סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מדריך וידאו: פוקימון קריסטל – פרק 28 ואחרון!

שלום לכולם!

שמי הוא גלעד (ואוהד) וברוכים הבאים למדריך פוקימון קריסטל!
זהו פרק 28 ואחרון במדריך היחידי בשפה העברית.
מדריך זה הוא בלעדי לאתר "פוקימון: מפלצות כיס".

אנו מקווה שתהנו.

תוכן עניינים:
– דרך 26.
– ליגת פוקימון.

במידה ומצאתם את המדריך מהנה, שימושי או מעניין, אתם מוזמנים להגיב לו כאן או בעמוד היוטיוב שלו, לדרג אותו, לשתף אותו וגם להרשם לערוץ PokemonGuidesHebrew שלנו, כך תקבלו עדכון בכל פעם שייצא פרק חדש.

תודה רבה לכם על הצפייה!

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. הפסדת בליגה חחחחחחחחחחחח ,תעשה שמירות ביינים בין כל דמות………..חכמה!
    בקיצור ,משחק טוב אפילו שאני מעדיף את אדום אש וברקת ……….

  2. נמאס לכם מפוקימון קריסטל????
    חדש בערוץ אדום אש!!!
    זה היה קורע חחחח
    ובהצלחה במדריך הווידיאו הבא

  3. הססברתי שתראו איך שהגעתי בפרק הקודם שיפורסם בקרוב. היטמן אמר לי לא לפרסם את הפרק ההוא עד שאני לא מפרסם את הפרק שבו אני מנצח.

  4. על גלעד – גלעד היה חלק מהאתר כבר בסוף 2011 כאשר הוא היה גולש קבוע, זוכה חידון הפרסים של הסיפור של אדם ובן אדם מן השורה. אחרי שנה הוא התחיל לתרום מעט מזמנו לאתר וכתב על הדרך את המדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון. כיום הוא מסיים את הפרויקט הגדול הראשון שלו באתר – מדריך וידאו: פוקימון קריסטל.

    על הספיישל – אני אהבתי את האירוח שעשית עם אוהד. זה היה מצחיק. אני מצפה לראות את הפספוסים עם ששון / אבו אבו / חבר שלך – איך שלא קוראים לו.

    על המדריך כולו – המדריך התחיל בנובמבר 2012 ומאז עברה כמעט שנה. אני יכול להעיד שהיו קטעים שבהם שלחתי את גלעד לצלם שוב פרקים או להקליט שוב את הסאונד, היו פרקים נהדרים ומצחיקים, והייתה גם סכנת סגירה לפרויקט כולו.

    מה שאני מנסה לומר הוא שזה נראה מאוד קל להכין פרויקט כזה, וכולם בחמישה הפרקים הראשונים מתלהבים ובטוחים שהנה עוד רגע והם מסיימים את המשחק, אבל הדרך היא ארוכה, הדרישות שלי הן גבוהות, והחיים מפתיעים אותנו עם תוכניות שלא ידענו עליהן קודם, כך שזה מאוד קשה לסיים פרויקט שכזה.

    אני בהזדמנות הזו רוצה לומר תודה לגלעד על כל העבודה המושקעת, הקשה והטובה שהוא עשה. אני גם רוצה לבקש ממנו סליחה על כל הפעמים שבהם טרטרתי אותו עם שאלות כמו מתי לעזאזל יפורסם פרק חדש? או למה הפרק הזה נראה כמו הצרות שלי?

    אלוהים יודע שהיה לנו מספיק מחלוקות לגבי פרסום הפרויקט שלו בשבתות וחגים. בקיצור, אני מוריד בפניו את הכובע גם על סיום הפרויקט בצורה הטובה ביותר, גם על התמודדות עם הקבלה לישיבה שנראתה כאילו תמנע מהפרויקט להסתיים, וגם ההתמודדות איתי. חזק ואמץ, גלעד! ומסור ד"ש לששון / אבו אבו!

  5. תודה היטמן.
    למרות שזה לא המדריך המלא למשחקי בקלפי ההחלפה של פוקימון, אלא המדריך עם כל החוקים הבסיסיים למשחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *