סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספיישל 12.10.13 – פוקימון XY: אתר "מפלצות כיס" מחלק לכם את המשחקים החדשים! (הזוכים פורסמו)

20131011_pokemon-center-tokyo-bay-illustration (1)

 

היום, ה-12.10.13, יוצאים המשחקים החדשים לבית נינטנדו – "פוקימון X" ו"פוקימון Y", ואנחנו באתר "מפלצות כיס" מחלקים לכם אותם במתנה! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיב לרשומה הזו ולרשום את הזכרון הראשון שלכם מפוקימון. אנחנו נקרא את התגובות שלכם, נבחר את הטובות מכולן, ומתוכן נגריל שלושה זוכים מאושרים אשר יזכו בפרסים אמיתיים!

מקום ראשון: משחק פוקימון Y או פוקימון X – לבחירתו!

מקום שני: חבילת קלפי פוקימון (סטרטר דק) – במתנה!

מקום שלישי – חוברת מנגה של פוקימון – לפי מצאי קומיקאזה!

בהצלחה!

(הזכייה מותנית במתן כתובת ישראל למשלוח הפרסים!)

פוסטים קשורים

96 תגובות

  1. אני לא ממש זוכר את הזיכרון הראשון שלי מפוקימון אבל אני יודע שמהפעם הראשונה שראיתי את הסדרה התאהבתי בה. ההיתי כל שבוע וכל יום חושב ומחכה לתוכנית ואחרי שהיא נגמרה רצתי למחשב לשחק בפוקימון חחחחחחחחחח זאת היתה השגרה. ולמרות שאני כבר בן 15 אני עדיין ממש אוהב את התוכנית ואת המשחקים, אבל כמו שאומרים לפוקימון אין גיל (:

  2. רק הסבר קטן לסיפור שלי-
    אח שלי קיבל אדום אש כשהייתי בערך בן 5 והוא סיים אדום אש וקיבל ברקת כשהייתי בן חמש וחצי בערך, את הפוקימונים שלו אימנתי מגיל שש (רק אז הוא הסכים לי), בגיל שש וכמה חודשים גיליתי את לאפרס ואימנתי אותו עד כמעט גיל 7 ואז קיבלתי ספיר

  3. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון זה שבגיל 3 הלכתי בחנות צעצועים ולפתע ראיתי בובות של פוקימונים מהדור הראשון עם אש (שאני שומר עליהם עד היום במגירה מיוחדת)ואיך שחזרתי הביתה התחילה התוכנית פוקימון איך אומרים צחוק הגורל

  4. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון.
    טוב, מאחר ואני טיפה יותר קשיש מרובכם, לא כולל היטמן ואדם, הזיכרון שלי לא טרי ומעולם לא הייתי טוב בלזכור דברים. חוץ מזה, שהזיכרון שלי לגבי עצמי בגליאים מוקדמים הוא פחות ממספק. לכן לא קיים אצלי זיכרון ראשון של פוקימון, פוקימון פשוט דבר שהיה קיים איתי פחות או יותר מאז גיל חמש.
    אבל כן יש לי כמה קלטות מהעונה הראשונה של פוקימון, היה בהתחלה כנראה את כל מה שבין הפרק הראשון לשביעי, אבל כבר לפני כמה שנים היה רק את הפרק הראשון והרביעי.

    בכל מקרה, דבר שאני זוכר בפירוש שהשפיע עלי ממש חזק היה אש, דמות שמהשנייה הראשונה הזדהתי איתה, עם החלום הגדול, האימפולסיביות וקשיי ההתעוררות. מובן שלא הבנתי את ההזדהות המלאה בתור ילד, אבל כן הבנתי שאש יהיה מאמן ממש טוב, וככל הנראה מה שגרם לי לרצות לראות מה יקרה הלאה היה אדם אחד, גרי.
    גרי היה עם מעודדות בנות 16 בגיל 10, וזה נראה לי הגיוני לגמרי בגיל 5 כי זה פשוט מה שהכריז על האישיות שלו. אש מרגיש חסר אונים לחלוטין לעומתו, אבל הוא יעשה הכל כדי להראות שהוא יותר טוב ממנו.
    את זה הבנתי מהרגע הראשון שראיתי את גרי, ומהפרק אחרי הקרב של הסמוראי (שהוא אחד מאלו שנשארו לי עד יותר מאוחר) ששם כתוב על השלט "גרי היה כאן, אש הוא אפס" זה כנראה מה ששבה אותי, אש ריתק אותי הרבה יותר מהפוקימונים.
    אני מניח שזאת הסיבה שהייתי כל כך עצוב כשאש לא ניצח גם בסינו אחרי שהוא וויתר על מגדל הקרב, כי רציתי לראות לאן הדמות "שלי" תגיע. וזה היה לי עצוב.

    זאת החוויה הראשונה שלי מפוקימון. עם כמה תוספות.

  5. איזה אדיר אני זוכר שאני חיפשתי סדרות כי חיפשתי משהו ליראות ואז חיפשתי פוקימון כי אני זוחר שהיה קתע שכולם דיברו על זה ואז ראיתי פרק והפרק היה טוב ואז ראיתי עוד פרק ועוד אחד והחלתי להאמיק בנושא אז זה היה כשיצה b&w וזה היה מגניב ואז גלשתי באתרים חיפשתי אתר בעיברית ואז ראתי את האתר פוקימון מיפלצות כיס אז ניחנסתי לאתר וראיתי שזה אתר טוב עם הרבה ידע ועים הזמן התחלתי להגיב תגובות (חלק שני שלהסיפור)אז ביום שהכרתי פוקימון רצתי לספר לחבר שלי וקשבאתי אליו היסתבר לי שהוא יודע מזה פוקימון והיה לו פוקימון ברקת אז הוא עשה לי שמירה ואז בפעם הראשונה ראיתי את פרופסור אוק אז הוא היסביר לי על המישחק ואז היתחלי לשחק למזלי זה היה חופש סוכות אז ביקשתי לישון אצלו ישנתי אצלו וכל היום ושעתיים בלילה שיחקנו בפוקימון ברקת וכשקמנו סיימנו את המישחק ואז היתחננו לאמא שלו שניקנה פוקימון ספיר היתחננו אד שהיא נשברה ואז קנינו את פוקימון ספיר ושוב פגשתי את פרופסור אוק ואז ישנתי אצלו עוד לילה אד שסימנו את המישחק וזה הסיפור שלי מקווה שנהנתם

  6. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון זה נראה לי ברוק או סנורלק…
    דווקא ראיתי הרבה את התוכנית שהייתי ממש קטן וגם את הסרט הראשון.

  7. אני זוכר את זה ממש טוב, הייתי בן 7 וחזרתי מבית ספר הביתה, הדלקתי טלוויזיה ופתאום התחיל פוקימון. זאת היתה הפעם הראשונה שראיתי פוקימון וזה היה מאוד מוזר. עכבר חשמל וצב שמשפריץ מים?! למחרת הלכתי לבית ספר וסיפרתי לחבר הכי טוב שלי על התוכנית. הוא אמר לי שהוא גם ראה את זה ושהוא אוהב את זה והציע לי לבוא עליו הביתה לראות את הפרק של היום. וכך כל יום במשך שלוש שנים אני באתי עליו כמעט כל יום אחרי בית ספר לראות פוקימון. כמובן שגם שיחקנו במשחקים ואני אישית שיחקתי בכל המחקים של פוקימון מהראשון ועד האחרון. אני לא יכול להסביר לכם במילים כמה אני אוהב פוקימון וגם היום בגיל 21, פוקימון תופס אצלי מקום נכבד במוח.
    שמחתי לשתף ומקווה שניהנתם.

  8. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון הוא שראיתי סרטון ביוטיוב של פוקימון ברקת מהאתר!

  9. הזכרון הראשון שלי הוא שהבן דוד שלי הביא לי משחק של פוקימון ברקת ואני התחלתי לשחק ולא יכולתי להפסיק וראיתי את כל הפרקים שיכולתי והמשכתי לשחק ולאט לאט הפכתי למעריץ שרוף ועד היום יש לי את המשחקים ואת כל הבובות.

  10. הזיכרון הראשון שלי היה שעוד מגיל שבע ראיתי את הסדרה של פוקימון והתמכרתי אליה לאחר מכן כאשר נפסקו השידורים אני חיפשתי בכל האינטרנט מתי שיכולתי ועד היום אני צופה בתוכנית באפליקציה להם אבל אם זה מדובר על המשחקים אני חיפשתי בגוגל פוקימון זהב אונליין מצאתי ופשוט התחלתי לשחק ולהתמכר ועד היום אני מחפש דרכים איך לשחק את כל משחקי פוקימון הקיימים כולל X וY

  11. הדבר הכי טוב שאני זוכר מפוקימון- זה איך שחזרתי אליו.
    אחרי שנגמרה עונה 12 והסדרה בוטלה בארץ לא יצרתי קשר של אוהד פוקימון מי יודע מה. אבל כשהועברתי לכיתת מחוננים, הייתי צריך להכין שיעורי בית עם ילד אחד, ששמו הוא *צונזר בגלל שהוא לא רוצה את השם שלו באתר*. הלכתי לבית שלו, והוא הראה לי משחק פוקימון אחד, ברקת נראה לי. הוא הזכיר שהמשחק לא יצא לו משהו, אז הצעתי לו להתחיל אותו מחדש. נהנינו כל כך, ששכחנו לגמרי משיעורי הבית (שהשלמנו אחרי זה, לא קשור). היום יש לי שלושה משחקי פוקימון על הדי אס, אבל המחשבים אצלי בבית מלאים באימולטורים שנועדו רק למטרה זו. לא עבר זמן רב והיו בידי שלושה משחקי פוקימון מקוריים, ואת כל שאר הסדרה השלמתי במחשב.
    לאחר שנתיים פלוס מינוס סיקרנו את הרשת בשביל למצוא אתר של קהילתנו. בעוד שחברי מצא אתר ושמו "פוקימון האתר הישראלי", התאכזבתי מאיכות הדברים באתר ולכן המשכתי לחפש, ומצאתי את האתר הזה, "פוקימון- מפלצות כיס". אהבתי אין צבעוניותו של האתר ובדצמבר 2012 אני וחבריי החלטנו שזה יהיה אתר המוקד שלנו.
    וזה הסיפור

  12. רגע, הזכרון הראשון? שיט!
    עבר כל כך הרבה זמן… הייתי בן שש בערך…
    וכתבתי את זה למעלה, אז שוב-
    שיט!

    ("שיט", שירה מאת יואב)

  13. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון הוא שהלכתי לבן דוד שלי וראיתי שיש לו פוגים של פוקימון (טאזוס!) התלהבתי מהם כל כך ~ במיוחד מהפוגים שמשתנים שמזיזים אותם(מתפתחים וחוזרים) במהלך אחרי כמה זמן הלכתי לחבר וראיתי אותו משחק בפוקימון כסף בעברית התלהבתי מזה כל כך ~!!! שאלתי אותו מאיפה הוא הוריד והוא אמר לי לכתוב ליטל פייטר ואז לחפש את זה!! ניסתי וניסתי ולא מצאתי !! אחרי כמה שנים שחרשתי על הסדרה וצפיתי בה בכיתי איתה ושמחתי איתה!! מצאתי סוף סוף פוקימון לבן בעברית הייתי כל כך שמח !!! כמעט מתתי!! הורדתי את הגמבויי והפעלתי את המשחק ושיחקתי בהתלהבות!!! אחרי כמה חודשים ראיתי שיש פוקימון רובי וספיר הורדתי פוקימון רובי ועברתי הכל עם צ'יטים תפסתי את כל הפוקימונים והגעתי לבד עם בליזיקן לרמה 100 ! חרשתי על שירי הפתיחה ובסוף קיבלתי את הפוגים!! ובהם יש את איווי!! ואהבתי לפוקימון לא נגמרה עד עכשיו ולנצח לא תיגמר !!!

  14. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון היה כשהייתי בן 5 אני זוכר שהיה לי גיימבוי והיה לי את פוקימון אדום עם צריזארד התחלתי לשחק סתם כי לא ידעתי מה לעשות ואמרתי לאח שלי שיעזור לי ואז אחרי כמה זמן סיימנו את המשחק ואז ישבתי לי פעם אחת ושיחקתי ואז ראיתי את התפריט הראשון (איך שנכנסים לשמירה) ואז התלחתי ללחוץ על כל מיני אופציות ולחצתי על NEW GAME ואז סיפרתי לאח שלי שהכל נמחק ומאז עד גיל 8 ככה ראיתי כמעט כל פרק של פוקימון וראיתי עם אח שלי סרטים שיש לי בקלטות כמו: הסרט הראשון של מיוטו ומיו
    ומאז אני חורש על פוקימון אז עכשיו ותמיד אני אוהב פוקימון חבל שכבר אין אותה

  15. את האמת? הסיפור שלי לא שגרתי. כשהייתי קטן הרבה יותר ושיעמם לי בחיים(ילד מחונן משתעם מהר הרי) גלשתי באינטרנט ומצאתי בעזרת אחד הפרסומים באתר של פוקימונס(אגב,הם עדיין שותפים של האתר?) את מפלצות כיס. אבל לא התרשמתי מדי והמשכתי הלאה,אז מצאתי את פוקימון האתר הישראלי וגלשתי שם וחשבתי שזה הכי טוב שם,אבל אז חזרתי איכשהו לאתר הזה,ראיתי את הדברים החדשים וסוף סוף דברים ייחודיים ומשם נשארתי פה. מעבר לזה,ראיתי כמה פרקים של האנימה. אבל עד לחודש הזה מעולם לא שיחקתי במשחקים.

  16. אחחח.. פוקימון פוקימון.

    מאז שאני זוכר את עצמי הייתי גיימר מלא תשוקה, ולמשחקים של פוקימון תמיד הייתה פינה חמה בלב שלי.

    המשחק הראשון שלי שבחרתי עם הגמבוי-קולור הראשון שלי היה באותה תקופה קריסטל.
    ללא ספק הרגע שאני הכי זוכר היה נגד לאנס, בראש הליגה(כי רד הלך לחלטר בהר סילבר), במה שהיה הקרב שהתכוננתי אליו כל חיי! אבל, כמובן, האלמנטים היו נגדי:

    לכל הזקנים ביניכם שיצא להם לחוות את הגמבוי קולור, השמש הייתה האויב הכי גדול שלך. כאילו הקרב לא היה לי מספיק קשה, עכשיו גם לחצתי על פושן במקום הייפר פושן כי לא הצלחתי לראות כלום!

    הקרב היה פשוט שיא חיי באותו רגע. חלק יחשבו שזה קצת פתטי, אבל האפשרות להרגיש שאתה בתוך העולם הזה של פוקימון, ומאמן פוקימונים ומפתח אותם היה פשוט כלכך מגניב.

    בסופו של דבר, ברגע שאמא שלי עצרה את הרכב בחנייה של הסופר לנד, הדיוגונג שלי החטיף לדרגונייט השלישי של לאנס את קרן הקרח האחרונה והמשכתי משם להיכל התהילה!

    מאז, לא פספסתי אפילו משחק אחד של פוקימון, ויהיה פשוט אדיר אם יצא לי מהתשוקה הזאת עותק מתנה של המשחקים החדשים. ככה או ככה, אני מקווה שהסיפור העלה לכם קצת נוסטלגיה והחזירה אתכם לזמנים פשוטים יותר 🙂

  17. אח שלי הגדול היה רואה פוקימון ואני הייתי מסתכל הפוקימון הראשון שאני זוכר הוא את צ'ימצ'ר

  18. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון הוא: כשהייתי קטן קנו לי את המשחק פוקימון יהלום בהתחלה לא הבנתי איך לשחק בן דוד שלי לימד אותי לשחק והתחלתי לחרוש על המשחק. התחלתי לשחק בכל המשחקים הם היו ממש טובים.והתחלתי עים טרטויג היום הוא טוטרה כמובן והעברתי אותו לפוקימון שחור מיהלום.

  19. כשהייתי קטנה לא גדלתי על האנימה, תמיד ידעתי שיש פוקימון בשם מיוטו ושהוא החזק מכולם וזהו. הזיכרון הכי גדול שלי זה מהמשחקים.
    אני זוכרת את עצמי מגיל 5 משחקת את המשחק פוקימון צהוב ועד היום אני משחקת שוב ושוב, ועדיין אני נהנית וכל פעם שאני שומעת איזשהי מנגינה נוסטלגית, עולות בי דמעות (בעיקר של האי סינבר).
    אני לא מהאלה שגדלו על האנימה ושבאמת צפו כל יום בפרק (וחבל שלא) אבל אני גדלתי עם המשחקים ובעזרת המשחקים התעניינתי איך אש פגש את פיקאצ'ו ואהבתי נורא את הפרק (מן אהבה ממבט ראשון XD) וככה צפיתי בכל העונות והתחלתי לחפש האם עדיין משדרים פוקימון באיזשהו ערוץ… לא.
    אז לפחות רציתי לחפש פורומים שיש בו אנשים מכל הגילאים שלא מתביישים להודות שהם אוהבים פוקימון ולהיפך, אפילו משתתפים בכל מיני קבוצות ומנסים להחזיר את הסדרה לישראל.
    ואז מצאתי את האתר הזה (ת'האמת הוא הכי פעיל- השאר מעדכנים איזה פרק היה ואיזה פרק יהיה הבא אבל אתם עושים מנגה, סיקורים, מדריכי משחקים ועוד מלא) ולאט לאט התחלתי להיכנס אליו ולבדוק כל יום מה חדש.
    לאחר כמה ימים ראיתי שעדכנו פרק של מנגה ילו ולא ידעתי מה זה מאנגה, נכנסתי, קראתי, התאהבתי וככה זה הפך שסיימתי לקרוא את כל המנגה ובזכות זה עכשיו אני יודעת הכל על פוקימון ואני מעודכנת ^^
    **אני מקווה שאני אפילו לא אעלה לדיון על מקום ראשון או מקום שני. אני רוצה כמה שיותר לזכות במקום השלישי. בטח יחשבו שאני משוגעת וזה הפרס הכי רדוד שיש ויותר שווה משחק X או Y אבל ת'האמת? עד כמה שהם עשו חידושים, אני לא אוהבת את המשחק הזה. לא את שחור או לבן, לא יהלום ופנינה ולא רובי וספיר. אני הכי אהבתי פוקימון רד, בלו, ילו, גולד, סילבר, קריסטל ואני אמשיך לאהוב. על זה גדלתי וזה מזכיר לי שעוד פוקימון היה דבר מקורי והיה להם עלילות חדשות ומעניינות, כאלו שגורמים ללב שלך לקפוץ בחוזקה, אפילו כשאתה פוגש את היריב שלך (: אז אני לא יודעת אם אפילו אעלה לדיון, אבל אני חושבת שהכי מגיע לגלעד ^^ אומנם לא ראיתי בדיבוב העברי אבל בדיבוב באנגלית ראיתי ואני בדיוק כמוך. תמיד אהבתי שגרי מתגרה באש ותמיד צעד לפניו, בגלל זה הוא היריב הכי אהוב עלי. וזה מעצבן שלא משנה כמה פעמים אש ינסה לנצח בליגות, הוא תמיד יפסיד לחבר שהוא הכיר ויאמין שבפעם הבאה יצליח.. בגלל זה אני בטוחה שיהיה פוקימון עונה 30 S:
    אז סיימתי את החפירה שלי לגבי הזיכרון הראשון שלי [מי שקרה- סורי אם נרדמתם S:] ואני מקווה שאני אזכה בפרס השלישי (: בהצלחה לכולם P:

  20. האמת? אני עכשיו חי את הזיכרון הראשון שלי!
    כל מדריך שאני רואה באתר, סרטון, ספיישל או אפילו סתם כתבה גורמים לי להרגיש מה זה לאהוב באמת פוקימון!
    אני יודע שאני לא כותב פה תגובות אבל אני כל יום נכנס לאתר ובודק אם פרסמו משהו חדש, ואני לא יכול לוותר על שום דבר שיש כאן!
    בזכות האתר הזה אני בכלל יודע מה זה פוקימון, ובזכותו גם אני אוהב את זה כל כך!
    זה קצת מצחיק שהדור החדש זה הזיכרון הראשון שלי, כי גיליתי את האתר כשהתחילו לפרסם עליו, אבל אני ממש אוהב אותו ואני אהיה ממש שמח אם אוכל לנסות גם לשחק בו!
    אה והיטמן תודה רבה שאתה נותן את ההזדמנות הזאת לגולשים לשחק במשחקים החדשים, זה מראה שהאתר הזה הוא האתר הכי טוב של פוקימון שאפשר למצוא!
    ותודה גם שבזכותך ובזכות האתר הזה הכרתי את הדבר המדהים הזה!

  21. הסיפור שהכי ריגש אותי היה של קוקו (יעל) אבל היא ביקשה לא להשתתף, אז אלה המועמדים הסופיים: דביר, ellmik, יהודה, CharBlastSaur (אלון), reoven, גלעד, Garo, pinkymizi.

    הגרלתי את השמות בתוך התוכנה הבאה (http://textmechanic.com/Random-Line-Picker.html) והנה התוצאות:
    במקום הראשון זוכה ellmik – שמקבלת את המשחק פוקימון X או Y!
    במקום השני זוכה CharBlastSaur – שמקבל חפיסת קלפים של פוקימון!
    במקום השלישי זוכה pinkymizi – שמקבלת חוברת מנגה של פוקימון!

    על שלושתיכם לשלוח לי במייל את כתובת הדואר המלאה שלכם:
    שם פרטי ושם משפחה
    שם רחוב ומספר רחוב
    עיר ומיקוד

    בנוסף לכך, אתם מתבקשים לרשום לי במייל את הפרטים הבאים:
    ellmik – איזה משחק את רוצה?
    CharBlastSaur – איזו חפיסה אתה רוצה?
    pinkymizi – איזו מנגה את רוצה?

    יש לכם 48 שעות מהרגע הזה לשלוח לי את המייל שלכם. במידה ותחמיצו את ההזדמנות שלכם, הפרסים יעברו למועמדים הסופיים האחרים, אז אל תגידו שלא ידעתם.

    ולכל השאר – אומנם לא זכיתם, אבל היה מאוד כיף לקרוא את כל הזכרונות שלכם. אני מבטיח שזו לא תהיה הפעם האחרונה שנעשה משהו כזה באתר, כך שיש למה לצפות!

  22. הזיכרון הראשון שלי מפוקימון זה חלק קטן מהפרק "עצבים מברזל", כשראיתי את זה לא ידעתי על פוקימון ממש כלום! ואז אפילו לא ניסיתי לראות את הסדרה או לשחק במשחקים של פוקימון.

    זיכרון אחר, שהיה אחרי זה:פשוט שיחקתי במשחק שיש בו כמה פוקימונים, ושם הכרתי את הפוקימונים הראשונים שהכרתי (ג'יגליפאף, לוקאריו, צ'אריזארד, סקווירטל, אייויזור ובעצם את פיקאצ'ו כבר הכרתי לפני זה).גם אז לא רציתי לשחק במשחק של פוקימון או לראות את הסדרה.

    עכשיו אני אספר מתי כן התחלתי לעשות את זה, וחבל שאז הסדרה כבר לא שודרה…

    חבר שלי היה אצלי ושיחקנו בווי, חיפשנו משחק, והוא ראה פתאום משחק של פוקימון ופשוט התחלנו לשחק בו. אחר כך גם חיפשתי אתלרים של פוקימון במחשב, ולאט לאט הגעתי למשל לאתר "פוקימון הפוקידע הישראלי" ו"ליגת הפוקימונים", ואחר כך גם לאתר הזה.

  23. אני אכתוב גם איך הגעתי לפה.

    מהאתר הראשון של פוקימון שהגעתי אליו, הגעתי לאתר "פוקימון האתר הישראלי", הרבה מאוד זמן נכנסתי לאתר הזה כמעט כל יום, ואת האתר הזה דווקא הכרתי ברגל שמאל…

    היה ריב עם שני האתרים: האתר הזה ו"פוקימון האתר הישראלי", ולא ידעתי מי צודק, לא ידעתי אם גונבים שם דברים מפה או שפה פשוט משקרים כי למרות שהייתי שם הרבה זמן לא יכולתי לדעת אם המנהלים שם לא ישרים כל כך.

    אחרי הרבה זמן נזכרתי באתר הזה ונכנסתי כדי לראות מה קורה פה, ולאט לאט נכנסתי פחות ופחות לשם ויותר ויותר לפה. עכשיו אני כבר לא נכנס לשם בכלל ולפה פעם או יותר ביום (אם אני יכול להיכנס, כי יש ימים שאני לא יכול).

    אולי זאת הוכחה שהאתר הזה כנראה יותר טוב.

  24. אצלי ראיתי אצל אחי בובות של זה וחשבתי שזה מגניב אז התחלתי לשחק במשחקים ואז לראות את הסדרה

  25. אני זוכר הפעם הריאשונה שראיתי פוקימון היה בגיל שלוש ומאז אני משחק רק פוקימון זה הדבר שאני אכי אוהב יש לי מישחקים רק של פוקימון את זה אני אכי אוהב

  26. זוכרים שאמרתי שיש לי סיפור מצחיק על סייבלאי?
    אז ככה:
    מנהיגי המכון השבעיים בספיר הם מסוג על חושי. מה שאומר שסייבלאי חסין אליהם. הבעיה היא שהוא רמה 9. ושלא ידעתי על זה.
    אז ככה- המנהיגים שולפים את לונאטון וסולרוק. סולרוק עושה סאני דיי וקורעת את רוב השישייה שלי עם קרן סולרית ולהביור. (אני לא זוכר בדיוק איך התנהל הקרב, אבל אני משאר שמשהו כזה.) לונטון עשה לייט סקרין והיפנוזיס וקרא אותי. איך שהוא הצלחתי להוריד את סולרוק אבל לונטון היה בסביבה. עם חיים מלאים. והפוקימון האחרון שנשאר לי הוא סייבלאי. שיט. המזל שלי הוא שכל המתקפות של לונטון או שלא יעשו לי יותר מידי או שאני חסין אליהם. שעה ו40 דקות לקח לי לנצח אותו כשהוא כל הזמן ריפא ועשה לייט סקרין (אני זוכר שזה שעה וארבעים דקות כי אמרתי לאח שלי והוא זכר את זה)אבל בסוף ניצחתי.
    ואחרי זה מצאתי את הפוקימון הזוהר הראשון שלי: טנטקול

  27. היטמן אל תעשה רק על זכרונות תעשה גם על הקרב הכי מעצבן או מוזר אתה יודע דברים מעניינים כאלה

  28. הזיכרון הראשון שלי הוא דווקא מהאנימה, מהסדרה ששודרה אז לראשונה כשהייתי בן שלוש…האמת היא שאני לא יכול להגיד במפורש את כל ההרגשות וכל הרגשות מתוך חווית הצפייה, אבל אני זוכר את עצמי היטב מרותק למסך כשאני צופה בפתיח שבו מיו ומיוטו נמצאים ואני תמיד תהייתי לעצמי באותה התקופה ואני אפילו זוכר ששאלתי את אחותי (כן, זו הייתה גם תקופת הפוגים והקלפים שהייתה אדירה ובכל השכונה היו משחקים כמו קזינו חוקי) שאלתי אותה "איך קוראים לפוקימונים האלו?" והיא אמרה לי שגם היא לא יודעת איך אבל היה לה את הפוג של מיו (בדיעבד). אחרי שהפסדתי את הפוגים שלי, בכיתי לאחותי כמו שילד בן שלוש בוכה שהוא מפסיד את הפוגים הכי חשובים בחיים "הארוכים" שלו ואז אחותי הגדולה עשתה מעשה אצילי למעני, הקריבה את זמנה וכל זה כדי להחזיר את הפוגים שהפסדתי. אבל יותר מזה, היא נתנה לי את אותו הפוג שרציתי להשיג הרבה זמן ולא ידעתי איך קוראים לו וזה היה הפוג של מיוטו. כמובן שהצלחתי להפסיד גם אותו תמורת כלום ושום דבר, למרות שהוא היה שווה איזה חמישים פוגים.

    האמת שאני לא בטוח שזה הזיכרון הראשון שלי, אבל זה הזיכרון הראשון שעולה במוחי.
    היטמן, אחלה נושא. אבל אני כתבתי את ההודעה כי זה היה נחמד לחזור לאחור, אז אל תחשיב את ההודעה שלי כחלק מהתחרות.

  29. הזכרון הראשון שלי מפוקימון זה שה BUTTERFREE של עזב/אש נתן לו לעזוב אני עדיין זוכר את הפרק הזה הייתי איזה בן 4-3 לפי מיטב זיכרוני ואל עף שלא ממש הבנתי את הסדרה בכל זאת ילד קטן הייתי בכיתי מאוד בסיומו של הפרק

  30. היי חברים!
    אני רוצה לקנות מתנה למישהו שממש אוהב פוקימון ואת צ׳אריזארד במיוחד,
    איפה בארץ אני יכולה להשיג בובת פלסטיק קטנה שלו? כזו שיכולה להיכנס לתוך פוכדור קטן..??
    אשמח לתשובה בהקדם כי היומולדת שלו עוד ממש מעט זמן..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *