סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הפורום שלי הוא הפורום שלכם!

בעידן שבו שם המשחק הוא שותפות, ואתרים מצליחים הופכים להיות מפלצתיים בעזרת חבירה לאתרים אחרים, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו להישאר מאחור. אתר "פוקימון: מפלצות כיס" תמיד היה גאה בעובדה שהוא האתר הטוב, המקצועי והנרחב ביותר בנושא פוקימון בישראל, ותמיד ידענו לשמור את היד על הדופק. כיום אנחנו עושים צעד אחד נוסף בדרך לגדילה. לאחרונה הוצע לי תפקיד ניהול ראשי באתר "myFORUM" (לשעבר פוקימונס) והסכמתי. אני חושב שצעד זה הוא מתבקש נוכח העובדה שפורום יחשוף את האתר לקהל גדול, מה שיביא לצמיחה נוספת ומכאן – כמו שנאמר – השמיים הם הגבול.

בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לרותם על כך שנתן לי את האפשרות לנהל לו את הפורום. אני אעשה את כל המאמצים שהוא לא יתחרט על ההחלטה הזו. אני גם רוצה להודות לאוהד ולנתנאל על כל העצות הטובות והשיחות שהובילו אותי לקחת את הצעד הזה. ולסיום אני רוצה להודות לכם הגולשים על הקריאה, ולהזמין אתכם לבקר בפורום ולעזור לי להפוך אותו למקום מלא עשייה, הנאה וחברויות. אז כמו שאמא שלי תמיד אומרת – בעזרת השם נעשה ונצליח.

http://www.myforum.co.il/index.php

פוסטים קשורים

34 תגובות

  1. אני חושב שצריך להזהיר את הגולשים הפחות בוגרים באתר על כמה ילדים סוטים שיש שם >.<
    אבל חוץ מזה אחלה מהלך.

  2. ניסיתי להרשם מה שזה כתב לי בתרגום:
    : שגיאות הבאות אירעו בזמן הרשמתך
    כתובת הדוא"ל שהזנת כבר נמצא בשימוש. אם שכחת את הסיסמה שלך, אנא לחץ כאן.
    ענית NoSpam! השאלה באופן שגוי. אנא להעריך מחדש את התשובה שלך, או אם מצא את עצמך לא יכול לענות על זה, אתה יכול לרענן לשאלה אחרת, אם מנהל הפורום הפעיל על שאלות מרובות. אם אתה מוצא את עצמך שוב ושוב לא הצליח לענות NoSpam! שאלות, נא לפנות למנהל הפורום.
    עניתי על השאלה באופן אמיתי , חשבתי אם האיימייל שלי שם אז אני יכול לשחזר סיסמא אולי באמת נרשמתי ,ולא עבד ,ניסיתי כמה שאלות והשם אישרו אותו…..

  3. יפה היטמן, הוכחת לי שאתה יכול להיות בוגר ונעים הליכות.
    אגב, יש דבר שהוא מאוד פופולארי בפורום, או לפחות היה כשהייתי שם, וזה משחקי תפקידים. יהיה ממש טוב אם יוכלו לשחזר את זה טיפה.

  4. לי גם קרה אותו דבר ענית NoSpam! השאלה באופן שגוי. אנא להעריך מחדש את התשובה שלך, או אם מצא את עצמך לא יכול לענות על זה, אתה יכול לרענן לשאלה אחרת, אם מנהל הפורום הפעיל על שאלות מרובות. אם אתה מוצא את עצמך שוב ושוב לא הצליח לענות NoSpam! שאלות, נא לפנות למנהל הפורום.

  5. תנסו לכתוב את התשובה במילים. זה אמור לעזור לכם להירשם לפורום.
    אם עדיין יש לכם בעיה, אתם מוזמנים לעדכן אותי פה ונפתור גם אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *