סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בלוג: מאמנת פוקימוני X – "חמושה בכובע בשווי של 1,600 אירו" (PG-16)

חמושה בכובע בשווי של 1,600 אירו, יצאתי למסע הקניות… אה, אופס! למסע הפוקימונים הראשון שלי. אני גרה בבית קטן בערבה בעיר ואניוויל ומחוץ לבית יש לנו רייהורן שאני יכולה לרכב עליו בכל זמן שמתחשק לי. "היי רייהורן, זו הקרן שלך או שאתה סתם שמח לראות אותי?"

אז במידה ועדיין לא הצגתי את עצמי, קוראים לי ליטל אן, אני בלונדינית ויש לנו – בניגוד לדמויות עבר – שתי מיטות בבית. כן, שמעתם נכון, אמא שלי לא צריכה לישון על הרצפה במטבח. מה אתה אומר על זה, אש קטצ'אם? יא אפס אחד. ובכן, אז ביום הראשון שלי למסע אני מתעוררת מן המיטה, פושטת את הפיג'מה ויורדת (לבושה, מה חשבתם פה, שזה מופע חשפנות?) לקומה למטה. אמא אומרת לי ללכת לראות את השכנים ובעיקר לא להעיר את רייהורן.

אני יוצאת מהבית ושם אני רואה את רייהורן. הוא אומנם ישן, אבל לאיבר המין שלו יש שעון מעורר משל עצמו. אני מתעלמת מכך ויוצאת למסע בעקבות השמש, מסע בעקבות האור. על מי אני עובדת? אני יוצאת למסע הזה רק בגלל שהקונסולה הזו עלתה לי 1400 שקל וזה מבלי שדיברתי על המשחק שגם עלה לי איזה 40 פאונד. מה שאומר שאני הולכת למצוץ כל אגורה מהמשחק הזה.

אז אחרי שאני יוצאת מעיר הולדתי, אני פוגשת את ארבעת החברים שלי. דאמט, אלה החברים שלי? לא יכלו להביא אנשים קצת יותר פוטוגניים? הם כל כך מכוערים שהם לא צריכים להשתמש בRepel כדי להרחיק מהם פוקימונים לא רצויים. טוב נו, אתם הרי יודעים מה אומרים על כוסיות כמוני? שהן מסתובבות עם מכוערים רק כדי לגרום לעצמן להראות טוב יותר. אז ככה אני. אני פשוט דיווה.

אז השמן שבחבורה החליט להפסיק לאכול לכמה שניות רק כדי שהוא יוכל להביא לי פוקימון במתנה. האמת היא שפחדתי שיהיה חסר לפוקימון שלי איזה יד או רגל, מהחשש שהוא אכל לו את זה. כמה שהוא שמן! תפסיק לאכול, בהמה! הבחורה השניה החליטה שהיא רוצה להביא לי פוקידע. תודה באמת שנזכרת! הייתי צריכה לבוא עד עליך כדי לקבל את זה?! את יודעת כמה זה קשה ללכת על העקבים האלה? הבחור שלישי מלמד אותי איך לתפוס פוקימונים והרביעי נותן לי כדורי-פוק (אם אתם יודעים למה אני מתכוונת).

רוצים לדעת באיזה פוקימון בחרתי? את מי פגשתי? ולמה המוכרת הבת זונה הזו לא הסכימה לתת לי הנחה על הכובע? חכו לפרק הבא!

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. אבל נכון שהדמויות המרכזיות של פוקימון x ו y לא ניראים כיאילו הם בני 10 הם ניראים כמו בני 14 תיראו איזה גודל של איבר מין יש להם

  2. הגיע הזמן שיהיו פה תכנים למבוגרים
    אני לא חושבת שנעשה סיקור כזה מצחיק וסוטה למשחקי פוקימון
    אהבתי את הבדיחות ומחכה לפרק הבא חחח

  3. זה הפך מפוקימון X לפוקימון XXX והמבין יבין. :/
    אני חושב שזה לא מצחיק זה דעתי אני פשוט חושב שזה לא מצחיק זה הכל אין סיבה אחרת . 😛

  4. וואלה אני בן 12 אבל זה מצחיק זה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  5. טוב שאתה כותב באנגלית שהכנסיה מעל גיל 16. אם לא נכנסתי לא היתי רואה בכלל את עברית.
    זה מסביר למה הילדים הקטנים האלו קראו את זה.

    לפוסט אחלה פוסט אהבתי היסטמן- מחכה לפרק הבא.

  6. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההה תקעת אותי ומה אני אומר על זה ליטל החחים שלך יותר טובים משלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *