סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #8 – צ'ריזארד

קבלו את המנצח הגדול של טורניר הפוקימון של האתר…

צ'ריזארד

צ'ריזארד, פוקימון הלהבה, הוא פוקימון מסוג מעופף ואש. יש לו שתי תת-התפתחויות: צ'רמיליון והפוקימון ההתחלתי צ'רמנדר. שמו מורכב מהמילים Char (לשרוף) וLizard (לטאה)

יכולות

לצ'ריזאד יש רק יכולת אחת והיא Blaze, מה שאומר שכשחייו של צ'ריזארד נמצאים מתחת לשליש האחרון, אז מתקפות האש שלו מתחזקות פי 1.5. למתקפות האש של צ'ריזארד יש עדיפות, מה שמחזק אותן עוד יותר, אבל לדעתי היכולת הזאת היא רק עניין של "מאמץ אחרון" והיא לא ממש עוזרת. היכולת הזאת יכולה להועיל במידה והיריב יחשוש לעשות נזק לצ'ריזארד כדי שהוא לא יתחזק עוד יותר ממצבו הנוכחי. צורת החשיבה הזאת תקפה רק בWi-Fi. במשחקים לעומת זאת היריבים אינם פועלים לפי יכולות, ולכן צ'ריזארד יוכל להגיע למצבים של שליש חיים בקלות יתרה, מה שייתן לו את האפשרות להתחזק עוד יותר.

סטטוסים

ההתקפה המיוחדת של צ'ריזארד היא החזקה ביותר. כך שכדאי לשים בסט של צ'ריזארד יותר מתקפות מיוחדות מפיזיות. תזכרו שגם אם המתקפה המיוחדת היא מסוג אש או מעופף היא עשויה לעשות יותר נזק, ואם היא מסוג אש וצ'ריזארד בשליש חיים האחרון שלו, אז היא תעשה נזק עצום! הסטטוס השני הכי חזק אצל צ'ריזארד הוא המהירות. לתקוף ראשון תמיד מועיל אך אל תסמכו על צ'ריזארד שתמיד יהיה התוקף הראשון. הסטטוס השלישי הכי חזק אצל צ'ריזארד הוא ההגנה המיוחדת. כדי שצ'ריזארד יוכל לספוג מתקפה מיוחדת או שניים. במקום הרביעי בהפרש כמעט לא מורגש מההגנה המיוחדת נמצאת ההתקפה הפיזית. שוב, המתקפות המיוחדות יהיו הרבה יותר חזקות אך איני רואה סיבה למה לא לשים מתקפות פיזיות בסט של צ'ריזארד, בשביל להלחם כנגד פוקימון עם הגנה מיוחדת גבוהה. הסטטוסים הכי חלשים של צ'ריזארד הם ההגנה הפיזית והחיים. היכולת שלו פחות מועילה מהסיבה שכשהוא יגיע לשליש חיים כבר לא יישארו לו מספיק חיים ליותר ממתקפה אחת. מספיק לתקוף אותו עם שתיים שלוש מתקפות פיזיות חזקות כדי לנצח אותו בקלות.

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים?

באדום, כחול, ירוק, צהוב, אדום אש, ירוק עלה, לב זהב ונשמת כסף. בכל שאר המשחקים צריך להחליף.

– – – – –

הזוכים בטורניר!

מגל, אביב, יונתן
למיטב ידיעתי ואחרי בדיקה משולשת, זה די בטוח לומר שלא החמצתם אפילו הצבעה אחת ועל כן אתם הזוכים הגדולים של הטורניר. כל אחד ממכם יזכה בפרס בשווי 50 ש"ח מתנת אתר "פוקימון: מפלצות כיס". במידה ואתם רוצים לקבל את הפרס, כל שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר במייל הבא: hitman.is.hart@gmail.com

לכל שאר המתמודדים
אנחנו לא משאירים אתכם בידיים ריקות, כל מתמודד שהצביע אפילו פעם אחת יכול לזכות במדליה לאות הערכה על השתתפותו. במידה ואתם רוצים לקבל את המדליה, כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר איתנו במייל הבא:
hitman.is.hart@gmail.com

תודה לכם, ונתראה בפרויקט הבא!

פוסטים קשורים

32 תגובות

  1. היטמן איך אני אדע שאתה לא פדופיל? ><
    ברצינות אני מדבר. הבטיחות שלי עדיפה על 50 ש"ח מסכנים. (שזה חצי מהדמי כיס שלי בחודש)
    מזל טוב לצ'אריזרד! למרות שזה היה צפוי לגמרי.. צ'אריזרד באמת ראוי לתואר הזה "הפוקימון של האתר"!
    הדף הזה פשוט מצוין יונתן! משלב מידע על המשחקים בתוכו! ממש אהבתי D:
    בהעתקה מקאי,
    magal

  2. אני מניח שאם הוא גם הכתיר את אביב (שהוא אחרי צבא) כאחד מהזוכים, אז הוא לא ממש פדופיל… אבל בכל זאת, סוג של אנס 0-ם

  3. זה באמת היה טורניר מקסים, עם כל הקושי שלא תמיד טעמך מסתדר עם האחרים. אני מודה, תחילה רציתי להגיב בכל תחרות בשביל הזכאות לפרס, אבל ככל שזה המשיך פשוט נהנתי ולא יכול לחכות שכל שלב חדש יגיע.
    כל הכבוד על מדליות, שלחתי לך פרטים לקבלת הפרס ם: קלפי פוקימון הנה אני בא!

  4. האמת שמה שכתוב לא ממש נכון. לצ'אריזארז יש יכולת נסתרת בשם solarpower שמעלה לו את ההתקפה המיוחדת פי 1.5 אבל מורידה לו את החיים בשמינית כל תור.

  5. השאלות שלכם מוזרות בעיני. אם אתה חוששים למסור פרטים, אז זה העניין שלכם. כך או אחרת, הפרס הוא שלכם במידה ותרצו בו.

  6. יש לו גם מתקפה שהוא צעק על הפוקימון והפוקימון בורח נגיד אתה רוצה לוותר על קרב וזה לא מאפשר לך לבטל תקרב זה המתקפה המתאימה

  7. הסיבה שאני אוהב את צ'אריזרד היא בגלל שתמיד אהבתי אותו בתור צ'ארמנדר בתור צ'רמיליון ובתור צ'אריזרד ואני אוהב את רוב הפרקים שהוא משתתף בהם צ'אריזרד יצור מאוד מדהים שהוא היה צ'ארמליון אפילו לא תארתי לעצמי שהוא יתפתח למשהו כול כך יפה וגם נדהמתי שצצו לו כנפים הוא פוקימון שהרבה דורות יעריצו אותו הוא פשוט מדהים ויונתן אישית אליך פשוט יפה ההשקעה איך שהשקעת בזה צ'אריזרד ישאר תמיד אהוב על כולם בעבר בהווה ובעתיד

  8. אני אוהב את צ'אריזארד כי הוא הפוקימון היחידי שהיה לו סיפור אותנטי באנימה ולא סתם זרקו עליו תכונת אופי וקיוו לטוב. הרגע שבו הוא הוקפא, העובדה שהוא עזב את אש, זה שהוא חזר כדי לעזור לאש להלחם בגרי והקרב מול ארטיקונו הם רק חלק מהזכרונות הטובים שיש לו ממנו.

    ומצד שני, אחד הרגעים הכי שנואים עלי זה הקרב מול בלייזיקן. איזו שטות הלכה שם, רק אלוהים יודע. אני הייתי מחסל את בלייזיקן במכה אחת אם זה היה נערך במשחקי הוידאו. זה רק מוכיח שגם עם פוקימון חזק בטירוף, אש יודע רק לפשל.

  9. היטמן אתה צודק ב-100% (זה פותר אותי מלהגיד למה אני אוהב אותו?!)
    בבריחה ממטלות(ואם אתה תגיד לי משהו בסגנון "זה לא מטלה,זה זכות" אני אתלה הפוך ממגדל אייפל!),
    kai

  10. יש בערך דבר אחד שלא אהבתי בצ'אריזארד וזה כשבלייזיקן למד חימום יתר "נתנו" את זה גם לצ'אריזארד. מעצבן אותי שלא יכלו למצוא מתקפה מקורית, כמו גל חום.

  11. אני חושב שלא הגיבו ממש לסיקור[או יותר אני] כי הייתי מצפה לקצת יותר מלספר על הסטאטים של צ'אריזרד. מה עם כמה מילים על ההופעות שלו באנימה, האהבה שלו בקרב מעריצים[שברורה כאן] וכו'?
    ואם אתה כבר הולך לכיוון משחקים וקרבות תוכל לתת סט לWIFI[אלא אם אינך מבין בזה].
    בקיצור במיוחד לזוכה התחרות הייתי מצפה לקצת מעבר

  12. ?אפשר בבקשה עוד טורניר¿

    אפילו שלא השתתפתי, אהבתי להמר ולהסתכל על התגובות

  13. אני לא חושב שיהיה אחד נוסף בזמן הקרוב. פשוט כדי לא להמאיס את העניין על הגולשים.

  14. ……..באסה…………..ההתפחות שלי זכתה נננננננננננננננה! בפעם הבאה צ'רמנדר ינצח
    באהבה לצ'רמנדר(לא אני ,הפוקימון)
    צ'רמנדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *