סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 47: על כנפי הפידג'י!

מרטין לות'ר קינג פעם אמר: "אם אדם נקרא להיות מנקה-רחובות, הוא צריך לנקות רחובות בדיוק כמו שמיכלאנג'לו צייר או בטהובן הלחין מוזיקה, או שייקספיר כתב שירה. הוא צריך לנקות רחובות טוב כל כך, עד שכל צבא השמיים והארץ יעצור ויאמר, "כאן חי מנקה-רחובות נפלא שביצע את עבודתו כהלכה."

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

את שנת 2013 התחלנו עם שבוע פרסומים חגיגי, שעליו אתם יכולים לקרוא בלינק המצורף: סיכום שבוע הפרסומים של 2013. המשכנו עם כתבה נוספת מסיפורי העיר לבנדר והפעם הרטיקייט של גארי אוק מאת CharBlastSaur.

מאוחר יותר יונתן ואנוכי בישרנו לכם על הגעת המשחקים החדשים של פוקימון: פוקימון Y ופוקימון X – דור שישי לפוקימון. כמו כן, נפתח דף מידע למשחקים "פוקימון X ו-Y" אשר ימשיך לעדכן אתכם בכל מידע חדש שיצא על המשחקים או על הדור השישי.

החודש גם פורסמו שלושה פרקים חדשים מהמנגה של האתר – מנגת הרפתקאות פוקימון.

בקטגוריית הסיפורים יכולים לקרוא את עלילותיהם של דיטו ואלקטרבאז ב-תפוס ת'דגל! עוד בקטגוריית יצירה, נזכרנו איפה הם היום? – פרויקט אשר אפשר לנו לדעת מה קורה היום עם פרויקט חייקו והיוצר שלו – יהודה.

פרויקט הפוקידע המשיך להתעדכן באתר וכעת יש לנו את 100 הפוקימונים הראשונים.

כמובן שיכולתם להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הפוקימונים דרך עדכוני החדשות שלנו: עדכון 37, עדכון 38. כמו כן, פורסמו חדשות אתר מסוג אחר – "בחזרה לעתיד" – המאפשרות לכם לדעת על תוכניות האתר לעתיד הקרוב.

המשכנו לסקר את העונה החמישית של פוקימון – "מסעו של מאסטר".

פרויקט חדש שנפתח החודש הוא מדריך התמונות המלא לסיום המשחקים: "פוקימון שחור 2, לבן 2". כמו כן, יכולתם להנות מפרקים חדשים במדריכי הוידאו של האתר: אתגר נאזלוק, פוקימון קריסטל, ופוקימון לב זהב.

לקראת הבחירות בישראל, נערך "סקר הבחירות הגדול של האתר" והתפרסמו תוצאותיו המפתיעות.

וסיימנו את החודש עם השקעה מטורפת ותרגום נוסף של פרק מהעונה ה13 של פוקימון – תציית, סנורלקס! נסיך הפוקיאתלון! בלעדי לאתר "פוקימון: מפלצות כיס". בהזדמנות הזו, אני רוצה להודות למי שעזר לי במלאכת התרגום – ShrEdeR – אנחנו מאוד מעריכים את העבודה הנפלאה שלך! המשך כך!

החודש ציינו מספר רגעי מפנה באתר, הכוללים: הרשומה האלף, התגובה ה-5000, כמו כן, פרסמנו 70 רשומות חודשיות בחודש ינואר – יותר מכל חודש אחר, אנחנו אוחזים ב12 מינוי "גוגל פלוס", 37 מינוי "פייסבוק", ו16 גולשים יותר מאשר חודש שעבר. לא יכולנו לעשות את זה בלעדיכם. תודה רבה!

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר שלנו למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר שלנו, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. מאנצ'ינג אורנג' פצח את ערוץ המדריכים שלו לפני 3 שנים, כרגע יש לו מינימום של ארבעת אלפי משתמשי יוטיוב רשומים. זו מטרה נאה, אם אתה חי במקום שאתה בטוח שכולם יבינו מה אומרים שם.
    מאנצ'ינג אורנג'- ידוע בשמו מוז, פתח ערוץ מדריכים לפני שלוש שנים. עיקר הערוץ הוא מדריכים למשחקי פוקימון, אך יש לו מדריכים למשחקים אחרים, כמו מיינקרפט. בקרו אם אתם יודעים אנגלית בהזדמנות.
    אבל כן, 61 רשומים בארץ (כולל אותי :D) זה הישג עצום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *