סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפור 4: סטנד אפ XY / יואב שטיין

אתם חושבים שהמשחקים החדשים האלה זה משהו? אני רוצה להגיד למה לא!

אתם קונים משחק אם שם שמרמז על מין, במודע שממילא נגמרו כל הדמויות שנראות טוב. אתם מתחילים את המשחק ואז מפסיקים אותו בקטע שמחליפים בגדים. למה? אם עושים משחק עם שם שמרמז פורנו אז תראו פורנו!

אחרי זה אתם הולכים לעיירה אחרי ונפגשים עם חננה, פרחה, ושמן רקדן. הם מבקשים את הכינוי שלכם. עכשיו, אתם יכולים לדעת את זה, אבל מי שמתחיל את המשחק על עיוור קורא לעצמו בהתחלה בכינוי שלו. מה זה הטמטום הזה?

אתם ממשיכים הלאה ופוגשים את הפרופסור. נכון הוא נראה כאילו הוא רק סיים חטיבה? ואז בדרך אנשים מספרים לכם שהוא יותר זקן מהענק בן 3000 שויתר על הנשק האולטימטיבי בשביל איזה פוקימון פרח חסר כל יכולת. מה זה זה, האנימה המטופשת שבה מראים את מאמן הפוקימונים האידיוט מכולם מנסה מיליון פעם לנצח בליגה, אבל מפסיד שתי שניות מהגמר?

עכשיו גם ירדנו ברמה העיצובית. מה שהיה בשלושת הדורות הראשונים זה עיצוב מעולה, והיום בכל נראה מחורע. כל כך מחורע, שאין להם שום צורה מקורית. כל כך מחורע, שהיו חייבים לשתף את הדורות הקודמים במחורעות הזו. מה זה המגה התפתחות, מה אנחנו דיג'ימון? וראיתם פעם איך האלופה מגה מפתחת? היא אמורה להיות "מגה חמודה". מה, המכוערת הזו? היא עברה את ה-40, היא נראית כאילו היא צריכה לגור מתחת לגשר!

אז מה שבאתי להגיד זה לא להידחף לתור בחנות המשחקים היקרנית. מקסימום תקנו משחק בעוד איזה שבוע, הרוחות ייתפוגגו, ואולי במקרה מקרי לגמרי תאהבו את המשחק. אני לא יכול לאהוב משחקים כאלה, שמשלבים בין המנהיג מכון החמישי הזה, והארנב המכוער הזה דיגרסבי, שקיבל את המקום של רטיקייט, פורט, שכחתי את השם של השלישי מרוב שהוא מטופש, ביבארל ו-וואטצ'וג לפניו.

אתם יודעים מה? עם הפוקימונים האלה לא צריך פוקימון בכלל. שיסגרו את המפעלים של פוקימון וישקיעו יותר במטרויד. נמאס לי, אני כבר לא בן 6, וכשאבאל'ה ייקח אותי הביתה מהגן אני אגיד לו להתקשר לנינטנדו שיעשו את זה. די! נגמרו לכם הרעיונות הטובים, אז תודו בזה ותתחילו להשקיע יותר באנימציית הקפיצה של מריו!

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. זה לדעתי די סביר…
    הבעיה ששמתי לב אליה זה שאתה טוען שאתה עושה סטנדאפ, אבל בעצם אתה זורק תלונות על המשחק. סטנדאפ זה לא דווקא תלונות\ זה גם קטעים מצחיקים, בדיחות. לא רק ביקורת רעה על המשחק. אחרי הכל זה דווקא משחק די טוב.
    הסצנה האחרונה במיוחד. זה נראה כאילו אתה ממש מתעצבן, ובכלל לא מנסה להצחיק. אחרי הכל, לא היית מצפה שאנשים יצחקו כשמולם עומד בן אדם מעוצבן שצועק על המשחק.
    אני חושב שמה שאתה צריך זה לצאת מהמחשבה שאומרת שסטנדאפ משמעו לרדת על דברים. אני בטוח שתוכל לחשוב על משהו.
    בהצלחה בכל מקרה!

  2. אוהד- לא ניסיתי לעשות סטנדאפ, פשוט לא עלה לי שם אחר… מה, דף תלונות?
    אריאל- אני מדבר על ההתפתחות שלו.

  3. אני חושב שהיית צריך לקרוא לזה "פאקים של פוקימון X וY" או משהו בסגנון. אז הייתי נותן לזה ציון גבוה.

  4. אבל ההתפתחות שלו טובה אפילו יותר תשאל את מרילנד ואת פריס הלינון התותח שלו לינון הוא המכרסם המפותח הטוב ביותר פרט לביברל [יש לי סיפור איתו הוא הצליח לטאטאה על הריצפה את גרטינה וניצח לבדו שני עלית פור מה אני עו יכול לבקש בפוקימון?] את תעליב אותו!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *