סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 34: 11-24.11.12

שלום רב,

– – – – –

מצב המכירות של שחור 2, לבן 2

קבוצת NPD פרסמה את רשימת רבי המכר בתחום משחקי הוידאו לתאריכים 30.9 ועד ל27.10. לפי הפרסום, המשחקים "פוקימון: שחור 2" ו"פוקימון: לבן 2", שיצאו לחנויות בארה"ב בתאריך 7.10.12, מכרו 865,000 עותקים בשבועיים הראשונים שלהם על המדפים. רק לשם השוואה, המשחקים המקוריים של "פוקימון: שחור" ו"פוקימון לבן" מכרו כ-2 מיליון עותקים באותה תקופת זמן.

– – – – –

ונחלק את כולם!

גות'וריטה עם יכולת התג הצל (Shadow Tag) זמינה עכשיו באתר של גלובאל לינק קוריאה לשחקנים בעלי המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2". היא תהיה זמינה עד התאריך 31.7.13. מדובר בפוקימון זכר, ברמה 32, שיודע את המתקפות הבאות: Mirror Coat, Psyshock, Future Sight, Flatter. כמו כן, מלואטה תחולק באולמות קולנוע ברחבי קוריאה לאנשים שיבואו לראות את הסרט "קיורם נגד חרב הצדק" (Kyurem VS the Sacred Swordsman: Keldeo) והיא תהיה זמינה למשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2".

בנושא דומה, אתר גלובאל לינק מחלק בימים אלה פיקאצ'ו עם יכולת "כליא ברק" (Lightningrod) לשחקנים בעלי חשבון בריטי. מי שמעוניין לקבל את פיקאצ'ו מוזמן להזמין את המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן" באתר אמאזון אנגליה, וכתוצאה מכך, הוא יקבל סיסמה שאותה הוא יצטרך להזין באפליקצייה של "עולם החלומות". החלוקה תערך בין התאריכים 9.11.12 ועד ל30.5.13.

– – – – –

עשור לרובי וספיר!

חנויות שונות ברחבי יפן, כגון מרכזי פוקימונים וחנויות טויז-אר-אס, יחלקו את הפוקימונים גראודון וקיוגר לכבוד חגיגות עשור לצאת המשחקים "פוקימון רובי וספיר". הפוקימונים יחולקו לבעלי המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2", כאשר קיוגר יהיה עבור שחקנים של המשחק הלבן וגראודון עבור שחקנים של המשחק השחור. החלוקה עצמה תערך בין התאריכים 21.11.12 ועד ל10.1.13.

– – – – –

1000 סיבות לרכוש צינוק מסתורי!

חנויות "7/11" ומרכזי פוקימונים החלו למכור כרטיסי תשלום מראש למשחק "פוקימון צינוק מסתורי: מגנגייט והמבוך האינסופי" (Pokémon Mystery Dungeon: Magnagate and the Infinite Labyrinth) בעבור אלף יין. הכרטיסים האלה ניתנים לשימוש באתר האינטרנטי של נינטנדו עבור פתיחה של הרפתקאות חדשות במשחק.

– – – – –

אפשר להפסיק לחלום על זה!

פרטים חדשים על פארק החלומות ב"עולם החלום" נחשפו. כמו למשל שניתן לראות את החפצים הבאים באזור פארק החלום: מגלשה בצורת טפיג ופרח בצורת פיקאצ'ו. כמו כן, ניתן למצוא את הפוקימונים: פינסיר, הראקרוס, סוק, תרו, סקרגי, שרומיש, סידוט וטימבור באזור הפארק. מלבד זאת, נחשף מיני משחק בשם "לוח משחק" (Play Board). במשחק זה על השחקנים לעבור מסלול מכשולים שבמהלכו הם יצטרכו לאסוף נקודות. ולבסוף, נודע שבית מגדל הטירה (Tower Dream home) גם כן זמין.

  

  

– – – – –

משפחת איווי בTCG!

14 קלפים מהסטים "כוח הספירלה" (Spiral Force) ו"פרק רעם" (Thunder Knuckle) נחשפו. נודע שהפוקימון איווי ימצא בשני הסטים, אך דיוקוסיס EX, אספיאון, גלאסיון, ג'ולטיאון יהיו חלק מכוח הספירלה, בעוד שטונדורוס EX, ליפיאון, ופוריאון, אמבריאון פלייריאון, ומטאגרוס יהיו חלק מפרק רעם. שני הסטים יראו אור ב14.12.12.

– – – – –

לשחק כמו ביאנקה!

סקין הפוקידקס של ביאנקה יהיה זמין עבור שחקנים יפנים של המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2" בין התאריכים 4.12.12 ועד ל29.1.13. יהיה חידון קצר בנוגע לפעילותה של ביאנקה במשחקים החדשים ששחקנים יצטרכו לפתור על מנת להשיג את הסקין המדובר.

– – – – –

סט קלפים חדש!

הסט הבא במשחק קלפי ההחלפה האנגלי הוכרז, והשם שלו הוא "סערת פלזמה" (Plasma Storm). הוא יהיה מקביל לסט היפני בעל השם "Plasma Gale" שיצא לאור ב14.9.13. הסט האנגלי עם זאת צפוי לצאת ב6.2.13. קלפי פלזמה אשר יערכו את הופעת הבכורה שלהם הם: ארטיקונו EX, ויקטיני EX, ו-קובאליון EX.

– – – – –

שמות פרקים חדשים בעונת BW!

"נינטנדו עבור ילדים" חשף את שמותיהם של פרקים חדשים. פרק BW106 יקרא "סאווק נכנס! אש נגד סטפן" (Sawk Appears! Ash vs Stephan!!) והוא ישודר ב13.12.12. פרק BW107 יקרא "אש נגד קוטטסו! הנשק הסודי של הידראיגון!" (Ash Vs Kotetsu! Secret Weapon Hydreigon!!) והוא ישודר ב20.12.12.

– – – – –

פיקאצ'ו מגיע לאירופה!

אתר נינטנדו הרשמי של בריטניה חשף את התאריך שבו קונסולת פיקאצ'ו תצא לשוק האירופי. מדובר בקונסולת נינטדו Pikachu 3DS XL, והיא תהיה זמינה החל מה7.12.12. מחיר הקונסולה הוא 180 אירו.

– – – – –

מתכוננים לתקופת החגים!

מרכזי הפוקימונים ביפן הודיעו על הגעתם של מוצרים חדשים למדפים שלהם לקראת חודשי נובמבר ודצמבר (תקופת החגים הנוצרית). בין היתר, ניתן לרכוש בובות ומחזיקי מפתחות בצורת פוקימון. המוצרים יהיו זמינים ב23.11.12.

– – – – –

רגע של נחת: הצצה מהירה לסרט "קיורם נגד חרב הצדק" –

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. נ.ב – נוספה ידיעה חדשה למהדורה!
    אני מתכוון לרכוש את אחד המשחקים החדשים של "פוקימון שחור 2, לבן 2"

  2. אחרי 7 שנים אני בא וקורא את זה. וואו, האתר הוקם בדור 5! יפה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *