סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 32: 11-27.10.12

שלום רב,

– – – – –

חברת טומי מתפתחת

חברת טומי אינטרנשיונל בע"מ הודיעה ב4.10.12 על חתימת חוזה עם חברת פוקימון להפצת משחקים ברחבי העולם. כרגע, חברת טומי אחראית למכירת משחקי פוקימון ברחבי יבשת אסיה בלבד, אך עם החוזה החדש, הם יקבלו את הרישיון לצאת עם המוצרים שלהם באופן גלובאלי; צפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד. ההסכם הראשוני בין החברות נחתם אי אז בשנת 1997, וכיום, לאחר 15 שנה, החברה מתכננת לצאת לשוק העולמי עם מגוון משחקים בנושא "פוקימון שחור 2, לבן 2".

– – – – –

לא רק פוקימונים זוהרים

סט חדש של משחק קלפי החלפה יפני נחשף ושמו הוא "האוסף הזוהר" (Shiny Collection). כל חבילה תכיל 4 קלפים הולוגרפיים וניתן לרכוש אותה במחיר של 189 יין. מקדמי מכירות הודיעו שמי שמעוניין לבצע קנייה מוקדמת של המארז המיוחד, יוכל לקבל 15 חבילות קלפים במחיר של 2,835 יין. הסט יראה אור ביפן ב1.2.13.


– – – – –

פוקימון תובעת את פיט"ה

בעדכון הקודם פרסמנו את הידיעה על משחק פוקימון שארגון פיט"ה פרסם בעקבות יציאת המשחקים החדשים "שחור 2, לבן 2". כעת נודע שנינטנדו ופוקימון בע"מ מתכוונים לבצע פעולה משפטית כנגד פיט"ה על הפרת זכויות יוצרים. ההודעה הרשמית שלהם גורסת כי נינטנדו וחברת פוקימון רואים בשימוש הבלתי הולם של המוצרים שלהם והקניין הרוחני מאוד ברצינות. בהמשך לכך ומאז שהמשחק של פיט"ה פורסם, נראה כי התגובה אליו היא מאוד שלילית ואנשים מאמינים שהארגון הלך רחוק מדי כדי לגייס אהדה עבור חיות, בכך שהוא תקף את פוקימון.

– – – – –

סקין חדש

מי שלא יודע, ליל כל הקדושים מתקרב וסקין חדש בנושא החג הנוצרי יחולק לבעלי "פוקימון שחור 2, לבן 2". הוא יהיה זמין באתר של גלובאל לינק בין התאריכים 19.10.12 ועד ל15.11.12 ואין צורך בסיסמה להשגתו. הנה תמונה להתרשמות שלכם.


– – – – –

מרכז פוקימון מקוון

בשורות טובות לאוהדי פוקימון: חברת פוקימון פתחה את אתר המכירות הרשמי שלה באמאזון יפן. דבר זה יאפשר למעריצים מסביב לעולם לרכוש המון מהמוצרים שנמצאים כעת במרכזי הפוקימונים ברשת האינטרנט. יותר מ10,000 מוצרים יוצעו למכירה ורובם יהיו ניתנים לשליחה באופן גלובאלי.

– – – – –

DVD ובלו-ריי לסרט ה15

מפעל המדיה חשף שהסרט ה15 של פוקימון – "קיורם נגד חרב הצדק" והסרטון המקדים לו – "הרסיטל הנוצץ של מלואטה" ימכרו בקרוב על גבי DVD ובלו-ריי. תאריך יציאת המוצרים הוא 19.12.12 ובשני המקרים מעריצים יוכלו להנות ממארז הכולל 2 דיסקים. מחיר הבלו-ריי לסרט עומד על 5,229 יין, בעוד שהמחיר על הDVD הוא 4,179 יין.

– – – – –

צ'ריזארד נחשק גם מסביב לעולם

אתר הפוקימון הרשמי לשפה היפנית הודיע על יציאתה של קונסולה מיוחדת של נינטנדו 3DS LL בכיכובו של צ'ריזארד (הפוקימון של האתר!). ניתן יהיה לחשוב על רכישת המוצר רק לאחר השתתפות בטורניר לוטו שרשת מרכזי הפוקימון עורכת בימים אלה. כלומר, יש צורך להשתתף בלוטו, להרשם לאפשרות לרכישה והזוכים המאושרים שיזכו, יצטרכו לשלם מחיר של 18,900 יין על מנת לשים את ידם על המכשיר הנכסף.

– – – – –

יער ראשון בצינוק מסתורי החדש

נינטנדו דיירקט הודיעה על היער הראשון שניתן להורדה במשחק "פוקימון צינוק מסתורי: מגנגייט והמבוך האינסופי" (Pokémon Mystery Dungeon: Magnagate and the Infinite Labyrinth). הוא יהיה ניתן להורדה ב23.11.12, אותו יום שבו המשחק יוצא לאור, והוא יהיה זמין עד ה31.12.12 בחינם. לאחר תאריכים אלה, אזור זה של המשחק יעלה 150 יין.

– – – – –

שמות פרקים חדשים

שמות פרקים חדשים נחשפו בעונת "פוקימון: משאלות טובות". פרק 103 יקרא "ליגת יונובה טורניר היגאקי מתחיל" (The Unova League Higaki Tournament Gets Underway!) והוא ישודר ב22.11.12. פרק 104 יקרא "לחימה עזה! להצליח בקרב היריב" (Fierce Fighting! Win Out in the Rival Battle!) והוא ישודר ב29.11.12. שני הפרקים יתרחשו בעיר היגאקי.

– – – – –

רגע של נחת: 

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. I use to be a pokemon like you, but then I took a solarbeam to the knee and now im like:
    AWW MY KNEE! THATS MY KNEE! DAMMIT! SHIT! WHY DIDNT YOU EVOLVE ME ASSHOLE??????!!!!!!! GODDDD THAT FUCKING HEAT!!! LOL

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *