סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

צורה חדשה למיוטו: פוקימון חדש עם מראה מוכר!

ראשונים ברשת:

הרבה שמועות רצו לאחרונה לגבי התמונות של מיוטו בסרט החדש "ג'נסקט מהירות קיצונית: ההתעוררות של מיוטו" אך כעת הן הופכות לאמת. תוכנית הטלווויזיה "פוקימון סמאש" חשפה בתאריך 7.4.2013 בשעה 2:00 בלילה (שעון ישראל) את צורתו החדשה של מיוטו.

למי שלא זוכר או לא יודע, מיוטו הוא פוקימון דור ראשון, הוא שובט מהד.נ.א של מיו והוא ממוקם במספר 150 בפוקידע. מיוטו הוא פוקימון על חושי בעל בינה גבוהה במיוחד. הוא הופיע בסרט הראשון של פוקימון – "מיוטו מכה שנית" ובמספר ספיישלים: "לידתו של מיוטו", "שובו של מיוטו", ועוד…

זו לא הפעם הראשונה שבה פוקימון מופיע בצורה אחרת מזו המופיעה בדרך כלל, הפעם הראשונה שזה קרה היה בסרט השביעי של פוקימון – "דיאוקסיס הגורלי", שם הוצג דיאוקסיס בצורותיו השונות: מהירות, הגנה, התקפה ונורמלי. מאז פוקימונים רבים קיבלו צורות שונות.


עדכון:

מדיווחים שמגיעים במשך הלילה עולה שזהו פוקימון חדש לגמרי. מייל שנשלח מחברת פוקימון מכיל את המכתב הבא: "הפוקימון החדש חולק המון דברים עם מיוטו, כך שעולה חשד שיש משהו המחבר בין שני פוקימונים אלו. מי זה הפוקימון החדש? איך הוא ישולב במשחקים של פוקימון X ופוקימון Y? מתי יפורסם עוד מידע עליו? דבר אחד ידוע, שאתם המעריצים עוד תדונו המון על סוגיה זו".

אולי זו צורת הנקבה של מיוטו? אולי זה מיות'רי, מלשון מיו מספר שלוש?

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/04/150Mewtwo1.png

פוסטים קשורים

31 תגובות

  1. תכלס אני מאוכזב, ונכון שלפוקימון היו רגעים של שפל שהוא הגיע עליהם אבל זה שיא חדש, במיוטו אסור לגעת, וזה עובדה, 5 דורות הסתדרנו בלי צורה חדשה ופתאום יש אחת, לצערי פוקימון הפך למותג ממוסחר מדי שפשוט רוצה לעשות כסף ולא אכפת לו מהמעריצים הישנים, אכפת לו רק מהחדשים ואיך להביא עוד פריירים לעשות עליהם כסף, עכשיו פתאום שאלתי את עצמי אם בכלל יש טעם לקנות את המשחק החדש, המפלצת כיס היחידה בפוקימון לצערי זו המפלצת שמנסה לאכול לי את הכסף מהארנק, פוקימון איבד את זה

  2. אולי מיוטו נלחם נגד ג'נסקט, רואה שהוא במיעוט מספרי, ומחליט לפתוח את מעבדת השכפולים שלו פעם אחת נוספת, והפעם ליצור את הפוקימון היחידי שיכול לעזור לו במלחמה, ואז הוא יוצר את MEWTHREE.

  3. היטמן, בבקשה תאשר את התגובה. אני כמעט ולא יכול לעשות כלום מהמחשב בבית.
    זה רק אני, או שזה נראה גם דומה לסלבי בצורה מסויימת?

  4. בניגוד לכם,לדעתי מיוטו עבר פה רימייק מדהים.הוא נראה הרבה יותר חזק ככה עם הזנב שיוצא מהראש…

  5. איזה מבאס דווקא הפוקימון היחיד שקיוותי שהשמועות עליו לא נכונות נחסף זו צורה ממש מגעילה למיוטיו לדעתי הוא היה בעבר הפוקימון האהוב עלי עכשיו הוא סתם נראה כמו זנב מהלך.

  6. האמת אני חושב שזה פוקימון אחר מDNA של מיו נגיד מיוטריי שיעזור למיוטו לנצח את ג'נסקט אבל אם זה צורה חדשה של מיוטו יש לי דבר אחד להגיד : מייצרי הפוקימון הם ***

  7. בנוסף העיינים בתמונה חומות ובסירטון אדומות כאילו העירו אותו בעמצה הלילה ולא נתנו לו לחזור לישון חודשיים

  8. אתם חבורה של מוזרים, הפוקימון הזה סבבה, הוא נראה מגניב ואין לי בעיה שיהיה צורה חדשה למיוטו. אם הוא פוקימון משובט, אז הוא יכול לקבל בעיות בד.נ.א, מה שגורם למוטציה שנראת ככה. אני הולך לקנות את המשחקים הבאים כדי להתרשם מה חברת נינטנדו יכולה לעשות עוד עם המוצר מס' 2 שלה בשוק.

  9. גם יש הרבה דברים שאנחנו משערים ושעדיין לא אומתו. למשל: שהפוקימון הזה הוא אגדי רק בשל הקישור שלו למיוטו. אני לא חושב שהוא יהיה אגדי. לפחות לא במיקום שלו בפוקידע. אני חושב שהוא יהיה יותר קרוב למיקום של אבסול בדור השלישי.

  10. יפה גם עכשיו אבל מקודם יותר-החידוש יחסית מגניב אבל הישן……….אין לי מה להוסיף…………….
    בבלבול ואי החלטיות
    צ'רמנדר

  11. איזה

    פוקימון

    מגניב!!!!!!!!!!!!

    הוא ממש מזכיר לי את 'בו' מדראגון בול(הורוד שהופך אנשים לשוקולד).

  12. ככל שאני נחשף ליותר ויותר מידע, כך אני משוכנע שזהו פוריגון 2 או Z של הפוקימון מיוטו. כלומר, זה פוקימון חדש שניתן להשיג במשחקים "פוקימון X ו-Y" אבל רק אם מישהו יעביר אליהם מיוטו.

  13. לול צורה נחמדה. כבר נכנס לטופ 5 הפוקימונים שלי הכי אהובים עלי- אני מתחיל להתאהב בפוקימון הזה. הוא עוד יותר מזכיר לי את צורתיו של פאריז.
    מעניין אם בסוף יגלו אותו בתור הפוקימון" האקומה הראשון".

  14. אני חושבת שאולי זה התפתחות שלו אבל בכל זאת יש רק מיוטו אחד והוא לא נוצר מהטבע אז המדענים שיצרו אותו אולי הכניסו לו יכולת להתפתח.

  15. זה מגה מיוטו Y ויש מגה מיוטו X להתקפה וכמובן מיוטו הרגיל בכל מצב של מיוטו יש יתרונות וחסרונות אני אוהב הכי את מגה מיוטו X

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *