סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שנייה

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – – – – – – –

גלעד / 3.7 / קראבי

קראבי נחשב לטיפוס ביתי מאוד. בדרך כלל אנשים מהסוג הזה אינם אוהבים להתעמת עם אחרים. להפך, הם נוטים לשים את רצונם של אחרים לפני רצונם שלהם. התכונה המאפיינת את סוג האנשים הללו הוא חברותיות עמוקה כלפי ידידים, משפחה ואהובים. תקופה זו בשנה מתאפיינת בשינויים רבים ויהיה צורך לבצע החלטות לא קלות כדי להתקדם בחיים. אך עם זאת, מצב הרוח בימים הקרובים ישתפר משמעותית, מה שיגרום להרגשה כללית משופרת. דבר זה גם ישתפר עקב חדשות מעודדות שיגיעו ב-10 ימים הקרובים. זהו זמן להשקיע מעט בלימודים, דבר שיעזור בהמשך הדרך.

– – – – – – – – – –

נטע / 9.4 / ארכיאוס

טיפוס ארכיאוס הוא המנהיג המושלם. אנשים מסוג זה מאוד מוצלחים בפרויקטים, והם אינם מפחדים לעמוד בקו האש כאשר הם מאמינים במשהו. התכונה המאפיינת אותם היא שהם מאוד בוטים, חדשניים, ואמיצים. דבר זה לפעמים נראה כאילו הם מנסים להכניע את הצד השני. אך הם מאוד מקסימים ומושכים כשהם רוצים להיות. בזמן הקרוב יש צורך לחשוב על חסכון בכסף. בנוסף לכך, כדאי לכם לקחת חופש קצת מהעבודה בימים הקרובים, שכן הם מאופיינים בעייפות, תשישות, מתח ולחץ. יהיה עליכם לנסות להוריד קצת את הרגל מהגז ולחכות שדברים יקרו מעצמם. דברים טובים יקרו לקראת החגים.

– – – – – – – – – –

אורי / 6.11 / קורפיש

טיפוס קורפיש הוא כזה שחייב לדעת הכל על כולם. מדובר בטיפוס סקרן מאוד. אנשים כאלה אינם רואים נצחון או הפסד סיבה לעצור והם ממשיכים להתמיד בדרך למטרה. אנשים מסוג זה הם בעלי אופי חזק, בעלי שמחת חיים, אך הם גם מאוד מסתוריים. הקסם האישי שלהם הוא בעובדה שברגע שהם מוצאים משהו שהם אוהבים, הם ישארו עם הפרויקט הזה (או עם האדם הזה) למשך הרבה זמן. זו תקופה לא קלה עבוריכם מבחינה רגשית. שיחות עם אנשים קרובים יכולים להראות לכם זויות חדשות על החיים. בקרוב אתם עלולים להכנס לקשר רומנטי, אך עליכם להבהיר לצד השני את הכוונות שלכם לפני שתתאהבו בהם.

– – – – – – – – – –

מישהו אנונימי / 1.7 / קלויסטר

טיפוס קלויסטר הוא טיפוס דו צדדי. מצד אחד הוא אוהב לתת מעצמו, לטפח קשרים עם האנשים האהובים עליו ולשמוע את דעתם של אחרים, אך מצד שני, מדובר באנשים שאוהבים להתכנס בתוך עצמם, להביע המון רגשות ולהתערב בעניינים שהם לא שלהם. השבוע עניינם של חברים יעלו לסדר היום. אתם תצטרכו לעשות את הבחירה הגורלית – האם לעזור להם או האם לנטוש אותם. שינויים רבים מתרחשים בתקופה הזו. פרידה מחבר קרוב נראית כאילו היא הכרחית על מנת שדברים יתבהרו יותר בעתיד. יש אפשרות לרווח כספי קל, שבמידה ולא ישמר, יהפך למצב שבו תפסידו את מה שהרווחתם.

– – – – – – – – – –

6 / 28.1 / ברונזונג

טיפוס ברונזונג הוא מסעיר, לא צפוי ומרתק. אנשים מסוג זה הם אוהבים, מבינים, שובבים ויש להם דרישות מפה ועד הודעה חדשה. בשונה מסוגים שונים של פוקימונים, קשה מאוד להביא את הטיפוסים האלה למצב של דעיכה. הם אוהבים לאתגר את עצמם, למרוד בסמכות ולחקור את העולם. השבוע תקבלו עצה טובה, אך לא תרצו להקשיב לה. ההמלצה שלי היא לנסות ולהקשיב לה. מלבד זאת, שבוע זה יאופיין בהרגשת הקלה קטנה לאחר נפילת מתח שקרתה ואולי עדיין מתרחשת בחיים שלכם. יש צורך להשמר השבוע מסכנות, שכן יש סיכוי לא קטן שתפצעו את עצמיכם.

– – – – – – – – – –

מגל / 24.6 / פיופיטר

טיפוסים מסוג פיופיטר נמשכים לאהבה. הצורך שלהם באהבה נובע מחיפוש של אדם שיבין את הצורך שלהם להתבודד מדי פעם. למרות שהעולם רואים את קליפתם הקשוחה וחושב שהם מאוד קשוחים, מבפנים טיפוסים אלה מאוד רגישים, מאוד אוהבים ומאוד רחמנים. הדרך שלהם להרגיש טוב עם עצמם זה על ידי כך שהם עושים טוב לאדם אחר. השבוע החיים ימשיכו בשבילכם כרגיל. יהיה לכם קצת קשה להסתגל ללימודים, אבל לא משהו שיהיה משמעותי מאוד. השבוע אתם תקבלו הצעה שחשבתם עליה הרבה זמן ואומנם היא תראה מעניינת ונכונה עבוריכם, אך היא תתברר להיות שגויה, כך שכדאי לכם לשקול אותה טוב מאוד.

– – – – – – – – – –

פיקה / 28.7 / מולטרס

טיפוסי מולטרס הם מלכי העולם. הם ניחנים בכריזמה, חסרי פחד, חזקים, כריזמתים ומלאי הדר. בדרך כלל נמצא את האנשים הללו במרכז העניינים, באור הזרקורים, איפה שטיפוסים מסוג כזה ראויים להיות. הייחוד שלהם הוא בעובדה שלא יחששו מכשלון והם ינסו לעשות כל משימה שתוטל עליהם בצורה טובה ובזמן. החסרון הוא שעם בטחון עצמי רב כל כך, הם מושכים לפעמים יחס עוין מהסביבה. השבוע מגיעה תקופה חדשה בחייכם. ארגון מחדש של היום שלכם יעזור לכם להתגבר על הרגלים שהתרגלתם אליהם בחודשים האחרונים. זהו זמן מצוין להתחיל קשרים חדשים ואולי גם לנסות חוויות חדשות.

– – – – – – – – – –

יונתן / 8.8 / צ'ריזארד

טיפוס צ'ריזארד הוא טיפוס שאוהב להנות מן החיים. אנשים מסוג כזה הם נאמנים, חזקים, מלכותיים, מלאי שמחת חיים ורומנטיקה. האש שבוערת בתוך אנשים כאלה מביאה אותם לנסות להוכיח את עצמם לעולם ובדרך כלל ניסיון זה מצליח. העניין הוא שטיפוסים מסוג זה אוהבים לקחת סיכונים, אך ברוב הפעמים הסיכון הזה מצליח להם. מלבד זאת, צ'ריזארדים אוהבים ליצור מסביבם עולם שלם שבו גם הם יהנו וגם החברים שלהם יהנו יחד איתם. השבוע תצטרכו להראות את הכישורים שלכם. אם תשקיעו מעט, תצליחו בכך. בנוסף לכך, יהיה לכם את האפשרות לשפר ביצועים בנושאי עבודה, לימודים וכסף.

– – – – – – – – – –

עמית / 30.11 / גסטלי

טיפוס גסטלי מזוהים בעיקר עם חופש. הם אוהבים לשוטט בצורה פיזית בעולם ובצורה נפשית ורוחנית בעמקי הנשמה. הם אינם אוהבים להיות תקועים במקום אחד. הם נודדים בעקבות חברים, חלומות וחיפוש אחר האמת, והם מוכנים להגיע לכל מקום על מנת שיענו להם על השאלות שלהם. החיפוש המתמיד אחר תשובות הוא מה שמעניק להם את האנרגיה שלהם, את גישתם השמחה והסבלנות שמאפיינת אותם. השבוע תגלו פילוסופיה חדשה לחיים שלכם. תכירו אנשים חדשים שיעריכו אתכם וחוויה ישנה תסעיר אתכם כפי מעולם לא הכרתם. אך למרות הכל, נסו לשמור על הרגליים באדמה.

– – – – – – – – – –

ליאם / 9.7 / דראפיון

טיפוס דראפיון הוא מעט עוקצני. יש להם אינטואיציה גבוהה לגבי מה עושה להם טוב ולגבי מה עושה לאחרים טוב. הם נהנים לעשות צחוקים אך יודעים גם להיות נעימים בחברה של אנשים. העניין הוא שסוג אנשים אלה ניחנים בחוסר מנוחה תמידי, אבל כאשר הם מקבלים את המרחב ואת החופש שהם רוצים, הם יכולים להיות מאוד נחמדים. השבוע תצטרכו להראות בגרות, כך שאין צורך להתרגז בגלל התנהגותם של אחרים. רצוי לא לקחת סיכונים מיותרים והתחושה של חוסר מימוש עצמי אמורה לעבור בסוף החודש, מה שיביא להרגשה משופרת במיוחד בתקופת החגים.

– – – – – – – – – –

אריאל / 6.6 / וונילוקס

טיפוס וונילוקס הוא מיוחד במינו. האנשים הללו ניחנים בסקרנות והם מאוד חכמים. הם אוהבים להיות בסביבת אנשים, ותמיד כיף להיות בסביבתם. אך מצד שני, יש להם דימיון מפותח, מה שמוביל אותם להיות קצת מפוזרים, קצת מעופפים וקצת קלי דעת. אנשים מסוג זה אוהבים מאוד לדבר ולהשמיע את דעתם, אך הם יכולים להיות מאזינים נהדרים. יש להם תחומי עניין רבים והם לא נותנים לעצמם את האפשרות להיות בדיכאון למשך הרבה זמן. בחודש הקרוב יחזור לחייכם אדם מן העבר שלא ראיתם הרבה זמן. בנוסף לכך, אתם תרגישו דאגה וחוסר מנוחה תמידי, אך לא רצוי לתת לזה יותר מדי מחשבה.

– – – – – – – – – –

אוהד / 28.7 / אבסול

טיפוס אבסול הוא עצמאי מאוד. אנשים מהסוג הזה אוהבים ליצור, להפיק את המיטב ולנסות דברים חדשים. אחד הדברים הבולטים זו העובדה שהם חייבים מדי פעם זמן לעצמם כדי להתבודד. אך בזמן שהם בסביבת אחרים, הם מלאי בטחון, בעלי דעה וחסרי מעצורים. הדבר השלילי הוא שלפעמים לוקחים אותם לא ברצינות, מה שמוביל אותם לחשוב על האפשרות לוותר. השבוע יהיו לכם כוחות ומרץ מחודשים ונראה כאילו שום דבר לא יעמוד בדרכיכם. זה הזמן לפנק את עצמיכם ולשנות קצת את השגרה שבה אתם מצויים. עם זאת, אין צורך להפריז, כי אז זה יוביל לבעיות מאוד חמורות.

– – – – – – – – – –

תגובות יתקבלו בשמחה!

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. הפעם המזל שלי הופיע מאוד מדיוק, אפילו יותר מהפעם הקודמת. אני אתעלם מכך שיש פחות תיאורי אישיות הפעם, כי בכל זאת העבודה יפה ומצויינת.
    לגבי החדשות הטובות, אני מצפה בקוצר רוח לשמוע וכבר סופר את הימים. אחרי הכל, זה אלול, ואלול משנה אנשים ויחסים בין אנשים.

  2. +1 לpika, יש לנו דברים שונים. אני חושש שזה אקראי ולא קשור לתאריך.
    בכ"מ נחמד, תיאור יפה 😉

  3. אני שמח שמי שקרא, נהנה והגיב. תודה רבה לכם.

    בעניין התאריך הזהה, שום דבר לא אקראי, זה מבוסס על מבנה אישיות, תאריך לידה, פוקימון והעובדה שאין שני בני אדם שזהים אחד לשני.

    בגדול, אני עמלתי על זה קשה מאוד ויש פה 12 מזלות שחולקו ורק 6 תגובות. אני מצפה מכל מי שהיה שותף לרשומה שיגיב, אחרת זו תהיה הפעם האחרונה.

  4. וואו, אם בפעם שעברה עשית דברים על גבול ההומור וצדקת בחלק מהדברים, הפעם זה נראה ממש רציני וצדקת בהכל. אני מפחדת לשאול איך הגעת לדברים האלה… בכל מקרה, זה ממש נהדר ואסור לך להפסיק לעשות את זה, במיוחד כי זה משהו שמייחד את האתר שלך ולא רואים את זה בכל מקום. מי שרשם תאריך ולא הגיב זו בעיה שלו, לא שלך. כל הכבוד לך !

  5. יצה לי די מדויק בדברים מסוימים בקשר למתח בחיים שלי אני לא כל כך בתוח
    ובאמת כדאי שתעשה את זה מידי פעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *