סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם פרק 357 קיים במציאות או לא?

במהלך השנים היו מספר פרקים אשר זכו למעמד של פרק גנוז בסדרת האנימה של פוקימון. מי לא זוכר את פרק הספארי שבו היה שימוש באקדחים? או את הפרק שבו פוריגון גרם לקבוצת ילדים ביפן לחטוף התקף אפילפסיה? אך קיומו של פרק אחד מסתורי מוטל בספק. פרק 357 הנקרא "נשיקה מתחת לדבקון" (A Kiss Under The Mistletoe) אינו מופיע בשום אתר של פוקימון, אין לו תיעוד ונדמה כי הוא צמח כתוצאה מאגדה שהמציאו המעריצים שרצו לראות את אש ומיסטי הופכים להיות נאהבים. הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על שאלה זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם והסברים האם הפרק הזה קיים או לא.

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

היטמן: מעולם לא היה פרק כזה. הפרק שלכאורה נקרא "מתחת לדבקון" הוא בעצם שיר שיצא במסגרת אלבום חג המולד של פוקימון בשנת 2001. את השיר מבצעים ורוניקה טיילור כאש קאצ'אם ורייצ'ל ליליס כמיסטי. אבל אין שום תיעוד לטענה שהיה פרק תחת אותו שם. במידה והיה, הוא היה מופיע באתרים כמו "סרבי", "באלבפידיה", ו-"ויקיפדיה". הסבר נוסף למה פרק כזה אינו אפשרי הוא מכיוון שפוקימון זו תוכנית ילדים תמימה, ואין שום הגיון בכך שיעשו פרק שיש בו נשיקה או אקט מיני כזה או אחר. אחרי הכל, מדובר באנימה ואנימות נועדו לילדים קטנים. זה לא כמו הזבל שמציגים ב"וואן פיס".

 – – – – –

אוהד: זה ידוע שהיה פרק שבו אש ומיסטי התנשקו. עוד באיי תפוז היה איזה אחד שאמר לאש "יש לך הרבה מזל" כשהוא הבחין שמיסטי מחבבת אותו, כך שזה היה די ברור שזה יקרה מתי שהוא. אני יודע שיש על זה הרבה דיונים: האם באמת היה פרק שצונזר אפילו ביפן ולא נראה בבולבאפדיה? אבל זה בהחלט ברור שהיה פרק כזה. אש ומיסטי התנשקו בחג המולד, במקום שנקרא mistletoe, על שם הפרק. אך מאחר ובארה"ב לא רצו לפרסם את זה בשום פנים ואופן, כי הם טענו שזה לא מתאים להופיע בסדרה לילדים, אז במקום זה הם הכינו שיר שמרמז על כך שאש ומיסטי מאוהבים. לסיכום, אם ליוצרי פוקימון לא הייתה בעיה לייצר פרק עם בנאדם שיורה באקדח, לא הייתה להם בעיה לעשות פרק עם נשיקה.

פוסטים קשורים

56 תגובות

  1. קודם כל, אני חייב לציין: "מקום שנקרא mistletoe"? ברצינות? mistletoe בעברית הוא דבקון, צמח שעל-פי המסורת נהוג לתלות על התקרה בחג המולד ולהתנשק מתחתיו. זו אמנם לא התרבות שלנו ולכן בישראל המנהג הזה מוכר פחות, אבל כדאי לבצע מחקר בסיסי.
    ולתגובה עצמה: לא יפתיע אותי שום דבר שיעשו בפוקימון. נשיקה זה דבר תמים לחלוטין – בפרק נוסף שצונזר, ברוק התנשק נשיקה מאוד אירוטית עם ג'ינקס. אבל באופן כללי כל הסיפור נשמע לי כמו המצאה של מעריצים, פשוט כי אין סיכוי שאש יתבגר ויבין שמישהי רוצה אותו.

  2. זה שאנשים חושבים שפרק של חג המולד היתה נשיקה לא אומר שזה באמת קרה. הפרק פשוט נפסל ואף אחד לא יודע מה באמת קרה שם. אי אפשר להתבסס על השארות כאלה.

  3. פוקימון רק בהתחלה היה נועד לילדים קטנים, אחר כך אשים התחילו להכיר עוד ועוד ומיפן עד ישראל זה הגיע!!,
    יש גם אנשים ביפן ואמריקה וקצת בישראל שהם איזה בני 28 ורואים ומעריצים, שלא נשכח את המהומה הכי גדולה ביפן בפוקימון גו שהיה סנורלקס וכל העירייה השתגעה ואנשים בני 45 רדפו אחריי סנורלקס שהיה בישן,

  4. אפילו שהוא רק נדיר והוא לא אגדי ולא נדיר מאוד, בפוקימון גו זה כאילו שגארידוס וכה הם חזקים ואיזה שווים הון, אבל במשחקים וירטואליים וכה הם חלשים מאוד, ונפוצים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *