סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות על המשחקים XY ועל אנימת XY!

באנימת XY

אתר המיני של TV-Tokyo עדכן מספר פרטים לגבי האנימה של "פוקימון XY". סרינה, קלמונט ובוני יהיו השותפים החדשים של אש למסע באזור קאלוס. סרינה היא ילדה מקאלוס והיא אוהבת אופנה. נדמה כאילו היא פגשה את אש מקודם. קלמונט הוא מנהיג מכון אשר אוהב המצאות, וההמצאה הטובה ביותר שלו היא זרוע מכנית המדמה את הזנב של אייפום. בוני היא אחותו של קלמונט, והיא מנסה למצוא כלה עבור אחיה. לבוני יש אופי קשוח.

פרופסור סקיימור הוא המדען של איזור קאלוס והוא נותן את שלושת הפוקימונים ההתחלתיים: פנקין, צ'ספין ופרואקי. צוות רוקט חוזר לפעולה בסדרה החדשה, ואיתם האחות ג'וי והשוטרת ג'ני.

נעימת הפתיחה של הסדרה נקראת "וולט" (Volt) והיא מבוצעת עלי ידי הזמר יוסוקי (Yusuke). נעימת הסיום של הסדרה נקראת "X Strait Y Scenery" והיא מבוצעת על ידי הלהקה J☆Dee'Z.

– – – – –

במשחקים XY

ההתפתחויות של הפוקימונים המאובנים החדשים נחשפו. פוקימון הטי רקס המפותח יקרא ביפנית טייראנטרום (Tyrantrum), בעוד שהפוקימון השני יקרא אורורוס (Aurorus). כמו כן, נחשף שהפוקימון אורורוס יודע מתקפה שנקראת Freeze Dry והיא מסוג קרח, אבל היא משפיעה בצורה סופר אקטיבית גם על פוקימוני מים.

מלבד זה נחשף שאפקט התלת מימד יהיה רלוונטי רק לקרבות הפוקימונים או קרבות מאמן. בשאר הזמן אנחנו נשחק מול מסך שטוח רגיל. עוד נודע שכעת יהיה אפשר להשיג נקודות ניסיון על תפיסת פוקימונים. ולבסוף זה אושר ששום פוקימון מהדור השישי לא יקבל מגה התפתחות.

פוסטים קשורים

27 תגובות

  1. החדשות על החצי תלת מימד ושזה לא מלא מאכזבת מאוד, כי עד שכבר יש את הטכנולוגיה וכל זה בסוף זה רק חצי תלת מימד, מרגיש קצת עבודה בעיניים רק כדי שאנשים יקנו יותר מכשירי טרי די אס, כאחד שהולך לקנות אני מרגיש שזה באמת עוד פוקיבלוף שהחברה הזו מכניסה לנו, באמת שבדור הזה היו כמויות של בלופים ועבודה בעיניים מה שלא ראיתי שקרה בדורות אחרים

  2. בשביל מה שמו לנו דינוזאור פיה ודינוזאור ספינקס ואל תתרשמו הם לא יודעים מה אנחנו הישראלים רוצים

  3. גיימר כנראה שאתה לא יודע אבל הפעם לא צריך לחכות חצי שנה לגירסא האנגלית המשחק יוצא בכל העולם באותו יום ויהיה אפשר לבחור בו איזה שפה אתה רוצה מבין 7 שפות שונות ככה שהצורך לחכות לא יהיה קיים

  4. אם טכנולוגיית ה3D שמורה רק לקרבות, וקונסולת הנינטנדו 2DS תגיע לישראל ואכן תעלה במחיר זול בהרבה מאחותה ה3DS, אני לא רואה סיבה למה לא לרכוש את ה2DS.

  5. נינטדו!!!!!!!!! עכשיו אני לא יודע איזה מאובן לקחת!!!!!!!! אוף! שניהם חזקים מידיי! ,אגב ראיתי את אחד הסרטונים של היטמן איפה שהוא (הסירטון השני) אולי גם את האחרים אבל בטוח את השני

  6. לפי הסרטון הראשון צ'ספין יודע leech seed (כנראה) פרוקי יודע water pals (נראה לי שלא כתבתי נכון…….בעיקרון זה נראה לי דומה לווטר פלס של לבן 2)
    ופנקין יודע (באיזה אני לא בטוח) פליים צ'רצ' אולי? אני לא יודע לכתוב את זה אולי flame charj בקיצור זה מה שהבנתי

  7. אני דמיינתי פוקימון דרקון שנקלע לצרה עם סילביאון והוא יודע רק מתקפות מסוג דרקון אז הוא אומר שמישהו יציל אותי מסילביאון הצילו תעזרו לי נגד הדבר החומד שמכסח כל סוג דרקון הצילווווווווווווווווווווווווו

  8. קודם כול: אני רוצה פרואקי ואז: אני רוצה סקווירטרטל שילוב של סווירטל ו וורטרטל ואז: אני רוצה וינוסטויז!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. חחח השחקן יוכל לרוץ מתחילת המשחק כי מאסודה חושב שצרפתים זה עם מהיר…
    פוקיגזענות במובן שעוזר.

  10. לפחות לא הפכו את האנימה לילדותית כמו מה שעשו לדרגון בול. אני מקווה מאוד שהאנימציה לא תיהיה באמת מפדחת לצפייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *