סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דף גוגל פלוס חדש ל"פוקימון: מפלצות כיס"

אתמול בערב הייתי בראיון עבודה אצל גוגל ישראל, או גן עדן בשמו הגשמי, ויצאתי משם כשבידי ההחלטה לפתוח דף גוגל פלוס חדש לאתר "פוקימון: מפלצות כיס". זהו צעד נוסף בתהליך הגדילה של האתר ואני מקווה שתצטרפו אלינו בדרך החדשה הזו. עכשיו, חלקכם בטח שואלים את עצמם – מה סוד ההצלחה של גוגל פלוס ולמה לא להסתפק רק בדף הפייסבוק? לקחתי על עצמי לפרט שלוש סיבות שעונות על שאלות אלו:

– סוד ההצלחה של גוגל פלוס טמון בעובדה שהוא כלי תקשורת חדש שהתחיל לתפוס תאוצה בעולם. כן, בישראל נראה כי פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה ביותר, אך בעולם יותר ויותר אנשים מבינים את כוחה של גוגל פלוס ועוברים אליה. רק לשם דיון, מאז פתיחתה של הרשת החברתית של גוגל פלוס מלפני שנה, הצטרפו אליה יותר מ250 מיליון אנשים. מתוכם יותר מ79% שמשתמשים בה על בסיס יומיומי.

– כוחה של פייסבוק אינו שורד את מבחן הזמן. מי שמעורה בחדשות מעולם האינטרנט יודע שענקית הרשת החליטה בשנה האחרונה להנפיק את המניות שלה בשוק המסחר העולמי – הבורסה. מה שרובכם לא מודעים אליו זו העובדה ששווי המניה צנח בעשרות אחוזים מערכה המקורי, וכיום הוא עומד על כמחצית מהערך שבו המניה הונפקה לפני שלושה חודשים.

– רצון האתר לגדול ולהתפתח: בשנתיים לקיומו של האתר אני וצוות האתר השקענו את מלוא יכולתנו להתפרס על כל אמצעי תקשורת אפשרי. יש לנו עמוד סרטונים בפליקס, הכולל סרטוני פתיחה, שירים וכיוצא בזה. יש לנו עמוד סרטונים בdailymotion, הכולל סרטונים ארוכים יותר. יש לנו עמוד בyoutube, הכולל עד כה את מדריך הוידאו לפוקימון ברקת. יש לנו עמוד פייסבוק, יש לנו כעת גם עמוד גוגל פלוס ובעתיד הלא רחוק אנחנו חושבים גם לפתוח חשבון טוויטר.

רשת האינטרנט משתנה במהירות ואנחנו רוצים לעמוד בקצב ולהיות העדכניים ביותר, המקצועיים ביותר והגדולים ביותר. אני יכול לחשוף בפניכם את העובדה שבימים אלה יש משא ומתן עם מערכת bulbapedia לקיום שיתוף פעולה עימם. אך טרם נעשה זאת, יש צורך לדעת שאנחנו מוכנים לזה. וכדי לעשות זאת – עליכם להצטרף אלינו למסע, והתחברות לדף הגוגל פלוס שלנו זו הדרך לעשות זאת.

לינק: https://plus.google.com/113760433607673033404/posts

תודה,
מערכת האתר

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. קרדיט לי על Dailymotion חחחחח
    בקשר לגוגל פלוס, בחירה נבונה. אפשר להצטרף לזה דרך המייל? אם כן אני מצטרף עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *