סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 44: 15-30.4.13

קרדיט: עזר בהכנת הרשומה – אדם (The Charmander) ותודה רבה לו על המלאכה המצוינת שהוא עשה עבורנו.

– – – – –

איך שיר נולד?!

התפרסמה ידיעה לגבי שיר הנושא של הסרט החדש של פוקימון. פס הקול של הסרט ה16 יקרא "חיוך" (Smile) והוא יבוצע על ידי הזמרת איקימונו גאקארי. הדיסק יגיע לחנויות בתאריך 10.7.2013.

– – – – –

מיוטו ומיו בHD!

הסרט הראשון של פוקימון "מיוטו מכה בשנית" עובד מחדש לטכנולוגיית HD והוא ישודר בערוץ TV-Tokyo בתאריך 3.5.13. הוא גם יוקרן בערוצים נוספים ביפן בין התאריכים 29.4.13 ועד ל20.6.13.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/415px-Movie_1_poster.png

– – – – –

פוקימון סקראמבל יו!

מידע נוסף נחשף על המשחק "פוקימון סקראמבל יו" (Pokémon Scramble U). המשחק יאפשר בחירה של אחד מתוך ארבעה דמויות מוצעות – פיקאצ'ו, טפיג, אושוואט וסנייבי. שלושת הפוקימונים שלא יבחרו, יעזרו לכם בהמשך המשחק. כרטיס הורדה מיוחד יהיה אפשרי לרכישה בעבור 1,800 יין, בעזרתו ניתן להשיג את הדמות של פיקאצ'ו. במשחק יש גם חנות פוקימון ואיזורים חדשים שתצטרכו לחקור. שחקנים יוכלו גם להתיידד עם פוקימון אגדיים במהלך המשחק. בנוסף לכך, ששת הדמויות הבאות במשחק יהיו זמינות החל מ25.5.13, כאשר כל אחת מהן עולה 200 יין. ניתן יהיה להשיג את זורוארק, מיוטו, איווי, קרוגאנק, ליטוויק, וג'נסקט.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/Scramble_U_NFC_Figures_2.png

– – – – –

חלוקת הדרגונייט של מכון נימבסה!

דרגונייט מיוחד עם היכולת נסתרת 'Multiscale' זמין כעת לכל משתתפי בעונת מכון נימבסה בליגת Play! Pokemon. ניתן להשיג דרגונייט דרך הגלובל לינק במשחקי "שחור ולבן ושחור 2 לבן 2". הדרגונייט הינו רמה 55 והוא יודע את המתקפות: Dragon Rush, Safeguard, Wing Attack, ExtremeSpeed. תאריך התפוגה של האיוונט אינו ידוע בשלב זה.

– – – – –

דאוקסיס בלעדי לשחור ולבן 2!

הדאוקסיס שהיה אמור להיות מחולק לשחקני "שחור ולבן" ו"שחור ולבן 2" יחולק בסוף רק במשחקי "שחור ולבן 2". דאוקסיס יהיה זמין ברמה 100 החל מהתאריך ה8 למאי ועד ל31 במאי. קרוב לודאי שמדובר באותו דאוקסיס שמחולק ביפן והדאוקסיס שיחולק בקרוב בקוריאה, אשר יש לו את ההתקפות: Dark Pulse, Recover, Psycho Boost, Nasty Plot ומחזיק בLife Orb.

– – – – –

פוקימון צינוק מסתורי חדש!

הדמו של "פוקימון צינוק מסתורי: שערי האינסוף!" כעת זמין וניתן להורדה דרך החנות ברשת של נינטנדו. המשחק ניתן להורדה דרך התפריט הראשי של נינטנדו 3DS.  הדמו מכיל את שני הצינוקים הראשונים של המשחק המלא Ragged Mountain וStony Cave. מרבית החנויות לא יהיו זמינות בדמו. הדמו מאפשר לטייל בחופשיות מסויימת עד שמגיעים לצינוק השני, לאחר מכן השחקן מועבר לעמוד הראשי והוא לא יוכל לבקר בצינוקים קודמים יותר. כמובן ניתן להוריד את הדמו שוב. ניתן לעשות זאת 30 פעמים, עד ליציאה של המשחק המלא ב17 למאי. הערה חשובה: השמירה של הדמו ניתנת להעברה למשחק המלא, שם כמובן כל ההגבלות ירדו.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/674px-MD_GTI_EN_boxart.png

– – – – –

שני פרסים בצינוק מסתורי החדש!

נחשפו שני פרסים נוספים שיחולקו במשחק פוקימון צינוק מסתורי החדש שעתיד לצאת ב12 למאי: הראשון הוא כזה שבו ניתן לבחור פוקימון מתוך מבחר פוקימונים מסוג לוחם ועוד פוקימון מתוך מגוון פוקימונים מסוג על חושי. והשני הוא כזה שעל פיו ניתן להשיג זרע של אושר אשר מעלה את הרמה של הפוקימון שלך ומפתח את הפוקימונים היריבים! כתבכם השיג את הקוד הנחשק לקבלת הזרע של אושר! הקוד הוא 8P868TP7

– – – – –

יש לי נינטנדו DS3 בעיצוב של איווי!

ביפן עתידה להתפרסם מהדורה מיוחדת של מכשירי DS3 אשר יהיו זמינים בעיצוב המבוסס על איווי. לא ידוע עדיין איך בדיוק המכשיר יראה, רק ידוע כי הוא אכן יבוסס הוא על הפוקימון איווי. המכשיר יתפרסם ב15 למאי במקביל לתאריך שמציין חמש עשרה שנים מאז הוקמו מרכזי הפוקימונים ביפן. מרכזי הפוקימונים מוכרים משחקים ובובות לרוב, אבל ביום הזה הגרלות יקוימו במרכזי הפוקימונים על המכשיר המיוחל בעיצוב המדליק. אז מי בא איתי ליפן, אני רוצה אחד כזה!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/800px-Virgil_Eevee.png

– – – – –

פרקים חדשים! זורואק על מסך הטלוויזיה שלכם!

נחשף כי הפרק ה174 בסדרת הBW ישודר ב23 למאי. שם הפרק בתרגום חופשי: "הזורואק בערפל!" (The Zoroark in the Fog) בפרק יופיעו גם מיאו והיטראן ענקיים. אין שום אזכור כי המיאו הענק הוא שותפם של ג'סי וג'יימס אם כי אין שום מקור שסותר את ההנחה הזו. פרק 175 ישודר ב30 למאי. תרגום חופשי לפרק: "רוטום נגד פרופסור אוק!" (Rotom VS Professor Oak! ) רוטום יופיע על כל צורותיו! העדכון של היום מחדש לנו כי ייתכן כי הרוטום כלל לא של אוק כמו שהנחנו עד כה, נראה כי נזכה לראות את הקשיש שלנו נלחם! אני הולך לצפות בפרק ללא כל ספק!

– – – – –

ערוץ המצוירים הודיע על שמות הפרקים החדשים של פוקימון:
פרק – Team Plasma's Pokémon Power Plot! – תוכנית כוח הפוקימון של צוות פלזמה, שישודר ב11.5.13.
פרק – The Light of Floccesy Ranch! – האור בחוות פלוססי, שישודר ב18.5.13.
פרק – Saving Braviary – להציל את ברייבארי, שישודר ב25.5.13.
פרק – The Pokémon Harbor Patrol! – סיירת הנמל של פוקימון, שידור ב1.6.13.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/497px-Best_Wishes_Season_2_Decolora_Adventure_poster.png

– – – – –

קיורם זורם מתחת לסקין שלך!

סקינים של קיורם השחור וקיורם הלבן מופצים בימים אלה ביפן. הם מחולקים בין התאריכים 26.4.13 ועד ל11.6.13. מדובר בסקינים שיצאו לכבוד אליפות יפן 2013. הסקינים ניתנים להורדה באתר של גלובאל לינק לשחקנים בעלי המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2".

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/180px-Black_Kyurem_C-Gear_skin.png http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/180px-White_Kyurem_C-Gear_skin.png

– – – – –

מה חדש בקלפים?

מארז בליסטר של לאנדורוס נחשף בעבור סט הקלפים של "הקפאת פלזמה" (Plasma Freeze). הסרט עצמו יראה אור ב8.5.13 והפוקימון יהיה בצורתו החדשה – Therian Forme. מארז זה יכיל חבילות קלפים, מטבע של צוות פלזמה וקלף פלזמה של הפוקימון לאנדורוס.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/BW9_Landorus_Blister.jpg

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה ושבת שלום.
Spr 5b 004.png

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. לא הבנתי למה צינוק מסתורי עדיין לא יצא. יש לי אימולטור של 3DS למחשב וראיתי את המשחק ורציתי להוריד. אני אחכה עוד שבועיים.

    בכל אופן, תודה רבה.

  2. הסרט של מיוטו ומיו בתלת מימד בטח יגיע לארץ כי שדרו אותו פעם כשהוא לא היה בתלת מימד

  3. רגע רגע רגע רגע

    אדם
    זה מה שאתה עושה במקום לדבר איתי?

    סתם יצא לך מעולה!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *