סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 38: אחי, אני בוכה מרוב שזה יפה!

מבית היוצר של משחקים מצוינים כמו: "סופר מריו", "האגדה של זלדה", "מטרויד", ו"דונקי קונג", מגיעה האנימה הגרועה ביותר בעולם – "פוקימון". בעולם שבו אין בתי ספר, ממשלה או כלכלה, מגיח ילד אחד שמחליט להיות מאמן הפוקימונים הטוב ביותר בעולם. מדובר בסדרה כל כך מגוחכת שהדמויות בה לעולם לא מתבגרות, מתאהבות או משלמות על אוכל; ובכל זאת כולם עדיין מסוגלים להכניס חיות בגודל של 2 מטר גובה ו120 ק"ג משקל לתוך כדור קטן שנקרא "פוכדור". אתם תהיו על קצוות הכיסא שלכם כאשר חבורה של פושעים בין לאומיים בגילאי ה20 לחייהם מחליטים לשלוח את חיית המחמד שלהם כדי לתקוף ילד בן 10 וכשזה לא מצליח, הם עוזבים אותו במנוחה; ללא אלימות, ללא שאלות וללא הסברים. סדרה אשר כוללת מסע בזמן, נוכחות של רוחות רפאים ויצורים מופלאים, וכמו כן תחרויות גדולות מהחיים, אך כל זה עדיין לא משנה דבר כאשר מאמן נתקל בעץ קטן וזניח במרכז השביל. התכוננו לעלילה עוצרת נשימה, כאשר בכל עונה המאמן ישאיר את כל הפוקימונים אותם הוא אימן במשך חודשים במעבדה של הפרופסור רק כדי לתפוס יצורים חלשים יותר. בנוסף לכך, אתם תהיו באקסטזה חסרת מעצורים כאשר אותו מאמן יתקל באותם פושעים בכל פעם מחדש במשך 750 פרקים ועדיין לא יוכל לזהות אותם במידה והם ילבשו זוג משקפיים. בכיכובם של ג'סי, ג'יימס ומיאו שנבחנו בכלל לתפקיד ב"וואן פיס" וקיבלו את הצעת העבודה הזו כפרס ניחומים. ובכיכובו של עכבר קטן ומעצבן שמצליח לנצח את הפוקימון האגדי לטיאוס, ועדיין מאבד את כל כוחותיו בכל פעם שהם עוברים מחוז. ובכיכובו של אש, ילד שככל הנראה לא מחליף תחתונים כל יום, אינו מתעניין בבנות ומאמין שקנגסקאן – פוקימון יונק – מסוגל להיוולד מתוך ביצה. "פוקימון" ונסבול את כולם.

הנה העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

חודש אוקטובר היה בסימן של סיום פרויקטים ישנים והתחלת חדשים. אחד הבולטים מביניהם היה "מדריך וידאו: פוקימון ברקת – בואו נשחק!" שזכה ממש השבוע לסיומת המיוחלת. הפרויקט הוא פרי יצירתו של אוהד, והוא מציע לכם 46 פרקים אשר מלווים אתכם כל הדרך במסע להיות מאסטר פוקימון במשחק הנוכחי. כמו כן, ניתן להנות מפרק הומור, מדריך פרקים, סיכום תקופה ובשורה לגבי המדריך הבא. בהזדמנות הזו, אני רוצה שוב להודות לאוהד על העבודה הנפלאה, המושקעת והרבה שהוא עשה במדריך – תודה רבה לך מאוד!

פרויקט נוסף שבלט החודש הוא ספריית הוידאו העברית של האתר: למי שעדיין לא יודע, אתר "פוקימון: מפלצות כיס" החל בהפצת סרטי פוקימון בשפה העברית. עד כה פורסמו שמונה קטעים ואתם מוזמנים להנות מהם בלחיצת כפתור פשוטה: שובו של מיוטו (צפייה ישירה בעברית), החופשה של פיקאצ'ו (צפייה ישירה בעברית), מיוטו מכה שנית (צפייה ישירה בעברית), הרפתקת ההצלה של פיקאצ'ו (צפייה ישירה בעברית), כוחו של אחד (צפייה ישירה בעברית), לידתו של מיוטו (תרגום לעברית), פיקאצ'ו ופיצ'ו (צפייה ישירה בעברית) ו-סוד האנון (צפייה ישירה בעברית).

פרויקט נוסף שעשה הדים החודש היה מדור חדש שאני ואוהד פתחנו, הנקרא "בעד ונגד". במדור זה אנחנו מעלים אחת לתקופה שאלה נוקבת בנושא פוקימון, תוך כדי הצעת הטיעונים המרכזיים שלנו. לאחר מכן, אנחנו מאפשרים לכם – גולשי האתר – לדון על הסוגיה ולתת את ההסברים שלכם לגבי מה אתם חושבים שנכון יותר. עד כה עלו שתי רשומות במדור, כאשר הראשונה שואלת: מי נוצר קודם, ארכיאוס או מיו? הדיון הזה משך 64 תגובות, יותר מכל כתבה אחרת באתר. הדיון השני עלה השבוע ובמרכזו נמצאת השאלה: האם פרק 357 קיים במציאות או לא? אתם מוזמנים להצטרף אלינו ולקחת חלק בדיון המתמשך על חיי אלמוות, התנזרות מרומנטיקה ועולמות מקבילים. פשוט אין יותר טוב מזה.

פרויקט נוסף שהיה מוצלח במיוחד בחודשים האחרונים היה "טורניר בחירת הפוקימון של האתר". במשך שבועות אתם בחרתם, הצבעתם והשפעתם על זהות הפוקימון האהוב ביותר על גולשי האתר ובסופו של דבר קבעתם שצ'ריזארד הוא הפוקימון המנצח. בהמשך לכך פורסמה מהדורת "פוקימון השבוע" לכבודו של צ'ריזארד, אז גם הוכרזו המנצחים בטורניר. אנצל את ההזדמנות הזו לעדכן אתכם שאביב כבר קיבל את פרס הזכייה שלו. על כל מקרה, תודה לכל מי שהשתתף בטורניר, אנחנו מקווים שנהניתם ונתראה בתחרות הבאה.

במדור הספרות שלנו, החודש פורסמו פרקים חדשים מהסיפור של אוהד – "הסיפור של סנדסלאש", אך כעת, אוהד אינו יכול להמשיך לכתוב את הסיפור, מה שמאלץ אותנו לצאת לפגרה בכל הנוגע לשבעת הגיבורים. טקסט אחר שהיה אמור להציל את המדור היה "שינוי מסתורי" מאת נתנאל, שפרסם עד כה שני פרקים והפסיק. אז לנוכח העובדה שאין כרגע טקסט ספרותי פעיל באתר, אני פונה לכל מי שרוצה לפרסם סיפור פוקימון – לפנות אליי במסרים פרטיים, בתקווה שהוא יהיה הדבר הגדול הבא באתר שלנו.

החודש יכולתם להנות מהחלק הרביעי במדריך הבלעדי למשחק "פוקימון: מסע כיבוש". כמו כן, פורסמו 25 פוקימונים בקטגוריית "פוקידע מלא" בחודש אוקטובר, מה שמציב אותנו כרגע עם 50 פוקימונים במאגר. כעת נותרו רק עוד 47,530.5 פוקימונים וסיימנו. מלבד זה, פורסם דף המידע על הדמות של מיסטי וגולשי האתר יכלו לראיין אותה (אני לא מתלוצץ הפעם!) כשהיא החליטה לבקר באתר ולהפגין את כישוריה בשפה העברית. עודכן סט "אתגר מכון" במדור הקלפים שלנו, מה שמסכם את סדרת הדור הראשון במשחק קלפי ההחלפה. פורסמה הורדה לפלאטינום לייט. לצד זה, עלה לאתר החודש דף מיוחד במינו המסקר את פעילותו של ה-"פוקי-פארק". כמובן שיכולתם להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הפוקימון בעדכוני החדשות שלנו (מהדורת 31, מהדורת 32). ולסיכום תורגמה כתבה בלעדית וראיון עם ג'וניצ'י מאסודה המדבר על משחקי ההמשך של פוקימון.

מצב גוגל פלוס: 9 עוקבים | מצב פייסבוק: 34 עוקבים | מצב רייטינג אוקטובר: 6,940 – שיא הכניסות לאתר בחודש אחד | על כל אלה אנחנו אומרים לכם תודה רבה | כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר שלנו למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. חחח היטמן,גרמת לי לצחוק כמו שלא צחקתי הרבה זמן…ממך לא ציפיתי לעשות סאטירה על פוקימון 🙂

  2. היטמן אני ממשיך את הסיפור שלי פשוט לא היה לי איך לשלוח לך שבוע שעבר כי לא היה לי אינטרנט

  3. תנסה להכניס סקריפט שיאפשר חפיוש ומציאה מהירה של פוקימונים, משהו בסגנון שיש לסרבי. זה מדהים ביעילותו ומהירותו.

  4. ליאם – אני מאוד שמח שנהנית! ישבתי על זה כל הלילה! ככה שאני יכול להגיד שאני שבע רצון מהתוצאה הסופית 🙂

    נתנאל – בסדר, נוכח הנסיבות אין לי עדיין את הבטחון לומר שיש סיפור פעיל שמובטח שפרק חדש יפורסם בכל שבוע מחדש.

    גלעד – אם תרד למטה ושמאלה באתר, מתחת לצ'אטוט, התגובות האחרונות, והארכיון, אתה תמצא קוביית חיפוש. אני מאמין שזה מה שאתה מחפש.

  5. צ'ארבלאסטסאור, מילים כדורבנות. בסון גוקו שלי לא נוגעים!

    היטמן, האם אני היחיד שמזהה את הכותרת הזאת? 😉

  6. CharBlastSaur-אחלה שקר כל הכבוד לך, אין מות בשם סון גוקו בוואן פיס.

    הט מן אחלה כותרת ובפתיחה טובה אהבתי אותה.

  7. שחכת לכתוב שכרגע פוקימון השבוע וסיפור הבחירה גם יהיו קצת זניחים כי אני עומד לכתוב הרבה דברים אחרים

  8. מגל – אין לי מושג, אבל זו אכן אנקדוטה נוסטלגית. שים לב שגם התאמתי את שיר העדכון ואת הלוגו לנושא.

    יונתן – זה יהיה בסיכום הבא.

    מונסטר – שמח שאהבת את הפתיח. ואני לא שונא את וואן פיס, האמת שהם מקור בלתי נדלה לרייטינג באתר.

    מיסטי – אני בספק אם את צריכה את האתר שלנו כדי להיות מפורסמת. כולם יודעים מי את.

  9. כל הכבוד, האתר פעיל בצורה בלתי רגילה, די גורם לאתרי פוקימון אחרים לייגע.
    הייתי יותר ממאושר אם הסיפור שלי היה ממשיך, והייתי חושף את כל מה שהיה לי לכתוב, אבל דלקת הפרקים לעולם לא תאפשר את זה.
    הערה אישית: צ'אר, יש דמות בשם סנגוקו שנקראה כך בגלל הערצתו של אודה לדרגון בול ויצירותיו של אקירה שהיה דמות מופת לעיניו.
    [הערה ממש אישית: אחרי הכתבה ההיא אשמח אם שמה של היצירה 'וואן פיס' לא יעלה באתר, סתם משהו שמציק רק לי ^^" ]

  10. חח אביב אתה צודק לא שמתי לב שיש דמות כזאת בוואן פיס.
    CharBlastSaur- סליחה שאמרתי שאתה משקר.
    רק שתדע להפסיק לראות וואן פיס בגלל מות שקוראים לה סנגוקו- זאת סיבה מפגרת ואתה מפסיד את בין האנימות הטובות ביותר שנוצרו שמשתות לדרגון בול.

  11. אביב – הצעתך התקבלה. יש לנו מספיק רעיונות, נושאים ופינות שאפשר להכין מבלי להזכיר את "וואן פיס".

    נ.ב – מחר תעלה הפינה החדשה השנייה של חודש נובמבר. יש למה לצפות!

  12. אז בתור מה שנראה כהמעריץ הכי גדול של הסדרה אני יכול לקבוע שכל אותן חסרונות שהצגת רק גרמו לסדרה להיות מצחיקה ומשעשעת. אני אהבתי את הקטעים של ההתחפשות. ומה שאמרת לא בהכרח נכון. ב99.8% מהמקרים צוות רוקט מתעופף בפיצוץ. מה שלא אהבתי במיוחד זה שבעונה החדשה של פוקימון שמו להם יותר את הקטע של "הקולים הקשוחים" והם נהיו מין badass ש"לא נעים להם יותר להתעופף" אז הם עושים הסחה ובורחים עם מנוע סילון. ולאלה שזה מפריע להם בסדרה- נסו להזכר בפרק השני שבו רואים בצורה מוזרה ורד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *