סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שובו של מיוטו / Mewtwo Returns

שם הפרק – English
Mewtwo Returns

שם הפרק – עברית
שובו של מיוטו

מספר ספיישל
SRTM02

תמונת הספיישל

עלילה
הסרט מתאר את חוויותיו של מיוטו לאחר הסרט "מיוטו מכה שנית", ועל החיפוש שלו אחר מקום בעולם. מיוטו עם שאר הפוקימונים המשובטים מוצאים מקלט בקניון פיוריטי, על הר קיינה שמוגדר כאיזור מסוכן למחייה. אך פרטיותם לא אורכת ימים כאשר מנהיג צוות רוקט, ג'ובאני, מצליח לאתר את הפוקימון האגדי ולנסות לתפוס אותו. אש קטצ'אם והחבורה נעזרים בלונה קארסון על מנת לחצות את הקניון ומגלים את דבר המזימה של צוות רוקט. מיוטו מנסה להילחם כנגד צוות רוקט אך נתקל במכשול כאשר ג'ובאני מאיים לפגוע בחבריו הפוקימונים ובמקום האקזוטי. כך נוצר מצב שלמיוטו אין אופציה אחרת והוא מסגיר את עצמו לידי צוות רוקט, אך אש וחבריו נחלצים לעזרתו ומצילים את המצב. בסוף הסרט, מיוטו וחבריו מוצאים את משמעות קיומם ומצליחים לחזור לשגרת חיים על פני כדור הארץ.

פוקימונים בולטים בספיישל

אירועים מיוחדים בספיישל
– אש פוגש את מיוטו בפעם השנייה.
– אש מציל את מיוטו ואת הר קיינה.

טריוויה
– הספיישל הזה מעולם לא שודר בבריטניה למרות שיש דיבוב מתאים.
– הקול של מיאו-טו מעולם לא דובב. הוא נשאר כמו שהוא מהגרסה היפנית.
– טעות: בסרט מוצגת נידוקווין נקבה בתור צאצא (במשחקים אין לנידוקווין אפשרות להתרבות, וגם במידה וכן, הצאצא שלה הוא נידורן).
– בסצנה הסופית רואים את מיוטו מרחף מעל בניין האמפייר סטייט אשר בניו יורק, מה שמחזק את המחשבה שקנטו מבוססת על ארצות הברית.

תמונות

פוסטים קשורים

25 תגובות

  1. מיוטו למד פעמיים שיעורים על החיים ואחריות וכאלה מאש. ובסוף הסרט (וגם בתחילת סרט אחר) רואים שהוא מחליט להשגיח על האנשים בעולם הזה באופן כללי, ועל אש ככל הנראה באופן יותר פרטי.

  2. הקול של מיוטו ביפנית הוא הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהקול שלו בעברית

  3. ועוד משהו , מי ששאל אם יש עוד סרטים של מיוטו יש גם את סרט מספר 16 "ג'נסקט והאגדה המתעוררת" ואת הסרט עם דרקראי שאני לא יודע תמספר והשם שלו

  4. היי שלום אשמח מאוד מאוד אם יהיה הורדה ישירה לסרט הוב בבקשה אשמח מאוד שהאתר יעלה את הסרו שובו של מיוטו מדובב ואם יש קישור כאן אז איפה אפשר להוריד אותו ושוב תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *