סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אוהד עוזב את האתר: ‫"אני ממשיך הלאה".

שלום רב,

בפברואר השנה הצטרף אלינו אוהד, מי שהפך להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה האדירה של האתר בשנה האחרונה; וכיום הוא ממשיך הלאה. למען האמת, לנסות לתאר את פועלו של אדם שהצליח להביא את האתר שלנו ממצב של אלפיים כניסות בחודש, למצב שבו אנחנו עוקפים את רף ה-6,000 ואפילו 7,000 כניסות הוא בלתי אפשרי. במיוחד כי התוצאות מדברות בעד עצמן.

אבל ננסה: הכל התחיל כאשר אוהד נכנס לראשונה לאתר והחל לפרסם את הסיפור שלו – "סיפורו של סנדשרו". מאוחר יותר הוא עזר לי להרים את פעילות פסח של אותה שנה. נקודת הרתיחה הגיעה כאשר אוהד החל לפרסם את המדריך שלו ל"פוקימון ברקת" עוד ביוני. בטח אתם שואלים את עצמיכם עכשיו: מה? כבר עברה חצי שנה מאז? כן, הזמן טס כשנהנים! מאוחר יותר, אוהד פרסם את פרויקט "פוקימון מם" שלו. הוא לא עצר שם והמשיך לעונה שנייה בסיפור שלו – "סיפורו של סנדסלאש". וכיום הוא עובד על מדריך ל"פוקימון אדום אש".

אבל מעבר לכל זה, אוהד היה האתר. לאורך תקופתו כאן, הוא שימש כחבר, כאוזן קשבת, ככתף תומכת, כציר שסביבו התנהל האתר, ולמען האמת, הוא היה אמור להיות ממשיך דרכי באתר. אכן גילוי מרעיש! אבל כמו שאי אפשר לאמוד את תרומתו של אוהד כמנהל האתר, כיזם בטור של "בעד ונגד" וכמנהל ערוץ היוטיוב, כך גם אי אפשר לעצור כשרון שכזה מלהתפתח. כן, גם אוהד שלנו מתפתח, בדיוק כמו פוקימון.

לפני מספר ימים אני ואוהד דיברנו, ואמרתי לו שאני ממש מרוצה מהתפקוד שלו באתר, ושאני מאמין שעוד יבוא יום והוא יקח את הדברים שהוא למד כאן ויוכל לישם אותם בפרויקטים משלו בעתיד. הוא שאל אותי למה אני מתכוון ואמרתי לו – תראה, תיקח לדוגמה את מה שאתה עושה בערוץ היוטיוב של האתר. אתה עכשיו עושה את כל הטעויות שניתן לעשות, אתה לומד את המערכת, את העבודה, וביום מן הימים תוכל לפתוח לך ערוץ יוטיוב משלך, שבו תדע בדיוק מה לעשות, מה עובד ומה לא, וההצלחה שלך תהיה מובטחת. וזה בדיוק מה שהוא עושה היום – מתקדם הלאה על מנת לפתוח ערוץ גיימרים מיוחד במינו.

אז קודם כל, אני רוצה להודות לאוהד על כל הדברים שהוא עשה כאן באתר. זה כיף לא נורמלי לעבוד לצידך וזה שינוי מרענן לראות שניתן לנהל מערכת יחסים חברית כזו באתר פוקימון. אני משער שהניסיון של שנינו היה קצת שונה מזה בעבר חחחחח. מלבד זה, אני רוצה לאחל לך את כל ההצלחה בעולם. בין אם זה בערוץ היוטיוב החדש שלך, ובין אם זה בחיים בכלל. אתה בן אדם משכמך ומעלה ולמדתי ממך המון! מיותר בעיני בכלל לציין שיש לך דלת פתוחה באתר ושאתה תמיד מוזמן לבקר, לכתוב תגובה או לתרום מהידע שלך. אתה בהחלט החומר שממנו מוקרץ "חבר היכל תהילה" באתר שלנו!

בתודה, בברכה ובחברות,
היטמן.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. לאלאלאלאלא ):
    THIS ASSHOLE ):
    היית גורם בלתי ניתן להפרדה מהאתר, ועכשיו YOUR GONE…
    זאת תהיה מפלה גדולה לאתר…

  2. אני עצוב שאתה עוזב.
    אני משער שעכשיו זה רק אני והיטמן…
    הערוץ לא יהיה אותו דבר בלעדיך אבל אני מבטיח לך אני לא אתן לו לשקוע.

  3. איבדנו את קאי ועכשיו את אהוד אסור לזה להמשייך בלי אוהד האתר יהיה לו קשה להתקיים

  4. היטמן טעה
    אני עוזב את הערוץ
    לא האתר.
    אני עוד יעשה בעד ונגד.
    עם הסיפור אני לא ימשיך בזמן הקרוב בגלל הרעיון הכי טוב שאי פעם המיח שלי קלט בקשר לסיפורת.
    עם המם- אין זמן. כיתה י' זה כבר לא צחוק.
    אבל אני ימשנך להתעדכן באתר ולעדכן אם צריך, וכמו שנכתב פה כבר- אני חלק בלתי נפרד מהאתר.
    אוהב את כולכם!!
    אוהד.
    נ.ב. היכל התהילה?? אתה באמת תיישם את זה?!

  5. נחמד לדעת שיש מגיבים בגילי…
    ואתם לא חייבים להיות כאלה עצובים כאילו הודיעו לכם שמכרו את פוקימון. עזיבתו של אוהד פותחת דף חדש לאלה שמוכנים לתרום מעצמם ולהתנסות. הוא היווה השראה לכולם כיצד אפשר מכלום להפוך לבורג מרכזי במערכת. בקרוב יתפנה לי זמן ואנסה להכנס לנעליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *