סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

נבואת בני המאיה: מה יקרה בעוד ארבע שנים?

היום נערכו בחירות בישראל. כידוע לכם, הליך זה נערך אחת לארבע שנים ולכן יהיה מעניין לדעת מה יקרה בעוד ארבע שנים?

1. משחקים – חברת פוקימון תוציא את משחקי הדור השביעי שלה ואלה ינחלו הצלחה סבירה בלבד. בתגובה לכך, הם יפנו לתאגידים אחרים במטרה לעשות שילוב של משחקים בדומה למה שהיה עם "האמביציה של נובונאגה". אז היכונו, כי בקיץ 2017 הולכים לצאת מספר משחקים שאין כמותם: LoL – האגדה של לוגיה – שילוב של המשחקים "פוקימון" ו-"ליגת האגדות". Mr.Mine – הכלאה של המשחקים "פוקימון" ו-"מיינקראפט". ושולה אלקטרודים – משחק המכיל את "פוקימון" ו-"שולה מוקשים".

2. סכנה לילדים – אחרי תקריות האקדח בפרק "אגדתו של דרטיני", תקרית ההבזקים בפרק "פוריגון החייל החשמלי", ותקרית ההתאבדות של "העיר לבנדר", פוקימון תכנס שוב לצרות בשנת 2017. כך שאם עד כה מה שסיבך את החברה היה חוש הראייה שנפגע כתוצאה מההבזקים, וחוש השמיעה שנפגע כתוצאה מהדציבלים הגבוהים של המוסיקה, כעת זהו תורו של חוש הטעם. משחק חדש של פוקימון ידרוש משחקנים ללקק את דרכם לנצחון, בדיוק כמו ליקיטונג. פעולה זו תוביל את הילדים לחלות במחלת הסרטן, מאוחר יותר, הם יאלצו לכרות את לשונם ובסוף הם יחיו את חייהם כאווקס ב"ליגת פוקימון".

3. קלפים – בניסיון לצאת יותר מן הקופסה, יוצרי פוקימון יתחילו לייצר קלפים תלת מימדיים. כשזה לא יצליח, הם יעברו לקיפולי נייר. וכשזה לא יצליח, אלה יעלמו מן העולם. שמועות מספרות ששחקנים ותיקים אשר נהנו מהקלפים הישנים וניהלו עד לאותה תקופה טורנירי קלפים – יצאו לשביתה ויכריזו על מלחמה כנגד חברת פוקימון. בסופו של דבר, מוצר זה ימכר לצד שלישי ויצא לחנויות כשעל כריכות הקלפים יופיעו מפורסמים כגון: צ'אק נוריס, ילדת האני בובו ושמעון פרס.

4. מנגה – תמשיך כאילו כלום 🙂

5. סרטים – יצא הסרט ה20 של פוקימון. עלילת הסרט תתמקד בפוקימון החזק ביותר בעולם, הממוקם במקום האחרון בפוקידע, ואיכשהו הוא יצליח להקלע לצרה צרורה. באופן מפתיע ולא צפוי אש קטצ'אם ושאר החבורה יעברו באזור, יפגשו את הפוקימון האגדי ויחליטו לעזור לו. על הדרך הם יצטרכו להלחם בכמה אנשים רעים, פיקאצ'ו יעשה מכת ברק ותהיה הופעת אורח לא קשורה של צוות רוקט. על פסקול הסרט יהיו חתומים אמנים יפניים שרוצים לעשות את הצעד הראשון שלהם כמוסיקאים רציניים.

6. סדרה – העונה החדשה של פוקימון תגיע למסך, הפעם אש יחליט להשאיר את כל שאר הפוקימונים שהוא אימן במשך כל כך הרבה זמן במעבדה של פרופסור אוק, למעט פיקאצ'ו. יחד הם יצאו למסע במחוז החדש, שם הם יפגשו פוקימונים חדשים ויריבים קשוחים. פיקאצ'ו בשלב הזה יהיה חלש מאוד וקרוב לוודאי שתהיה לו נפילת מתח. בהמשך לכך, אש יתפוס את אחד / יותר משלושת הפוקימונים ההתחלתיים ואת פוקימון הציפור התורן ויצא למסע להשגת שמונה התגים של המחוז. הוא יצליח לעשות זאת, ולבסוף הוא יגיע לטורניר הסופי של הליגה, שם הוא יגמור באחד מהמקומות הבאים: גמר, חצי גמר, רבע גמר, שמינית גמר. הוא לא ינצח ולא יהפך למאסטר.

7. פוקימון בארץ – העניין של אוהדים בארץ ימשיך לפרוח בשנים הקרובות, אך לא תהיה לכך שום משמעות. זכייניות הטלוויזיה לא ישדרו את פוקימון בערוצים השונים, סרטי פוקימון לא יגיעו להקרנה על גבי המסך הגדול, משחקי פוקימון ירכשו רק דרך חנויות מקוונות בין לאומיות, ואתרי הפוקימון הישראלים יסגרו אחד אחרי השני, פרט לאתר אחד – "פוקימון: מפלצות כיס". האתר שלנו ימשיך להתקיים כנגד כל הסיכויים, והוא יהיה על תקן תקוותם האחרונה של אוהדי פוקימון מכל רחבי ישראל. ואמרו אמן.

האם יש לכם נבואה? שתפו אותנו בתגובות!

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. אמן!
    ללא לבישת כיפה או לשים מטפחת על הראש במקום הכיפה ולחשוב שאני מצחיק את בן-דוד שלי בן ה-12,
    kai

  2. טורנירים- באליפות 2016 או 2017 מישהו יפגע במישהו, בגלל שפוקימון זה כזה זקן, בדרך מ' י' נ' י' ת'. טורנירי אליפות העולם ימשיכו רק דרך קליטת ה"וויי פאי" ומספר המשתתפים ירד בהדרגה ניכרת.

  3. פוקימון- מפלצות כיס: היטמן יעזוב את האתר לטובת איזו בחורה, ויתן את האתר לעמית/קאי/אוהד/יונתן/גלעד/מי יודע יכול להיות שאליי…:) הכל אפשרי!

  4. היטמן יתן לי את האתר ברגע שפסח יפול על יום כיפור…
    בעצב(כי אני יודע שאני צודק),
    kai

  5. סליחה שהצ'אטוט לא עולה לי! אני לא יכול לחפור שם! וגם לא בצ'אט של ג'ימייל! יש לי בעיה באינטרנט, וכשאני אגלה מי אחראי לה, אני אמלוק את ראשו, אפשוט את עורו, ואשמר את גופו בפיסז פיסז בקופסאות שימורים!

  6. אש יתפוס את פוקימון האש שלו אחרון או אחד לפני האחרון (כנראה אחרון) והוא יתפוס אותו בעקבות כך שהוא יתלהב מהעוצמה המדהימה שלו, אף על פי שהוא לאוו דווקא יהיה מפותח בצורה ברורה.
    חוץ מזה, גם סדר תפיסת הפוקימונים של אש לפי סוגים קבועים מראש לא תשתנה. רק תן לי כמה רגעים להיזכר בסדר הקבוע של הסוגים הכמעט קבועים ואני חוזר אליכם.

  7. אש קאצם סוף סוף יגדל ויהפוך לבוגר ואיזה ילד אחר ילך בעקבותיו כדי להיות מאסטר הפוקימונים והוא אשכרה יהיה נורמלי.

  8. והתחזית לשנה הבאה: יצאו משחקי הדור השמיני, שם יצטרכו להביס מנהיגי מכון, להפוך לחברים של NPCs במשחק, לנצח צוות רשע, להשיג פוקימונים אגדיים מאיוונטים, לנצח בליגה ולתפוס את כולם. המשחק יוכתר כמשחק השני הכי מקורי בסדרת פוקימון מיד לאחר המשחקים הקודמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *