סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

העצומה שלנו הצליחה: יש התפתחות לקנגסקאן!

מגזין "קורוקורו" דלף לרשת ואיתו מידע חדש לגבי המשחקים "פוקימון Y ופוקימון X":

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/tumblr_mr7wlvs4u51r8sc3ro2_1280.jpg

תהליך חדש נחשף במשחקים והוא נקרא "התפתחות מגה" (Mega Evolution), מה שמאפשר לפוקימונים מסוימים להתפתח לצורת המגה שלהם. עד כה נחשפנו לפוקימון מיוטו בצורתו החדשה, אך כעת נודע שגם הפוקימונים אמפראוס, בלייזיקן, לוקאריו, מאווייל ואבסול ניחנים ביכולת זו.

רק לדוגמה: כדי לפתח את בלייזיקן לצורתו החדשה, יהיה על השחקנים להצמיד לו את המוצר "Blaziken Knight" עוד כשהוא בהתפתחות הראשונה שלו – טורצ'יק.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/tumblr_mr73ro2_1280.jpg

מאווייל משנה את סוגו – כפי שעודכן כאן בעבר – לסוג מתכת ופיה, והיכולת שלו תהיה "כוח עצום" (Huge Power). היכולת של מגה בלייזיקן תהיה "האצת מהירות" (Speed Boost). מגה לוקאריו יתחדש ביכולת "סגילות" (Adaptability). ואילו מגה אבסול יקבל את היכולת "קפיצת קסם" (Magic Bounce).

מנהיגת מכון חדשה נחשפה גם כן ושמה ביפן הוא – "קורוני" (Koruni) והיא יודעת את הסוד מאחורי ההתפתחות המגה הללו.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/tumb.jpg

מלבד אלה, נחשפו ארבעה פוקימונים חדשים:

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/tumblr_opy.jpg

"מאיקורו" (Me'ēkuru) הוא הצורה הקודמת של פוקימון הרכיבה "גוגוט". גובהו של הפוקימון החדש הוא 0.9 מטר ומשקלו 31 ק"ג. לא ידוע אם ניתן לרכב עליו.

"דדנה" (Dedenne) הוא פוקימון האנטנה והוא מסוג חשמל ופיה. גובהו 0.2 מטר ומשקלו 2.2 ק"ג. יש לו את היכולות "Pickup" ו"Cheek Pouches". נראה כי המציאו אותו כדי לוותר לפיקאצ'ו על הוספת סוג פיה.

"הורובי" (Horubī) הוא פוקימון הנבירה, הוא מסוג נורמלי, הוא נמתח לגובה של 0.4 מטר והוא שוקל 5.0 ק"ג. יש לו אותן יכולות כמו לדדנה. יש מי שרואה אותו בתור המקביל של טפי (Tappy) מהמשחק של "HarmoKnight".

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/oorotto-horde-1.jpg

ואחרון הוא פוקימון עץ הרוח "אורוטו" (Oorotto), שנחשף באופן רשמי במהלך טריילר יפני חדש למשחקים "פוקימון Y ופוקימון X". במהלך הקליפ הוא מבצע את המתקפה "Glow Punch".

העדכון החדש:

עד כה ידוע לנו שלכל פוקימון יש מספר פעמים שהוא יכול להתפתח, אבל התפתחות מגה היא שונה במקצת, אחת שעוברת את הגבול הזה. התפתחות מגה מוגדרת בתור אחת שעוברת כל התפתחות, שינוי אשר נמצא אך ורק באיזור קאלוס, וזה נקרא המסתורין הגדול ביותר של פוקימון.

התפתחות מגה מאפשרת לפוקימון ולמאמן שלו להשיג עוצמה וכוח כפי שהם מעולם לא חלמו עליהם. כאשר פוקימון הופך למגה במהלך הקרב, זה אוטומטית הופך את הקרב למעניין יותר ומאפשר למאמן להשיג נצחון בקלות יתרה.

רק פוקימונים מסוימים בתנאים מסוימים יכולים להתפתח לצורות החדשות האלה. אחד מאותם תנאים הוא אבן הנקראת "Mega Stone". האבנים האלה ישפיעו רק על הפוקימונים שניחנים ביכולת להתפתח בצורה החדשה הזו, ולכל אחד ינתן כוח אחר. על מנת להשתמש באבן זו, על השחקן לתת אותה לפוקימון שלו לפני שהוא נכנס לקרב.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/3.png

"בלייזיקנייט" (Blazikenite) הוא שם האבן שצריך לתת כדי לפתח את הפוקימון בלייזיקן. תיאור האבן הוא כדלקמן – "זוהי אחת מתוך אבני המגה. תנו לבלייזיקן לאחוז בה, והאבן הזה תאפשר לו להתפתח לצורת המגה שלו במהלך הקרב". לוקאריו מצד שני צריך אבן שנקראת "לוקאריונייט" (Lucarionite).

– מגה מיוטו יקבל חיזוק במתקפה המיוחדת שלו והוא יקבל את היכולת Insomnia.
– מגה לוקאריו יקבל חיזוק במתקפה שלו והוא יקבל את היכולת Adaptability.
– מגה בלייזיקן יקבל חיזוק במתקפה שלו והוא יקבל את היכולת Speed Boost.
– מגה מאווייל ישנה את סוגו למתבת ופיה והוא יקבל את היכולת Huge Power.
– מגה אבסול יקבל חיזוק במהירות ובמתקפה שלו והוא יקבל את היכולת Magic Bounce.
– מגה אמפראוס ישנה את סוגו לחשמל ודרקון והוא יקבל את היכולת Mold Breaker.

גם נחשף שמה האנגלי של מנהיגת המכון – קורינה (Korrina), אשר מחפשת דרך להגביר את כוחם של הפוקימונים שלה למקסימום האפשרי. בנוסף להיותה מנהיגת מכון, היא מחליקה על גלגיליות בזמנה החופשי. העיר שבה נמצא המכון שלה נקראת "שאלור" (Shalour), מקום הידוע בנופים היפים שלו.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/1.png

עוד בעיר הזו תוכלו למצוא את מגדל המסתורין (The Tower of Mastery) שקשור בדרך כזו או אחרת להתפתחויות מגה.

נחשף גם מושג חדש הנקרא "אימוני על" (Super Training). בצורה החדשה הזו ניתן יהיה לעלות את הסטטוסים הבסיסיים של הפוקימון. וכשאלה יעלו, הפוקימון יוכל לצבור נקודות נוספות בחיים שלו, מתקפה, ואפילו בהגנה שלו, מה שמקנה לו יתרון משמעותי על פוקימונים שנמצאים באותו שלב. בעבר השינוי הזה יכול להתבצע על ידי מוצרים או שיטות אימון אחרות, אבל כעת עם אימוני על, דבר זה יהיה קל יותר מתמיד. אימוני על יוכלו להיות בשימוש במסך המגע כל עוד אתה לא בקרב או צופה באירוע.

דרך נוספת המאפשרת לפוקימון שלך לגדול היא "אימוני ליבה" (Core Training), שתעלה את הגדילה של הפוקימון שלך.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/2.png

ולבסוף נחשפו השמות האמריקנים לפוקימונים החדשים. דדנה (Dedenne) הוא פוקימון פיה שניתן לזהות באופן מהיר. יש לו את היכולת Cheek Pouch, המופיעה לראשונה במשחקי "פוקימון X ופוקימון Y". אם פוקימון בעל היכולת הזו אוכל גרגיר במהלך קרב, הוא לא רק יקבל את ההשפעה הרגילה שלה, אלא גם הוא יוכל לשחזר את כמות החיים שלו. המתקפה האופיינית שלו נקראת "Nuzzle".

הפוקימון השני הוא באנלבי (Bunnelby). זהו פוקימון שיוצר את המאורה שלו על ידי חפירה באמצעות האוזניים שלו. נאמר גם שהאוזניים שלו מספיק חזקות כדי לחתוך עצים קטנים שחוסמים את הדרך. היכולות שלו הן: Pickup ו-Cheek Pouch.

ואחרון חביב הוא סקידו (Skiddo) המתואר בתור הפוקימון הראשון שחי לצד בני האדם. תודות לעובדה הזו, לא נראה שאיכפת לו לסחוב בני אדם או סחורה על גבו. סקידו מתפתח לגוגוט. המתקפה של סקידו נקראת "Leaf Blade".

תמונות נוספות:

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/BROtrc7CQAArAy6.png-large.png

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/BROuPRcCQAEBhdB.png-large.png

עדכון נוסף:

לכל מי שעדיין לא מעודכן, העצומה שלנו בנוגע לתת התפתחות של הפוקימון קנגסקאן עבדה! יוצרי פוקימון חשפו במהלך טקס הפתיחה של אליפות העולם לשנת 2013 את התפתחות המגה של קנגסקאן. לפוקימון תהיה את היכולת החדשה "קשר הורי" (Parental Bond), המאפשרת לתינוק של קנגסקאן להלחם לצידה. מה שאומר שהפוקימון יוכל לתקוף פעמיים עם אותה מתקפה באותו התור. או לחילופין, קנגסקאן האמא תתקוף ולאחר מכן התינוק שלה יתקוף עם אותה מתקפה.

לעצומה שלנו: http://www.atzuma.co.il/kangaskhanbaby

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/mega-kangaskhan.jpg

לצפייה בטקס הפתיחה של אליפות העולם לשנת 2013 + כולל חשיפת מגה קנגסקאן:

פוסטים קשורים

62 תגובות

  1. שלו – נכון שזה היה הרעיון, אבל אנחנו מסתפקים בכך שמכירים ביצור הקטן ומוציאים אותו מהכיס של אימו על מנת שילחם. זה הצעד הראשון בתהליך ההכרה שלו.

  2. אני חושב שכל הפוקמונים צריכם חררררררר פישששששששששש הא?! בוקר טוב הייתי אני לא זוכר חזרה לשינה

  3. Hit Man אני קניתי 3DS ואני רוצה להחליף פוקימונים מה wi fi ואני לא יודעת איך וקניתי את לבן 2 ואני רוצה להחליף פוקימון עם משהוא שעומד מולי וזה לא נותן לי זה כותב לי waraning
    you can anjoy this game to its fullest whan
    wireless communications are available
    whare its prohibited to use wireless
    communications such as airplanes and hospitals
    please set wireless
    communications to off
    you can also change this setting
    using the C-Gear while playing the game
    ההורים שלי לא יכולים לאזור לי בזה ואני יודעת שזה לא המקום לשאול קאן אבל
    בבקשה אני צריכה אזרה בזה ועם משהוא יוכל לאזור לי אני ישמח

  4. היי טל, שלום 🙂
    דבר ראשון שאת צריכה לבדוק זה שאתם עומדים באותו חדר. בסדר? דבר שני, את צריכה לבדוק שגם לבחור שאת מנסה להחליף איתו פוקימונים יהיה משחק מהדור החמישי. במידה וזה המצב, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות לקומה השניה במרכז הפוקימונים, לפנות לאישה השמאלית ביותר והיא תכניס אתכם לחדר, שם תוכלו להחליף פוקימונים. במידה וזה לא עובד, שימי לב שבצד המכשיר שיש לך ביד יש מתג ידני האחראי על הקישוריות, במידה והוא על ON, אז תהיה לך נורה כתומה פועלת, אם הוא על OFF, אז הנורית לא תהיה דולקת. במידה והנורית לא דולקת, פשוט תעבירי את המתג לאופציה השניה, ותוודאי שגם הבחור השני עושה את זה, ואז תלכו למרכז הפוקימונים ותדברו עם האישה השמאלית בקומה השניה. אני מקווה שזה עזר לך, במידה ולא, תגידי לי ונחשוב על פתרון אחר.

  5. תודה Hit Man
    ועם אני רוצה להחליף או לערוך קרבות פוקימונים עם שחקנים אחרים מרחבי העולם אני רק צריכה רק לעמוד מול הwi fi ולשים את הקישורית על ON ?

  6. ויש לי עוד שאלה אפשר להחליף מספר של המשחק שלי עם משחק של שחקן אחר בצ'אט או משהוא כזה ואני יוכל להחליף פוקימונים עם שחקנים אחרים שמעתי אל משהוא כזה ואני לא יודעת אי עושים את זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *