סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מיאו – חבר צוות רוקט / Meowth – from Team Rocket

מיאו הוא פוקימון מדבר. הוא חבר בצוות רוקט. הצוות מורכב מג'סי, ג'יימס ומיאו. מטרת הצוות היא לתפוס פוקימונים נדירים עבור הבוס ג'ובאני ולהשתלט על העולם.

מיאו כתינוק
מיאו כתינוק

הזכרון הראשון של מיאו הוא ממחנה הפוקימונים הממוקם מזרחית להוליווד. כתינוק, לא היה למיאו אוכל, הוא היה תמיד רעב, ובמהלך חיפושיו אחרי מזון, הוא הפיל סלסלה של כדורסלים ובתגובה לכך, הוא נענש על ידי מאמן כדורסל מקומי אשר תלה אותו על עץ קרוב. מנקודת המבט הזו הוא ראה את הסרט "That Darn Meowth", שהוביל אותו להחלטה שעליו לנסוע להוליווד. כאשר הגיע להוליווד, הוא היה פוקימון תועה אשר תמיד נרדף בשל גניבת אוכל. לא עבר הרבה זמן ומיאו מצא את עצמו בחבורת מיאו, המונהגת על ידי פרסיאן. יום אחד הוא פגש מיאו נקבה בשם מיאוזי והתאהב בה, אך היא דחתה אותו בגלל אהבתה לבני האדם. מיאו לקח את ההחלטה ללמוד כיצד ללכת כמו בני האדם ולדבר כמוהם. כשניסה שוב את מזלו, היא דחתה אותו שוב. לא הרבה ידוע מהנקודה הזו ועד להצטרפותו לצוות רוקט, שם הוא שירת את ג'ובאני והיה המשרת שלו. יום אחד הוא שפך על ג'ובאני קפה, מה שגרם למנהיג צוות רוקט לשבץ את הפוקימון המדבר ביחד עם ג'סי וג'יימס. בפרק "לך מערבה, מיאו צעיר", צוות רוקט עקב אחרי אש, בעוד שמיאו חזר אל מיאוזי, וגילה שהיא נדחתה על ידי הבעלים שלה ונזרקה לרחוב, שם היא מצאה את מקומה בחבורת מיאו, בהנהגת פרסיאן. מיאו נלחם בפרסיאן על אהבתה של מיאוזי, וניצח, אך היא שמרה אמונים לפרסיאן בטענה שהוא דאג לה כשהיא הייתה צריכה את זה.

מיאו
מיאו

מיאו הוא שאפתן, תככן, בעל דימיון גדול ואידיאליסט. מטרת חייו היא לרצות את ג'ובאני. הרבה פעמים הוא מדמיין כיצד הבוס מקבל את הפוקימונים השונים שמיאו, ג'סי וג'יימס מעניקים לו, והוא נהנה מנוכחותם הנדירה. תפקידו בצוות הוא להיות הזרוע המבצעת. הרבה פעמים הוא זה שחושב על הרעיונות כיצד לגנוב פוקימונים נדירים, ופיקאצ'ו ביניהם. ובאין ספור מקרים, הוא זה שנוהג על המכונות הרבות של צוות רוקט, כולל הכדור הפורח שלהם. בניגוד לפוקימונים האחרים של צוות רוקט, למיאו אין בעיה לעשות מעשים רעים כשהוא מתבקש לכך. למרות זאת, יש למיאו כמה צדדים נחבאים, כמו העובדה שהוא מסוגל לעשות דברים טובים עבור אחרים, או להתאהב בפוקימונים אחרים מבחינה רומנטית, ואפילו לעבוד ביחד עם פיקאצ'ו כשהם נתקעים ביחד בקטעים מסוימים בסדרה.

מיאו מוכן לתקיפה
מיאו מוכן לתקיפה

בפרק 25 של עונת שמש וירח צוות רוקט משיגים את הקריסטל Darkinium Z. באותו פרק ראפ מצוות גולגולת נדלקת על מיאו. בפרק 62 מיאו מגלה שמיאו אלוליאני מנסה לתפוס את מקומו בצוות רוקט. בתגובה לכך, הוא מנסה לגרום לג'סי וג'יימס לראות עד כמה הפוקימון החדש הוא לא יוצלח, אבל ללא הצלחה; מיאו אלוליאני עובד גם עליו. בסופו של דבר, מיאו אלוליאני בורח במהלך קרב פוקימונים מול אש קטצ'אם ומגיע אל המפקדה של צוות רוקט בקנטו, שם העוזרת של ג'ובאני לוקחת עליו אחריות. בפרק 73 צוות רוקט נשלחים על ידי ג'ובאני להשיג צמיד זי מחבר ותיק שלו. לאחר שקריסטל האופל שלהם נגנב על ידי גנגר חמדן, הם גוברים עליו באמצעות צמיד זי שמביא להם נאנו, הקאהונה של אולה-אולה, הם מקבלים את הקריסטל שלהם בחזרה, הם מקבלים את צמיד הזי המיוחל, והם גם מקבלים את הקריסטל Mimikium Z מאייסרולה. בפרק 76 צוות רוקט משתלטים על מתקפת הזי של מימיקיו והם יוצאים למצוא את אש. למזלם, נאנו, הקאהונה של אולו-אולו, שולח את אש למשימה ובה יהיה עליו לגבור עליהם בקרב פוקימונים. אש נלחם עם פיקאצ'ו נגד צוות רוקט ומימיקיו ובסופו של דבר, אש מנצח בקרב. בפרק 114 מיאו מתאהב בחיית האולטרה פרומוסה, הוא עוזר לה לגנוב קריסטלים עד שהיא מובסת על ידי ביוור של צוות רוקט וחוזרת לחלל האולטרה ממנו היא באה. בפרק 119 צוות רוקט מנסים להתחרות בתחרות ויקאוולט, אבל סופוקלס והורסיו הורסים להם את התוכניות והם לא מצליחים לנצח או לחטוף שם פוקימונים. ג'ובאני מבקש מצוות רוקט לחזור לקנטו והם ועושים כבקשת הבוס שלהם.

בפרק 106 של עונה 25 צוות רוקט מחליטים לפתוח תוכנית רדיו, לה מקשיבים אישים כמו ברוק, רן, פרופסור סריס וסילאן.

פרק 1234 חברי צוות רוקט מתאחדים עם הפוקימונים שלהם ובסופו של דבר מתפרקים. בפרק 1236 ברוק ומיסטי בשלב הזה הולכים לבתים שלהם. צוות רוקט מתאחדים.

טריוויה:
– מיאו שונא מים, למרות שיש מספר פעמים שבהם טענה זו מופרכת בסדרה.
– הוא פונה לתכשיט שעל ראשו כאל "קמיע" (Charm).
– הוא אינו מסוגל ללמוד מתקפות חדשות, משום שהוא השתמש בכולן על מנת ללמוד את שפת בני האדם.
– מיאו הוא הפוקימון היחידי שהיה מנהיג מכון, תפקיד שהוא חלק עם ג'סי וג'יימס.
– מיאו הוא הפוקימון המדבר הראשון בסדרה. בנוסף לכך, הוא בין אחד היחידים שאינו עושה זאת דרך טלפתיה.
– יש לו חיבה ענקית לכדורי צמר, זהב, פוקימונים ממין נקבה וכסף.
– הוא מסוגל לנהוג על המכונות הרבות של צוות רוקט, כולל כדור פורח, ולתפעל את הגאדג'טים הרבים שלהם.
– הוא יודע את המתקפות: Fury Swipes, Scratch, Bite, Night Slash.
– חלומו הגדול הוא להיות חיית המחמד המועדפת על ג'ובאני, מנהיג צוות רוקט.
– הוא משמש הרבה פעמים כמתורגמן לשפת הפוקימונים.

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. אני מת על מיאו. הוא הרבה יותר חכם מג'סי ומג'יימס למרות שהוא סה"כ חתול והם בני אדם.
    חתולים לשלטון!

  2. יש לו את היציאות הכי טובות בסדרה (בגרסה היפנית)! מאז שהתחלתי לתרגם את האנימה, אני מצפה לשמוע את התסריט שלו באופן מיוחד!

  3. דבר מאוד חשוב לגבי מיאו שמפספסים לחלוטין בעברית זה המבטא הממש מצחיק שיש לו. משהו דרום אמריקאי עם חיתוכים מצחיקים כמו האות ת' שנשמעת ס (t הופך ל th) ושהצליל של "ב" רפוייה הופך לW. זה עושה אותי גם קומי יותר בכמה מובנים.

  4. אם הוא רוצה להיות מועדף על ג'ובני שישכח מזה אם הוא יביא לו פוקימננים נדירים זה יתן תמריץ לשבץ אותא במקום יותר קשה.

  5. אני ימות מצחוק אם גיימס או ג'סי יתפסו מיאו אלולה ואז מיאו הזה יגיב בצורה קיצונית חחח

  6. זו בטח תהיה בת ואז הם ילמדו אותה לדבר והיא ומיאו יתחתנו ויחיו באושר ואושר עד עצם יום פטירתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *