סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מדריך וידאו: פוקימון ברקת – סיכום

שלום לכולם,

אתם כבר יודעים מי אני, אוהד, היוצר של הערוץ הראשון מסוגו בישראל – Pokemon Guides Hebrew ושל סרטוני 'בואו נשחק פוקימון ברקת!'. רציתי לשתף אתכם, בכמה משפטים קצרים, בסיכום קצר על העונה הראשונה בסדרת 'בואו נשחק'.

ונתחיל במה שעומד מאחורי הערוץ, המניע. זה התחיל מזה שחיפשתי באמת מדריך לפוקימון ברקת. מצאתי מלא שהיו בכל מיני שפות, וזה לא כל כך עניין אותי, כי חיפשתי בעברית, זה היה אמור להיות בשביל אחי הקטן, לא בשבילי. אבל לא מצאתי. מצאתי מדריך אחד די מצ'וקמק שהגיע למכון הראשון ומשם הפסיק. כמה דקות אחרי זה, כשעליתי ללפטופ שלי בחדר, הסתכלתי על מיקרופון שהיה זרוק בפינה בחדר, מאובק וחסר כל שימוש. עכשיו, בטח תחשבו שתהיה סצנה כמו בסרטים: אני לוקח את המיקרופון, מנקה אותו ומאבק אותו, ומחבר אות למחשב. אז זה לא היה ככה. זרקתי את המיקרופון לפח בשניה שראיתי אותו. אבל הוא נתן לי מוטיבציה. התחלתי לחשוב לעצמי למה קהילת הפוקימון בארץ כל כך מדולדלת, ואחרי עוד סריקה ביוטיוב הבנתי למה. אין לנו כלום.

אז החלטתי שאני חייב לעשות משהו בנושא. יש לי את הכלים, יש לי את הידע, אבל לא מימשתי אותו. לכן החלטתי שאני עומד לממש אותו והתחלתי לצלם. התחלתי עם המשחק הכי ידוע, הכי נוסטלגי וגם עם הכי הרבה אפקטים טובים, פוקימון ברקת. משחק ילדות שלי. וסיימתי אותו ביחד אתכם. ההרגשה הייתה מעולה.

עכשיו, בואו נחזור לרגע שבו החלטתי לפתוח את הערוץ. דיברתי עם היטמן על הנושא, והוא אמר שהוא לא בטוח אם הרעיון יעבוד, ושנינו די ערערנו והטלנו ספק בקשר לזה. אבל נתנו לזה צ'אנס. היטמן אמר שאם הפרק הראשון ישיג 100 צפיות, אז אפשר להמשיך עם זה. אבל מה שקרה היה הרבה מעבר לציפיות שלנו, מערוץ חדש לגמרי שאף אחד לא שמע עליו, קם סרטון שלא נראה לי שמישהו יותר מדי חשב עליו ברגע הזה, והפרק הראשון השיג בפחות מחמש שעות 100 צפיות. אז המשכתי עם זה, ובגדול. נכון, היו עיכובים מדי פעם, אבל בסוף הצלחתי, בעזרתכם הרבה כמובן, להגיע ל46 פרקים של המדריך, פלוס פרק בונוס הומוריסטי במיוחד שלא עוזר בגרוש :)

הגענו גם להישגים שבחיים לא האמנתי שיגיעו בזמן כל כך קצר, ועוד לערוץ פוקימון ישראלי שרק בתחילת דרכו:
– יותר מ- 12,000 צפיות.
– יותר מ-100 צפיות לכל אחד מהפרקים.
– יותר מ35 משתמשים רשומים.
– המון תמיכה מהמשתמשים הרשומים, המשתמשים באתר, והצופים בכללי.

נכון, אם תשוו את זה לערוץ לדוגמה של משחקים פופולאריים יותר אצל ישראלים, כמו מיינקראפט או Team fortress 2, אתם תראו הרבה יותר צפיות. אם תסתכלו על ערוץ בחוץ לארץ, לדוגמה מארצות הברית, תראו כמויות מטורפות של צפיות, וזאת בגלל שקהילת אוהבי הפוקימון שם עצומה. אבל בשביל ערוץ פוקימון ישראלי, ועוד אחד שהמדריך היחיד שנעשה בו בינתיים הוא לפוקימון ברקת, שברנו את כל השיאים שיש ביוטיוב. ועל זה אני גאה בעצמי, בערוץ, ובאתר שלנו.

אז רציתי להודות לכם על שצפיתם בסרטונים, ואל תדאגו, זוהי ממש לא פרידה; ביום חמישי יפורסם הפרק הראשון של 'בואו נשחק' הבא. לאחר המון מחשבות ולאחר המון אנשים שונים ששאלתי, בין אם מהאינטרנט ובין עם החברים שלי, אחרי הרבה סיקורים הבנתי שהמדריך הבא שאני צריך לעשות הוא ל'פוקימון אדום אש'. אז תתכוננו. כי ביום חמישי, אנחנו מתחילים עונה חדשה. 'בואו נשחק פוקימון אדום אש!'.

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. האמת שבמהלך ההכרות שלי עם אתרים אחרים, אני יכול לומר שלא רבים היו נותנים לזה הזדמנות. מנקודת המבט שלי היה יותר מה להפסיד מאשר להרוויח, במיוחד לאור העובדה שיש אלפי מקרים שבהם מתחילים פרויקט ולא מסיימים אותו. לדוגמה: עריכת משחקי וידאו, או אפילו סדרת "פוקימון מקוצר" ביוטיוב. אבל כעת אני יכול לנשום לרווחה ולהגיד – כל הכבוד. המדריך הפך להיות אחת הפינות האופייניות של האתר.

  2. אורי, גם אתה רוצה לפתוח מדריך? זה כבר שלושה אנשים! אתה, אוהד וגלעד. הייתי מעדיף שכולם יהיו תחת אותה קורת גג. אוהד, זה כבר בטיפול שלך.

  3. אולי תמנה את אוהד לבואו נשחק וכאלה
    את גלעד לאסטרטגיות טובות למשחק מומלץ
    לאורי ל…מה שאורי לא עושה
    ועוד מישהו לנאזלוק D:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *