סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בואו נשחק פוקימון: ספיישל שנה לערוץ!

שנה לערוץ.

היום, ה18 ליוני, הוא יום מיוחד מאוד. אם תיכנסו רגע לערוץ היוטיוב, ותבדקו את התאריך שבו הוא נפתח, אז תגלו שזה קרה ב18 ליוני 2012. כן, זהו יום ההולדת של הערוץ! מזל טוב לו!

הסתכלתי קצת על הסרטון הראשון, וממש צחקתי ממנו. הייתי ממש צעיר לפני שנה, דיברתי בקול של ילד, בלי הרבה ביטחון, אפילו קראתי את מה שפרופסור בירץ' אמר, ועשיתי כל מיני דברים שמראים על חוסר מקצועיות. אבל(!!) משום מה הגעתי ליותר מאלפיים צפיות, הישג מרשים ביותר ביחס למדריך פוקימון בעברית.

היום חיפשתי "פוקימון" ביוטיוב. סתם את המילה פוקימון, כדי לראות מה יש ביוטיוב בעברית על פוקימון. היה שם חצי פרק של פוקימון, הסרטון של "Smosh" (פוקימון בחיים האמיתיים) מתורגם לעברית והפתיחים של עונות 1-12.

ופתאום אני שם לב לסרטון אחר שמופיע שם, השם שלו הוא "בואו נשחק פוקימון אדום אש! פרק 24". מיד אחריו מגיע סרטון אחר, "בואו נשחק פוקימון יהלום! פרק 1". ומיד לאחריו, עוד סרטון(!), "בואו נשחק פוקימון ברקת! פרק 40". וכך יוצא שמתוך כל השנים שהיו ביוטיוב סרטונים על פוקימון, מכל מאות הסרטונים, אנחנו הגענו לעמוד הראשון אחרי פעילות של שנה.

אז אחרי שקפצתי מהכיסא וצרחתי כמו קוף על ההישג הזה למשך כמה דקות, החלטתי שהגיע הזמן לכתוב את זה. לסכם את השנה הזו.

במשך השנה הועלו הרבה סרטונים, 129 אם נדייק, ביניהם שש סדרות: פוקימון ברקת, פוקימון קריסטל, פוקימון ספיר-נאזלוק, פוקימון לב זהב, פוקימון יהלום ופוקימון אדום אש. הייתה לנו תקופת משבר שבה המחשב שלי קרס, ופתאום כולם שבתו יחד איתי. הערוץ שמם, היטמן אמר שהערוץ הזה הוא כישלון ענק, ושחבל שבכלל פתחנו אותו.

אבל אחרי זמן מה החלטתי שאני לא אתן לזה להפיל אותי. התחלתי את המשחק מחדש, הפעם במחשב אחר, הגעתי לאן שעצרתי בדיוק, שחזרתי את כל הפוקימונים (עם סוכריות נדירות כי אני עצלן מדי), והמשכתי בצילומים. מיד אחרי שפרסמתי, משום מקום הערוץ קם לתחייה. אפילו היטמן אמר לי באופן אישי שאני החייאתי את הערוץ. התחילה להגיע תמיכה עצומה מצד הצופים, שהתבטאה בהמון צפיות, המון לייקים ובחמש תגובות לפחות על כל פרק.

כיום, אנחנו עומדים על 155 משתמשים שרשומים לערוץ, ו70,656 צפיות. שזה אומר שבממוצע צפו בכל פרק 547 פעמים. אלו הישגים שלא חלמתי להגיע אליהם. אני לא יודע אם מישהו חלם. זה ממש לא צחוק, זאת כמות מטורפת של צפיות ושל רשומים.

אז קודם אני רוצה להגיד תודה. תודה לגלעד, לאביאל, לראובן וליונתן, כל צוות המפרסמים. אני גאה בכם ובעבודה שלכם, תרמתם המון לערוץ! אני רוצה להודות גם להיטמן, שתמך כל הזמן מהצד, עודד להמשיך, דחף קדימה, התלהב כשצריך, סיקר את כל הפרקים, פרסם אותם והשקיע המון. תודה רבה! אני כמובן רוצה גם להודות לכם, הגולשים האדירים שראו את הפרקים, נהנו, צחקו, המליצו ויעצו, וגרמו לכל זה להתגשם. בלעדיכם כל זה לא היה קורה!!!

אז תודה רבה לכולם, ואנחנו כבר נתראה בהמשך, אני מניח, לא? כי הסרטונים ימשיכו, גם לאחר פוקימון אדום אש. תצפו לעוד הרבה!

ועד הפעם הבאה, תתפסו את כולם!
אוהד

– – – – –

לינק לערוץ: http://www.youtube.com/user/PokemonGuidesHebrew

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. האתר הכי שווה בארץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהד מדריכי הוידאו שלך עושה לי את היום !!!!!!!!!! וכל הכבוד להיטמן שתמך בכם !!!!!!!!!!!!!!!

  2. כל הכבוד אוהד!
    אתמול בערב כמדומני ראיתי את הערוץ שלך בפעם הראשונה.. הוא בהחלט מושקע!

  3. כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אם לא הייתי מבטל את הניסיון שלי למדריך בעברית שנה שעברה (היה לי טנה של מבחנים באותו שבוע ורק באותו יום גיליתי את זה , אז ביטלתי והלכתי ללמוד) כנראה שהיטמן היה נותן לי להצטרף אליכם כשביקשתי שילמד אותי להכין מ"ו (מדריך וידאו) בפעם השניה.
    אבל לא נורא, מקווה שתמשיכו בערוץ עוד הרבה זמן.

  4. אני אוהב שמוכיחים אותי בטעותי. זה לא קורה הרבה. משום מה, אני תמיד צודק. כשגייסתי את אוהד לאתר, שמתי לב שהוא יכול לתרום המון לאתר, אבל הייתה לו בעיה אחת – הוא אוהב ריגושים. זה אומר שהוא יכול לעבור מפרויקט אחד לשני במהירות וזה יוצר מצב שיש המון דברים שווים באתר, אבל מצד שני, יכול להיווצר מצב שבו חלק מהפרויקטים האלה לא יקבלו את הסיום שלהם. זה היה החשש העיקרי שלי עם הערוץ. החשש השני היה שאין לי שום שליטה או אימרה על מה שקורה בערוץ. זה היה הבייבי של אוהד והייתי פשוט צריך לתת לזה את ברכתי. בהתחלה נראה כאילו הדברים היו בשמיים: היו 4 מדריכים, כולם פמפמו פרקים והעתיד נראה ורוד. עם הזמן, אוהד עזב, גם יונתן, גם אביאל ונשארנו עם ערוץ מיותם. זה היה הקטע שבו חשבתי למחוק את הערוץ לחלוטין ולהכריז שהוא כשלון טוטאלי. אבל אז קרה הנס ואוהד חזר והוא חזר חזק מתמיד. הוא המשיך את המדריך השני, אפילו קיבלנו אותות חיים מאביאל, גלעד ויונתן, והשלב השני בחייו של הערוץ התחיל לרקום עור וגידים. כיום אני בטוח שהמדריך של אדום אש יסתיים. רואים שאוהד וגלעד אוהבים לעשות את מה שהם עושים. הם מזמינים חברים, הם עושים צחוקים וזה נראה הרבה יותר שלהם וזה בא לידי ביטוי גם בהענות של הקהל. יש יותר תגובות, יותר לייקים, יותר צפיות. אני חושב שאנשים פשוט מצאו את הנישה שלהם ואני יכול להיות גאה ולומר שמאז שאוהד חזר לערוץ לא שלחתי לו או לגלעד אפילו מייל אחד שבו שאלתי מתי הם ממשיכים. הם תמיד טרחו לעדכן אותי, להתייעץ ואפילו לשאול לדעתי. זו הצלחה. ערוץ "בואו נשחק פוקימון" הוא הראשון והיחידי מסוגו ואני מוריד בפני כל העוסקים את הכובע וגם אוכל אותו. תודה לכם על המון רגעים מצחיקים (ששון החבר של גלעד, מקרה החליל והמאסטר בול הם רק רשימה חלקית). מי יתן ותהיו פה גם בשנה הבאה ונסכם את X ו-Y.

  5. קול! ערוץ הפוקימון הטוב בישראל!

    אני זוכר את הכתבה שקראתי כשנכנסתי בפעם הראשונה לאתר, הכתבה שאוהד פרש.

  6. פששששש! יישר כח לי ולכל האחרים! זה באמת אתר אדיר, ואני שמח להיות חלק (אפילו קטן) בו. תתכוננו למשהו מיוחד במינו ב-19:00!

    נ.ב. אני חושב אולי להמשיך את הבואו נשחק של פוקימון לב זהב.

  7. מזל טוב!
    ואם כבר מדברים על הערוץ, מה קרה למדריכים של הגולשים? (לב זהב, ספיר נאזלוק, קריסטל לא העלו זמנמה)

  8. האמת שהמדריכים של הגולשים די נשרו בגלל סיבות מוזרות ומעוותות שעדיף שלא תדע עליהם.
    אביאל הרי אמר שהוא ממשיך וגם גלעד ממשיך כרגיל(למרות שהוא לקח הפסקה קצרה), אז אל תדאג!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *