סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון עשירי: חגיגות שנה בסימן "עשינו את זה"

שלום רב !

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/07/photofacefun_com_mxhvwkMyX_1309580274.jpg

נדמה שרק אתמול נלקחה ההחלטה לפתוח אתר / בלוג בנושא פוקימון, והנה כיום אנו עומדים כאשר חלפה ועברה לה שנה שלמה מאז הפתיחה החגיגית. הדרך שעשינו מאז ה3.7.2010 לא הייתה קלה, אבל אני מאמין שהתוצאות מדברות בעד עצמן, ו"קסם של מצוירים" הוא האתר הישראלי הנרחב, המקצועי והטוב ביותר בנושא פוקימון.

אני כותב את המילים הללו בלשון רבים משום שאני מאמין שהאתר לא היה כלום לולא הגולשים. אתם חלק בלתי נפרד מהיצירה פה ואני רוצה לקחת את ההזדמנות הזו ולהודות לכם על כל הכניסות, הצפיות, ההערות, התגובות, השאלות והתמיכה. אז תודה רבה ואני מקווה שגם בשנה הבאה נוכל להסתכל אחורה ולהיות גאים במה שעשינו.

לא נוכל לעשות סיכום תקופתי בלי לפרט את פעילות האתר בזמן האחרון:

חמישה פרקים במנגה של האתר עודכנו ואתם יכולים לבדוק אותם בלינקים הבאים: חלק יב', חלק יג', חלק יד', חלק טו' וחלק טז'.

חלק נוסף ב"מדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן" פורסם.

פורסמה כתבה חדשה ומעניינת על התפתחותו של פסיידאק מקרוב ובאופן אישי.

עודכן סיקור נוסף בקטגוריית הסרטים והפעם "פוקימון ריינג'ר ומקדש הים". וכמו תמיד, הרשומה מכילה בין היתר חוות דעת עדכנית + תמונת + לינק לצפייה ישירה (אנגלית) + טריילר פעיל.

אלבום תמונות חדש בשם "פוקימונים סרוגים" עלה לאתר והוא מציג פוקימונים נבחרים בצורה הסרוגה שלהם. אתם מוזמנים לבדוק ולהתרשם בעצמיכם.

שמונה פרקים מסדרת האנימה של רמת אינדיגו (עונה 1) עודכנו באתר ואתם יכולים לבדוק אותם בלינק המצורף: תוכנית.

התוכניות של האתר לעתיד הקרוב הן לפרסם את כל הסיקורים של הסרטים (10-14), הסדרה (עונות 1-2), ואת הפרקים של סדרת המנגה של האתר (9-20) עד סוף החופש הגדול (31.8) ככה שיש למה לצפות ואני מקווה שתמשיכו ללוות, להכנס, להגיב ולהיות חלק גם מהעשייה הזו.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/07/funphotobox012314s3fwzwps.gif

וכמובן שאלו לא יהיו חגיגות אמיתיות בלי פרסים, אז לקחתי על עצמי לצ'פר את הגולשים הקבועים שליוו את האתר בשנה האחרונה במשהו צנוע בתמורה, כאות תודה לכך שהם האמינו, תמכו ועזרו לאתר לצמוח להיות מה שהוא כיום. אז חשבתי על זה הרבה והגעתי לרשימה של מתנות, ואתם רשאים לבחור אחת מהן: חולצה עם כיתוב של "קסם של מצוירים", מחזיק מפתחות עם חריטה של "קסם של מצוירים", פוסטר של פוקימון, חבילת קלפים או חוברת מנגה של פוקימון. (אז במידה ואתם מעוניינים, שלחו שם מלא, כתובת ואת הבחירה שלכם למייל שלי: hitman.is.hart@gmail.com)

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את הברכות, שאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לנו שנה נוספת של עשייה והגשמה.

Hit Man

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. הרבה מזל טוב לאתר! אני מוקיר תודה להיטמן היקר שטיפח את האתר הזה במשך שנה שלמה.
    אני צופה הצלחה רבה בעתיד וגאה להיות חלק מהקהילה הזו.
    בשורות טובות,
    עידו.

  2. האתר פוקימון שלך עושה נוסטלגיה לפעם…
    גם אני הייתי משקיעה ככה באתרים, מתרגמת, מוסיפה מידע עד כמה שהייתי יכולה, והכי הכי השקעתי בסדרה פוקימון.
    ממש כיף לגלוש בו, להיזכר בעונות הראשונות, לקרוא שוב את המנגה (בעברית!)

    עשית לי את היום
    תודה!

  3. למרות שיוצא שאני תמיד מעליב אותך, אני רואה להגיד לך שאפו, שהצלחת לתחזק את האתר הזה שנה שלמה. אבל אם כל הכבוד להשקעה הניכרת שלך, אני בספק אם זהו האתר הנרחב והמקצועי ביותר בפוקימון. יש לכם אתרים רבים מחו"ל בעלי הרבה יודע מידע, וגם אתרים ישראלים בעלי הרבה יותר מידע.

  4. עידו – תודה רבה מאוד. אני שמח שלקחת את הזמן להגיב פה ואני מודה לך על כל התמיכה שלך לאורך השנה הזו. תודה רבה.

    קורל קאן – זו דווקא התגובה שלך שעשתה לי את היום ונהניתי לקרוא את התגובה שלך. אני בהחלט מקווה שתבקרי גם בעתיד.

    מישהו – הכוונה היא שזהו האתר הישראלי הטוב, הנרחב והמקצועי ביותר ובהנחה שהמתחרים הם פוקימון אורג ופוקימונס, אז הטענה עדיין בעלת תוקף.

  5. אתה באמת מצחיק, כי אתה מנסה לעקוץ פה את האתרים. לגבי פוקימונס, אני מסכים איתך. אבל פוקימון אורג?! אתה רוצה להגיד לי שזה אתר יותר טוב ממנו? במדריך הדמויות שלהם יש להם יותר עמודים מכל הפוסטים שפירסמת פה, כולל השטויות שגם פירסמת. אז איך אתה יכול להגיד שאתה יותר טוב מהם, כשהם מעדכנים על כל מה שחדש בעולם הפוקימון, בעוד שאתה לא? אשמח אם תיתן לי כמה סיבות מה הופך אותך למקצועי יותר מהם.

  6. הנה הסיבות למה האתר הזה יותר מקצועי מהם: 1. כמות היא לא איכות ואם אתה סופר את כמות העמודים שיש בכל אתר אז אתה לא יודע מהי איכות; 2. האתר שלי קיים שנה, בהנחה שהאתר שלהם קיים יותר זמן, משמע שהיה להם יותר זמן להכניס מידע ומכאן הכמות; 3. יצא לי לראות איך המעדכן שלהם עובד; מדובר בבחור שלא יודע עברית תקינה, שלא יודע לעבוד בעבודת צוות ולוקה בכמה דברים שאני לא חושב שיהיה ראוי לפרט; 4. אני פועל לפי שכל ישר. במידה ויש לך אתר שמפרט על דמויות ואתר שמפרט על מנגה, קרוב לוודאי שתכנס פעם אחת לדף הדמות ולפחות עשר פעמים לדף המנגה; 5. הם רואים בי מתחרה. אני לא רואה בהם מתחרים. החזון של האתר שלי הוא להציג מידע על פוקימון בצורה אקדמית, בוגרת ומקצועית ומכאן התכנים שיש פה; אתה מוזמן להעביר להם את המסר.

  7. מזל טוב לאתר
    אני נהנ להיכנס לאתצר הזה כול יום ולראות אם פרמת משהו חדש.אני בעיקר נכנס בגלל המנגה אבל גם שאר הדברים שעשית הם מענינים.מקווה שהאתר עוד ישרוד לעוד הרבה שנים

  8. תודה רבה מונ. אני שמתי לב שרוב הכניסות הן בעקבות המנגה ולכן אני אשים דגש מיוחד לזה בעדכונים העתידיים.

  9. מצטער, אבל אני חייב לענות לך.
    1. אתה בהחלט צודק שכמות היא לא איכות, מסכים איתך. אבל אמרת אתר "נרחב". 2. גם בזה אתה צודק, אבל שוב, אתה ציינת "נרחב" ביותר. 3. אשמח אם תיתן לי דוגמאות לכך. עברית תקינה אתה אולי צודק, אבל מנין לך שהוא לא יודע לעבוד בעבודת צוות, שאתה כל כך יודע את זה? 4. נהפוך הוא. למה שמישהו יכנס לאותו עמוד של מנגה? עמוד של דמות מתעדכן הרבה פעמים, משמע, יכנסו אליו פעמים רבות. זו ממש לא סיבה, ולא הופך את האתר למקצועי. 5. אף אחד לא רואה בך מתחרה. מצטער להגיד לך, עם המידע שיש לך באתר, אין סיבה להתחרות בך, כי זה לא שווה את המאמץ. ואני יכול להגיד בשמי שאני חושב שהתכנים באתר השני גם כן בוגרים ומקצועיים. במידה ולא תחשוב כך, אשמח אם תביא את הסיבה.

  10. ודרך אגב, אתה האתר היחיד של פוקימון שמציג עצמו כאתר ה"טוב ביותר". לא רק שזה מראה על חוסר צניעות (וגם עוד משהו שאין לי רצון להגיד), זה גם מראה שלך הכי אכפת להתעלות על שאר האתרים. כלומר, נראה שלך הכי אכפת לנצח פה ב"תחרות" מבין כל האתרים. כי אף אתר אחר לא אומר את המשפט הזה, כי הוא מבין שזה סתם מראה של שחצנות גדולה מדי, ומראה שאכפת למנהל האתר רק ממעמדו מול שאר האתרים.

  11. תראה, אני לא מצפה ממך לנטוש את עמדתך אבל הטענה שלי היא נכונה בכמה מישורים. קח למשל את סעיף 6: אני נותן לאנשים את האפשרות להביע ביקורת ומשוב כמו זו שלך. האתר שלהם לא. הם מתמחים במה שנקרא "נעילה והתעלמות". וזה הופך את האתר שלי למקצועי יותר. דבר שמוביל אותי לסעיף 7: הסיבה שבגינה האתר שלי הוא טוב יותר היא כי יש פה "מישהו" שרוצה את טובתם של פוקימון אורג שתמיד מבקר אצלי ומדרבן אותי להצליח יותר. ומצד שני, אין אף אחד שרוצה את טובת האתר שלי שמבקר את האתר ההוא באותה אינטנסיביות. מכאן שגם במישור הזה יש הצלחה גדולה יותר ל"קסם של מצוירים".

  12. ואני באמת מאמין שהאתר הזה הוא הכי טוב. ואם אני לא אאמין באתר שלי, אז מי כן?

  13. עזוב את זה שלא ענית על כמה מהשאלות שלי, אז אבין מכך שכל הסיבות הקודמות שלך, בעיני, שגויות. ולמה האתר שלהם לא נותן להביע ביקורת? ועוד איך הוא נותן! אפשר להגיב לכל עמוד ועידכון, בדיוק כמו אצלך. אז במקום להגיד שטויות, כדאי שתבדוק קודם. ואני לא ראיתי פה אף אחד שרוצה את טובת האתר ההוא. כל התגובות שלי פה היו כדי להעיר על כל מיני דברים. ויפה מאוד שאתה מאמין שהאתר שלך הוא הכי טוב, אבל יש הבדל בין זה לבין להכריז לכולם שהאתר שלך הוא הכי טוב. טיפה צניעות. זה כמו שראש הממשלה עכשיו יכריז שהוא הכי טוב בתפקיד. כמובן שיהיו כאלה שיסכימו איתו, אבל הרוב יצחקו עליו ויגידו שזה פשוט חוסר צניעות. וגם אני הרשתי לעצמי לגחך כשכתבת שהאתר שלך הוא הכי טוב.

  14. התשובות שאתה מחפש מכילות תוכן שלא יהיה ראוי לפרסם, וזה כנראה ההבדל ביני לבינך. אתה מסוגל ללכלך על בן אדם בפומבי ואני מעדיף לומר לו את זה באופן אישי. אני רק מעדכן אותך שזו תהיה התגובה האחרונה שלך בעדכון הזה. תודה על התגובה.

  15. 1.הי מישהו 2.אני מצתער שלא התחברתי לאתר הרבה זמן היתי באילת 3.אני אישית לא מבין על מה המריבה הרי זה ברור ש קסם של מצוירים הוא האתר הכי מסודר
    הכי מענין הכי מגניב הכי מעודכן 4. אני סוגר את פסק הדין בום בום

  16. תודה רבה כפיר. אין שום ויכוח, וכמו שדווח בעדכון – האתר "קסם של מצוירים" הוא הטוב, המקצועי והנרחב ביותר בישראל בנושא פוקימון. פשוט יש אנשים שקצת קשה להם לקבל את העובדה הזו.

  17. ה.. ואחרי שנה שלמה מישהו יכול להגיד לי מה זה ישר כוח מה? הכוח שלי ישר—-
    ולמה אנחנו כותבים בעיברית גבוה….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *