סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם פוקימונים מחרבנים או לא?

יש הרבה דברים שאנחנו לא יודעים על עולם הפוקימונים; כמו סיפורי מעריצים שמעולם לא הוכחשו או אושרו, אגדות עירוניות ותיאוריות מפה ועד הודעה חדשה. אבל אחת השאלות הבוערות ביותר היא האם פוקימונים מסוגלים לחרבן? הרי אם אנחנו חושבים על פוקימונים כעל סוג של חיות, כמו בעולם שלנו, אז הרי זה רק טבעי שהן יצטרכו לחרבן. אבל אם זו סדרה בדיונית, כמו שהיא אכן מוצגת בטלוויזיה, אז אספקטים מסוימים מן החיים שאנחנו מכירים אכן יכולים היו להיגנז בעריכה. ויכול מאוד להיות שאחד מאותם אספקטים הוא הצורך לחרבן.

אז, האם פוקימונים מחרבנים או לא?

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם.

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/113.png

– – – – –

אוהד – שפוקימונים יעשו צרכים? תעשו לי טובה. ראיתם פעם צואה של פוקימון? לא, נכון? אז מה, תגידו לי שהצרכים שלהם מתאדים? נעלמים באורח פלא? זה לא הגיוני. זבובים הם אלה שמנקים אצל עולם החיות שלנו את הצרכים. בפוקימון יש זבובים? אם תקראו לסייבלאי זבוב אז עוד יותר טוב, כי הוא לא יוצא מהמערה שבה הוא חי. ולא הגיוני שהם ינקזו את הצרכים שלהם במערות. יש תיאוריה שהרבה יותר מתקבלת: הפוקימון פורק את השאריות שלו כשהוא תוקף. כמו למשל עם אקדח מים, או מכת ברק, או כל התקפה אחרת שפורקת את האנרגיה שלו. אז מצטער לאכזב אתכם, אבל לפוקימונים אין צרכים.

– – – – –

היטמן – לכל יצור חי יש כמה דברים שהוא צריך על מנת שהוא יוכל להתקיים. זה תקף גם לבני אדם, גם לחיות ואפילו צמחים. הצרכים האלו הם: לנשום, לקבל תזונה ולחרבן. זה מדע פשוט. אנחנו יודעים שפוקימונים נושמים, אנחנו יודעים שפוקימונים מקבלים אוכל פוקימונים, אבל מעולם לא נתקלנו במצב שבו הוצג לנו שפוקימונים מחרבנים, אבל הם כן עושים את זה. כי אם פוקימונים לא יחרבנו, הם ימותו מהרעלה. טיעון נוסף שאני יכול להביא הוא מהכתבה של אלון ובה כתוב שהקקי של דרומקה היא חמה ולכן בעבר אנשים היו שמים אותה בכיסים על מנת להתחמם. זה אומר שבמשחקי הוידאו אכן קיים אלמנט של חרבון. אלמנט מגעיל ודוחה, אבל הוא עדיין קיים.

פוסטים קשורים

58 תגובות

  1. וגם לא רואים אף פעם חיות שמהן עשוי הבשר בפוקימוןו. אז מה? יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא, אבל זה שאין באנימה לא אומר שבטוח אין.

  2. תקשיבו לעובדה הזאת של הפוקידע- הקקי של דארמוקה חם, ולכן אנשים מורחים אותו על הבגדים כדי להתחמם. מגעיל, נכון, אבל המסר ברור.

  3. אוהד, במנגה של שמש וירח מראים שסאן אסף את החרא של מדסדייל שלו עם הפוקדקס שלו בתור יאה.

    אז פוקימונים כן מחרבנים

  4. מאק! תשתמש בחירבון על גארדווייר!!!

    זה סופר אפקטיבי!
    גארדווייר בורחת מהקרב מהסירחון ובגלל שמאק הרס לה את הלוּק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *