סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מבצע לגולשי "מפלצות כיס" – הנחה בקניית נינטנדו 3DS ופוקימון X ו-Y!

בתאריך 13.10.2013 יצאו המשחקים החדשים לבית נינטנדו – "פוקימון X" ו"פוקימון Y". רבים ממכם שואלים את עצמם איזו קונסולה כדאי לרכוש, איזה משחק יותר שווה, ומה המחיר הכי משתלם שניתן למצוא בשוק. ובכן, אני פניתי לחנות gamestation והם הסכימו לשתף פעולה איתנו בנוגע להנחה לגולשי האתר. הנה כל הפרטים:

– – – – –

קונסולה ניידת 3DS XL:

נינטנדו הכריזה במופע ה-Nintendo Direct על יציאתה של גרסתה המוגדלת של הקונסולה. מסכי ה-Nintendo 3DS XL גדולים יותר בכ-90% ממסכי Nintendo 3DS, ולפיכך מאפשרים איכות גבוהה יותר ויתרון בתוכנות הציור ל-3DS. כמו כן, אפקט תלת המימד נשאר.

לקונסולת ה-3DS יש שני מסכים. גודלו של המסך העליון הוא 3.53 אינץ' והרזולוציה שלו היא 800×240 פיקסלים, והוא מסוגל ליצור אפקט תלת מימד אוטוסטריאוסקופי. גודלו של המסך התחתון הוא 3.02 אינץ', מסך זה לא מסוגל ליצור אפקט תלת מימד, אך הוא מסך מגע. הרזולוציה שלו היא 320×240 פיקסלים. ה-3DS שוקל כ-226 גרם, וכשהוא סגור, רוחבו הוא 5.3 אינץ', אורכו הוא 2.9 אינץ' וגובהו הוא 0.8 אינץ'.

המערכת כוללת כמה הוספות לעיצוב המקורי של ה-DS, שכוללות כפתור גלילה בצד המכשיר שמשפיע על עומק האפקט התלת ממדי, ואף מסוגל לכבותו. עוד נוסף בקר אנלוגי בשם "Slide Pad", חיישן תאוצה וחיישן ג'יירוסקופי. בנוסף נוספה יציאת תקשורת אלחוטית מסוג אינפרא אדום.

ל-3DS יש שתי מצלמות בחלקו החיצוני של המכשיר, המסוגלות לצלם תמונות וסרטי וידאו תלת ממדיים, ובנוסף קיימת מצלמה נוספת מעל המסך העליון שפונה לכיוון השחקן. לכל המצלמות יש רזולוציה של 0.3 מגה פיקסל. המערכת מסוגלת להציג וידאו תלת ממדי. ניתן יהיה להציג בעזרת המכשיר סרטי תלת מימד מאולפני סרטים שונים.

הקונסולה תומכת גם במשחקי DS וגם במשחקי DSi בנוסף לדור חדש של משחקים. כותרים שהוכרזו כוללים את "Kid Icarus: Uprising" ואת "Mario Kart 7", בנוסף לאחרים.

מחיר רגיל בחנות: 1590 ש"ח

מחיר לגולשי מפלצות כיס: 1390 ש"ח (200 ש"ח הנחה!)

– – – – –

פוקימון X ופוקימון Y:

צאו למסע בארץ חדשה עם כל הפוקימונים החדשים כמו צ'ספין מסוג דשא, פנקין מסוג אש או פרואקי מסוג מים! כמובן שתתקלו גם בכמה פרצופים מוכרים כמו פיקאצ'ו, מג'יקארפ ופסיידאק כדי ללכוד ולאמן, כאשר אתם יוצאים שוב להיות מאמני הפוקימון הטובים ביותר בסביבה. המשחק החדש מוצג ב3D מדהים, קרבות הפוקימון שלכם יראו טובים מאי פעם כשהמשחק משתמש בתצוגה דינאמית יותר כדי ללכוד את ההתקפות והאנימציות החדשות. הפוך למאסטר פוקימון בהרפתקה חדשה ב3DS עבור הNintendo 3DS!

מחיר רגיל בחנות: 299 ש"ח

מחיר לגולשי מפלצות כיס: 249 ש"ח (50 ש"ח הנחה!)

– – – – –

Gamestation היא הרשת הגדולה והמובילה בישראל למשחקי טלוויזיה. ניתן למצוא שם מכשירים, משחקים ואביזרים לכל הקונסולות, גאדג'טים וגימיקים מדליקים במחירים הטובים בישראל. סניף מרכז דרום ממקום בראשון לציון, מול מרכז חונים קונים, רחוב לישנסקי 10, טלפון 03-9626587. סניף מרכז צפון ממקום בהוד השרון, רחוב סוקולוב 11, טלפון 09-7601453.  

אתר האינטרנט של גיים סטיישן – 

ההתכתבות שלי איתם במייל

פוסטים קשורים

43 תגובות

  1. מגניב. לי כבר יש אך הקונסולה. וגם 3דיאס רגיל. קונסולה אדירה לחלוטין!!!!! מעבר לאקס יש עוד המון דברים שווים

  2. ראיתי חנויות עם המכשיר שעולות 1000 שקל בלי הנחה :/ אני מעריך את המאמץ אבל היה שווה יותר ללכת לחנות שמוכרת את המכשירים ב-1000 שקל ושימכרו בסביב ה 900-950 ואולי פחות

  3. אני בעיקר בשאלה איך זה הולך להיות בדיוק על המחשב, ומה לגבי מחשבים עם יכולת של תלת מימד?

  4. תודה רבה רבה רבה לך היטמן, אבל איך בבקשה הם ידעו שאנחנו מהאתר ומה זה בבקשה לשחק בתלת מיימד שאתה הם משקפי תלת מימד בבקשה

  5. ואני גם הייתי שמה שקניתי את ה3DS שלי היה להם רק את הXL בחבילת הזהב זה היה יקר לי מדי אבל חנות מצוינת

  6. 1639 ש"ח הנחה של 250 ש"ח לא נראה לי שאקנה את זה למרות ההנחה יותר מאלף זו קצת בעיה אבל אחלה הנחה [250 ש"ח הנחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] חחחחחחחח
    ברצינות מה הקטע של הסוגריים האלה?

  7. היטמן דחוף שתאנה לי על השאלה תוחל לעלות סירטונים איך עושים wi fi ב 3ds xl או איבנתים וגלובל לינק בבקשה (ותעשה את זה בדור השישי והחמישי)

  8. גלעד – למיטב ידיעתי, יקחו כמה חודשים טובים ואפילו שנה עד שיצליחו להביא לזה למחשב.

    בדוי – אתה תגיד להם שאתה מהאתר שלנו.

    גארו – אני עדיין לא יודע, צריך לבדוק ולראות.

  9. אני מנסה לשכנע אותה אבל היא אומרת לי לא :(!
    הייתי בחנות שמה קיתי את כל הגיימבואים,רמקול ודיסקים אחלה חנות!

  10. האירוניה,אם תאמר את זה אז אתה יכול לרמות ופשוט לאמר בלי שזה יהיה אמיתי,אבל בשביל זה תצטרך להיכנס לאתר ואז זה לא יהיה שקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *