סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 28: 12-31.8.12

שלום רב !

– – – – –

סערת פלזמה!

מגזין "קורוקורו" האחרון חשף מספר קלפים מסט ההרחבה היפני החדש – "סערת פלזמה" (Plasma Gale). מדובר בסט המכיל 70 קלפים, הכולל את לוגיה EX. בין היתר, ניתן למצוא בחבילה את הפוקימונים: קרובאט, דונפאן ורוטום. הסרט צפוי לראות אור ב14.9.12. הנה מספר קלפים להתרשמות:

  

– – – – –

המנצחים הוכרזו!

החודש נערכו טורניר אליפות העולם בפוקימון, הן במשחק קלפי ההחלפה והן במשחקי וידאו. לפניכם המנצחים הגדולים:

משחק קלפי ההחלפה של פוקימון –
– ג'וניור – שוטו יטאגאקי (יפן)
– סיניור – צ'ייס מולוני (קנדה)
– מאסטר – איגור קוסטה (פורטוגל)

משחקי וידאו של פוקימון –
– ג'וניור – אברם בורואוס (ארה"ב)
– סיניור – טולר ווב (ארה"ב)
– מאסטר – ריי ריזו (ארה"ב)

– – – – –

כולם כבר תפסו את פיקאצ'ו!

פוקימון יפן הודיעה על קונסולה חדשה של נינטנדו 3DS XL בצורת פיקאצ'ו. הקונסולה תמכר במרכזי הפוקימונים הרחבי המדינה, במחיר של 18,900 יין. הקונסולות יהיו בחנויות החל מתאריך 15.9.12. ידיעה חדשה יותר מביאה את הבשורה שכל הקונסולות אזלו במכירה המוקדמת.

– – – – –

אגדות EX!

שלושה מארזי "אגדות EX" הגיעו לשוק הבין לאומי. מדובר במארזים שעל כריכתם ניתן למצוא את הפוקימונים: ראיקוזה, דארקראי ומיוטו. תאריך היציאה הרשמי שלהם אמור להיות בספטמבר השנה. תמונות של שלושת הפרזנטורים מובאים בפניכם להתרשמות:

  

– – – – –

שמות פרקים חדשים – גרסה יפנית!

מגזין "מעריץ פוקימון" (Pokémon Fan) חשף את שמות הפרקים 94 ו-95 בעונת "משאלות הכי טובות". הפרק הראשון נקרא – "קרב מכון סאיגאיאה! מאנטיין נגד סאמורוט!" (Seigaiha Gym Battle! Mantine VS Samurott) והוא ישודר בתאריך 13.9.12. הפרק השני נקרא – "המולה במעון היום של פוקימון! רפלט ו-וולאבי! (Pokémon Nursery School Uproar! Rufflet and Vullaby) והוא ישודר בתאריך 20.9.12.

מגזין "טי וי גייד הדיגיטלי" (Digital TV-Guide) חשף את שם הפרק ה96 של עונת "משאלות הכי טובות". שם הפרק הוא – "מלואטה והמקדש התת ימי!" (Meloetta and the Undersea Temple!) והוא ישודר ב27.9.12.

– – – – –

שמות פרקים חדשים – גרסה אנגלית!

חמישה שמות מתורגמים מעונת "גורלות יריבים" נחשפו:

BW085: All for the Love of Meloetta! – כל למען אהבתה של מלואטה.
BW086: Piplup, Pansage, and a Meeting of the Times! – פיפלאפ, פאנסייג, ופגישת הזמנים.
BW087: Expedition to Onix Island! – משלחת לאי האוניקסים.
BW088: The Mystery of the Missing Cubchoo! – המקרה המסתורי של קאבצ'ו הנעלם.
BW089: Iris and the Rogue Dragonite! – איריס והדרגונייט הרמאי.

– – – – –

תאריכים למנגה!

פורסם שמהדורת המנגה ה42 של "הרפתקאות פוקימון" תראה אור ביפן ב26.10.12. הפעם גולד, סילבר וקריסטל ינסו לעצור את צוות רוקט מלהשיג את הפוקימון האגדי – ארכיאוס.

בידיעה דומה, המהדורה השביעית של מנגת "פוקימון התפוצצות מחדש" (Pokémon RéBURST) אמורה לצאת לאור ביפן ב18.10.12. חודש לאחר יציאת המהדורה השישית. עלילת המנגה כוללת את הסיפורו של ריוגה וחבריו, מירוטו, יאפי, קארוטה וראג, כאשר הם מחפשים את ההיכלים המסתוריים. אחרי השגת 6 לבבות בוערים בקרב האחרון, הם יוצאים למשימה. אך למרות זאת וללא ידיעתם, ארגון הרשע של גוול הגדול מארגן שלושה יריבים חדשים עבורם: אמו, רו-וי וגאנקו. שלושת היריבים החדשים אוחזים בפוקימונים אגדיים חזקים. האם יש לחבורה את מה שצריך כדי להביס אותם?

– – – – –

שילוב משחקים חדש!

במסיבת עיתונאים של "נינטנדו דיירקט", חברת "גיים פריק" הודיעה על משחק חדש ושמו: "האביר הארמו" (Harmo Knight). במשחק יופיעו פוקימונים כמו: פיקאצ'ו, רשיראם וזקרום. כמו כן, פסקול המשחק ילקח ממשחקי "פוקימון שחור ולבן". הנה מספר תמונות להתרשמות:

– – – – –

חדשות מקומיות –

תוצאות הטורניר + ראיון!

החודש נערך "טורניר פוקימון ישראלי" במועדון גיים פריק שבמודיעין, שם ניצח המתמודד נתי. מערכת האתר פנתה אל אחד המתמודדים שהשתתפו בטורניר ושאלה לדעתו על הטורניר, וזה מה שהיה לו להגיד: "מה שהלך שם היה רמאות לשמה. זה מגוחך שמי שמנהל את הטורניר יוכל להתחרות על הפרס המוצע. אני לא רואה טורנירים בעולם שמסתיימים כאשר הפרס הולך לחברת נינטנדו או לסאטושי טאג'ירי. בנוסף לכך, העובדה שהמנהל עלה ישירות לחצי הגמר הייתה חטא על פשע. אני לא נהניתי ואני מקווה שיפיקו לקחים לפעם הבאה, אם היא בכלל תתקיים".

– – – – –

תוצאות המאבק + ראיון!

כמו כן, החודש נערך המאבק להחזרת שידורי הסדרה "פוקימון" אצל הזכיינית HOT. תוצאת המאבק הייתה כשלון וחברת HOT לא ראתה לנכון לענות לדרישות הגולשים. מערכת האתר פנתה אל אחד הגולשים באתר OLdseries.forumhe.com ושאלה לדעתו על המשך קיום המאבק, וזה מה שהיה לו להגיד: "אני לא חושב שיש טעם להמשיך. לדעתי, אתה צדקת כשרשמת שהמאבק הוא כמו לבקש גלידה ממוכר לימונדה. זה באמת הפך להיות מביך. הגולשים באתר הזה הם ערסים. הם לא מבינים. הם מטומטמים רצח. הם מאוננים בכל פעם שהם שומעים את המילה HOT".

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. המשחק החדש נראה מגניב.
    יאי וליום 6 של פוקימון ריבורסט יוצא, רק חבל שהתרגום האנגלי איטי.
    למה שכתבת מה זה כתבת בכלל ספוילירים?
    מאיפה בכלל הבאת את התקציר הזה?

  2. חח היטמן חשבתי שכתבת על העלילה בכללי של המנגה.
    עכשיו הבנתיח שכתבת את מה שיקרה בוויליום 7.

  3. מגל – המשחק יהיה ל-Nintendo 3DS.

    עמית – אתה מגיב את אותה תגובה תמיד. אין לי מה להוסיף מלבד תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *