סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: מי נוצר קודם, ארכיאוס או מיו?

ארכיאוס, יוצר היקום ומיו, יוצר החיים.

עוד מתחילת קיומו של הדור הרביעי, נשאלה שאלה מרכזית אחת, שסתרה המון דברים בעולם הפוקימונים: מי נולד קודם, ארכיאוס או מיו? לכאורה הדור הרביעי נוצר על מנת לעשות סדר בעניין היסטורית הקיום של עולם הפוקימונים, ונאמר שארכיאוס הוא היוצר של היקום כולו ושל כל דבר שקיים. אך יש סתירה אחת מהותית שאורבת לתיאוריה הזו עוד מהדור הראשון, שמצביעה על מיו, כפוקימון שמכיל בתוכו את החומר התורשתי, הדי.אן.איי, של כל פוקימון שקיים ביקום כולו.

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתיכם ואת ההסברים שמוכיחים למה הפוקימון שבחרתם הוא זה שנולד ראשון.

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

אוהד: זה הרי ברור שארכיאוס קדם למיו.

לפי כל המאמרים ע"י יוצרי הפוקימון בעולם, ארכיאוס, או בשמו האחר, 'המקור', הוא זה שיצר את היקום כולו, יחד איתו כל פוקימון אגדי שקיים, פרט למיו. אכן, מיו נחשב לאב הקדמון של כל הפוקימונים, אך האם ניתן לקרוא לפוקימון אגדי 'פוקימון', סתם ככה? הרי פוקימונים אגדיים הם הרבה יותר מזה. יותר מתקבל על הדעת שארכיאוס מונה על יצירת היקום והפוקימונים האגדיים, בזמן שמיו נוצר בנפרד ויצר את כל הפוקימונים הרגילים.

אבל לא נראה לי סביר שאב הפוקימונים קדם ליוצר היקום. כי הרי מיו נוצר אל תוך היקום הזה, וארכיאוס יצר אותו, כך שאם היקום לא היה נוצר, מיו לא היה נוצר אליו, ואם ארכיאוס יצר את היקום, ברור שארכיאוס הגיע קודם.

– – – – –

היטמן: דף המידע של הפוקימון מיו מציין שחור על גבי לבן את ההגדרה הבאה:
containing the DNA of every Pokémon. it is the ancestor of all Pokémon.

מאחר ומיו הוא אבי כל הפוקימונים ומכיל את הDNA של כולם, וארכיאוס הוא אחרי הכל רק פוקימון, אז ההיגיון הפשוט מצביע על כך שמיו הוא קדום יותר לארכיאוס.

בנוסף לכך, העובדה שמיו יכול ללמוד כל מתקפה אפשרית, בעוד שארכיאוס יכול ללמוד מתקפות רק במידה והוא משתנה לסוג שלהן, מראה את החולשה שלו.

הסיבה האחרונה לעובדה שזהו מיו הוא יצור קדום יותר מגיעה מכך שהוא מבוסס על ולד, יצור קדום יותר לצורת החיים – שהיא תינוק, או פוקימון במקרה שלנו.‬

פוסטים קשורים

115 תגובות

  1. ולא להגיד מיוטו לא קשור לארכיאוס משום שארכיאוס יצר את ארבעת הפוקימון שיצרו את בני האדם שהם יצרו את מיוטו לטיאס לטיאוס קרסליה ודארקראי

  2. יש תאוריה שניה שלי והיא שהיו שני מיו אחד הפך לארכיוס והשני הוא מיו שנשאר מיו וככה זה קרה ומרוב הזמן שבו היה המיו השני בתור ארכיוס הוא נתקע על מצב ארכיוס לנצח וכך הגענו לעוד תוצאה

  3. אם ארכיוס לא היה יוצר את מיו מיו לא היה אבל אומרים שמיו הטיל את הביצה של ארכיוס

  4. ארכיאוס נוצר לפני מיו מכייון ש…: מיו בהתחלה היה ואז ארכיאוס נוצר חזר אחורה בזמן ותועד בתור הפוקימון הראשון…….😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

    1. ארכיאוס יצר את מיו ומיו יצר את כל שאר הפוקימונים ולכן מיו הוא אב כל הפוקימונים וארכיאוס הוא כמו סבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *