סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם הדור השישי של פוקימון הוא ראוי או בזוי?

בשנת 2013 חברת פוקימון בשילוב עם חברת נינטנדו יצאו בהצהרה: יהיה דור שישי לפוקימון. כך שאם עד כה היו 649 פוקימונים שהכרנו, החל מבלבאזור ועד ג'נסקט, כיום אנחנו יודעים על לפחות עוד שבעה פוקימונים נוספים שמתווספים לרשימה הזו. האם פוקימון צריכה להמשיך ולהוציא מפלצות כיס חדשים, או שמא היא צריכה להפסיק את תהליך הייצור, ובמקום זה להתמקד בפוקימונים הקיימים?

האם הדור השישי של פוקימון הוא ראוי או בזוי?

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם – האם אתם בעד פוקימונים חדשים או נגד ומעדיפים שהמצב ישאר כמו שהוא?

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/04/tumblr_mkz07pvGp51r1gfzvo1_1280.jpg

– – – – –

אוהד: דור שישי?? ממש לא!! אני חושב שדור שישי זה פשוט בזבוז ודבר מיותר לחלוטין. יש 5 דורות, 649 פוקימונים, זה לא מספיק לדעתכם?! פעם, עוד כשגדלנו על התכנית, כל אחד היה יכול לדעת מי זה כל אחז מ150 הפוקימונים המקוריים שהיו. זה מה שהיה יפה בזה. היום? היום אני בעצמי אפילו לא זוכר חצי מהפוקימונים. זה איבד מכל היופי שהיה לו. עוד דבר, לא חסרים פוקימונים להשתמש בהם לעזאזל! למה יש פוקימונים שמופיעים רק פרק אחד? לסמן וי שהם קיימים בסדרה ולעבור להבא? זה פשוט עצוב!! יש להם המון פוקימונים שלא ניצלו חצי מהפוטנציאל שלהם בסדרה, ודור שישי רק אומר שהם לעולם לא ינצלו אותו. ולמה? כי כבר ראינו בעונות הקודמות שכשמגיע דור חדש, האחרים משתכחים לחלוטין. חוץ מפיקאצ'ו, לראות פוקימון מדור אחר יהיה נדיר מאוד. נדיר מדי. לכן אני חושב שבשביל לשמור על הטעם הטוב, 5 דורות זה די והותר. לא חסר מי להראות בסדרה. וחבל שכל פעם אש מתאפס וכל החברים שהיו לו הולכים לפח. כל הפוקימונים לפח. אחרי שצפינו כל כך הרבה. אז למה דור שישי??

– – – – –

היטמן: המדע יודע המון על המין האנושי, על עולם הטבע ואפילו על החלל החיצון. באופן אבסורד לחלוטין, אנחנו לא יודעים יותר מדי על מה שקורה מתחת לפני המים. אוסיף ואומר שזה די ברור שאנחנו יודעים יותר על מה שקורה מחוץ לכדור הארץ שלנו מאשר מה שמתרחש בעומק של יותר מארבעה ק"מ מתחת לקו המים. דבר זה הפך למציאות כאשר הצליחו לשגר רובוט אל עומק האוקינוס הרדוד ביותר בעולם (קרקעיתו היא בגובה ארבעה קילומטרים מתחת לקו המים) שם גילו לא מעט זנים חדשים של חיות, צמחים וחיים. חוקרים טוענים במידה ונגיע לקרקעיות האוקיינוסים העמוקים ביותר (שעומקם נאמד בכ-12 ק"מ) אז נגלה כ-12,000 יצורים חדשים שטרם ידועים למין האנושי. עכשיו, למה אני מספר לכם את כל זה? כי זה בדיוק מה שקורה בעולם הפוקימון. אי אפשר לעצור את התהליך הזה. בכל מקום שנלך אליו, נגלה צורות חיים חדשות, וזה בדיוק מה שקורה בעולם הפוקימון. הוא גדל, מתפתח ונהיה העולם שכולנו גדלנו לאהוב. דור שישי? בהחלט כן!

פוסטים קשורים

62 תגובות

  1. אני דווקא חושב שזה טוב להמשיך את הדורות. גם אני בעצמי לא זוכר את כל השמות, אבל זה כל הכיף. כל פוקימון מוביל אותך למקום אחר ותמיד תתפלא לראות עליו מידע וממצאים שלא ידעת. זה גם לגיטימי שימשיכו עוד ועוד כי כל האוהדים חוקרים תמיד את "עולם הפוקימון" ובכל פעם אנחנו נהנים ממשהו חדש.

  2. אני חושב שזה טוב להמשיך את הדורות כי תמיד מגלים יצורים חדשים כמו בפוקימון

  3. לדעתי מי שאומר שהדור השישי בזוי הוא הזוי דור שש הוא דבר מופלא והסיבה היחידה שהוא שונעים אותו הי נוסטלגיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *