סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 65: "יצאתי לשנות את העולם, תכף אשוב…"

אוקטובר 2013 לנצח יזכר כאחד החודשים החשובים ביותר בהיסטוריה של פוקימון. החודש יצאו המשחקים החדשים לבית נינטנדו "פוקימון X" ו"פוקימון Y", איתם יצאו גם הפוקימונים לדור השישי, ולבסוף גם יצאה האנימה החדשה בכיכובו של אש קטצ'אם. אתרים מכל העולם שינו פאזה, החליפו עיצובים, עדכנו על המשחקים החדשים וניסו לעמוד בקצב. גם אנחנו היינו שותפים לחגיגה הזו. היום אנחנו מסכמים תקופה באמירה שזו זכות אדירה לקחת חלק במשהו כל כך כייפי. אנו מקווים שזה לא יגמר לעולם!

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

במסגרת פסטיבל יציאת המשחקים החדשים עודכנו באתר דפי המידע הרשמיים למשחקים "פוקימון X, פוקימון Y". כמו כן, פורסמו חדשות כגון: עדכון 70: 2.10.2013מגה התפתחויות, המפותחים של ההתחלתיים והפתיח של אנימת XY. בנוסף לאלה, עודכן מילון הפוקימון העברי / לועזי וכעת הוא מכיל גם את הדור השישי והחדש. לאחר צאת המשחקים, פורסמו ידיעות על גליצ' במשחקי XYביקורות רשמיות על המשחקים החדשים, נתוני מכירות: פוקימון XY מכרו 4 מליון עותקים ביומיים, ואפילו תעלומות מהמשחקים החדשים של פוקימון XY.

– אבל זה לא היה מספיק. לפחות לא בשבילי!

ב12.10.2013 הרמנו באתר ספיישל פוקימון XY שבו הצענו לגולשי האתר את האפשרות לזכות בפרסים אמיתיים. עשרות אנשים וקרוב ל100 תגובות השתתפו בחגיגה הזו. כיום אני יכול לספר לכם שהזוכים במקומות הראשונים כבר קיבלו את הפרסים שלהם! ברכות ומזל טוב לנסטי, אלון ודניאל! מלבד מבצע בלעדי זה, גם פורסמו באתר שלושת דפי המידע של שלושת הפוקימונים ההתחלתיים של קאלוס – צ'ספין, פנקין ופרואקי, מה שפתח את הדלת לתכנון העתידי שלנו – פרסום הפוקידע של הדור השישי!

– ועדיין, היה משהו חסר!

מאחר ולא רק המשחקים יצאו בחודש אוקטובר, אלא גם האנימה, חשבנו שיהיה לנכון לשלב את מה שהאתר טוב בו, שאלה חומרי נוסטלגיה, לצד חומרים עדכניים ועכשווים יותר, שזה העונה ה17 של פוקימון – XY. לא היה צריך לחכות הרבה ומסורת חדשה קמה לה באתר; בכל סוף שבוע פרקי העונה החדשה סוקרו באתר להנאתכם, ויחד איתם גם קם לו מדריך הדמויות העדכני, אשר מעדכן אתכם בכל הדמויות החדשות שמופיעות באנימה, ובכל מה שקורה להם בכל פרק. אתם מוזמנים להסתכל, לראות ולשפוט בעצמיכם: עונה 17 – XY, מדריך דמויות עדכני.

– ועכשיו אפשר להרגע ולספר לכם על שאר התכנים שפורסמו באתר החודש האחרון!

בקטגוריית מדריכים החודש יכולתם להנות ממרחב ענקי של תכנים. זה התחיל עם סיום המדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור 2, ולבן 2. זה המשיך עם מדריך המתקפות המלא (תודה לאיגור). אי אפשר לשכוח את מדריך וידאו של פוקימון צהוב (תודה לנסטי). המדור הגיע לשיאו כשפורסמו פרקי הסיום והפספוסים של מדריך הוידאו של פוקימון קריסטל (תודה לגלעד, ששון ואוהד) והקינוח היה כאשר פורסמו בין לבין הספיישלים של בואו נשחק פוקימון דורות, וצינוק מסתורי – צוות הצלה אדום (תודה לאוהד).

הפעילות הסטנדרטית של האתר גם כללה את המשך פרסומו של הפוקידע של הדור השני. השבוע פורסם סודוודו (פוקימון מספר 185). כמו כן, יכולתם לקרוא, להנות ולהתעדכן בעלילותיהם של גולד וסילבר במנגת הרפתקאות פוקימון. וכמובן שכל הזמן הזה אנחנו ממשיכים לסקר את העונה השישית של האנימה – פוקימון מתקדם.

מדור ספרות החודש קיבל את אור הזרקורים עם פרויקט מעניין במיוחד. הנה הסיפור המלא: כל הזמן נשלחים למייל כל מיני הצעות לדברים שאפשר לעלות לאתר, רעיונות, שאלות וגם קטעי תוכן. אני יכול להרגיע אתכם כבר עכשיו – כולם מקבלים תשובה. החודש החלטתי לעשות מעשה. מאחר ונשלחו אלי באותו שבוע ארבעה קטעים, החלטתי לעשות "יום כתיבה באתר" שבמסגרתו פורסמו כל הקטעים שנשלחו אלי. המטרה הייתה לחשוף את הכותבים הצעירים שלנו לקהל הרחב. הרעיון מאחורי המטרה היה שלכל אחד יש מה לתרום. בין הקטעים יכולתם למצוא את: הרפתקאותיו של ריולו וחבריו / טליה תמיר, מכון לא מתפקד / אריאל, מאמן באטרף / אוהד, סטנד אפ XY / יואב שטיין. לאחר מכן בחנו למי יש את אחוזי ההענות הכי גבוהים ולמי יש סיכוי להמשיך לכתוב ולהצליח באתר, וזו הייתה טליה שקיבלה את ההזדמנות לפרסם את הסיפור שלה על בסיס קבוע באתר. מזל טוב ובהצלחה!

החודש הזה לא היה רק בסימן הצלחות. בהיסטוריית האתר התברכנו בכך שכמעט וכל מה שפרסמנו, זכה להצלחה כזו או אחרת. החודש בוטלו מספר שיא של פרויקטים ויוזמות, וביניהם ניתן למצוא את הבלוג החדש "מאמנת פוקימוני X" ואת האיחוד עם פורום "myforum". זה נותן לי את האפשרות לקחת רגע צעד אחד אחורה, לחשוב על איך דברים התנהלו עד כה, ולנסות דברים חדשים להבא. אתר לא יכול להיות טוב יותר אם הוא תמיד יקלע למטרה, כי אז לאן יש להתקדם? זה למה אני מאוד שמח שהחודש יצא לנו ללמוד מעט על איך דברים (לא) פועלים באתר, על מנת שנוכל לשנות אותם בעתיד. יש פתגם שמסכם את העניין בכך שהוא אומר: "אנשים טובים נעשים כאלה מתוך שהם מפיקים חכמה מכישלון. כי מן ההצלחות אנו לומדים מעט מאוד".

אבל אל תתנו לזה להוריד לכם את המצב רוח, במיוחד לאור העובדה שהחודש הצלחנו להרים מתיחה שבמסגרתה פרסמנו רשומת "בעד ונגד" השואלת האם כדאי לסגור את האתר "מפלצות כיס". אני שמח לבשר לכם שאומנם המתיחה הייתה מוצלחת וכולם האמינו לה, אבל אנחנו לא הולכים לשום מקום. מלבד זה, קטגוריית הבידור עודכנה עם הדלפות מפוברקות מפוקימון X ופוקימון Y.

ולמרות כל אלה, עדיין לא סיימנו. החודש יכולתם להנות מהחלק השני בכתבה של מגזין TIME: הזהרו מהפוקי-מאניה. אם אתם בעניין יותר של ציור, יש לנו משהו גם לכם. קוקו שאנל שלנו לא אהבה את צ'ריזארד החדש והחליטה לעשות מעשה ולצייר את תת ההתפתחויות של מגה צ'ריזארד X. ולמקרה ואתם יותר בעניין של צפייה, ואם עדיין לא שמתם לב, אתר "מפלצות כיס" עשה לעצמו מטרה לתרגם את הסרט "פוקימון: המקור". עד כה פורסמו שני חלקים [חלק 1, חלק 2] ומתוכננים להתפרסם עוד שניים בשבועות הקרובים. מאחר ואני עובד מאוד קשה על התרגומים האלה, אשמח אם תכנסו, תצפו בפרקים ותשאירו תגובה. זה עושה את כל ההבדל. ולסיום, אתם מוזמנים לקחת חלק במסורת שכבר השתרשה לה באתר – ספר המזלות של פוקימון. כל שעליכם לעשות זה להכנס לטופיק, להשאיר את תאריך יום ההולדת שלכם ותגלו איזה מזל אתם!

– לא נלך בלי שנזכיר לכם שאתם יכולים לקנות את המשחקים החדשים כאן:
http://pocketmonsters.co.il/?p=25866

הסיכום לחודש אוקטובר 2013: 78 רשומות בחודש ימים | 24,132 מבקרים | 366 מינוי גוגל פלוס | 90 רשומים לפייסבוק | 378 משתמשים לערוץ היוטיוב | כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר (פייסבוקגוגל פלוס), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. 1):) :):)::):):)::)):):)):))::)::)::::::)
    2)איך נגלה איזה פוקמון אנחנו?(ב"ספר המזלות של פוקימון") תהיה רשומה שבה יהיה כתוב לכל אחד שכתב את תאריך הלידה שלו איזה פוקימון הוא?

  2. היטמן אני יודעת זה ממש לא קשור לכאן אבל היה לי רעיון לעשות פינה באתר שאנשים יכולים להחליף עם אנשים אחרים באתר Friend Code כמו שיש ב balbapdia
    pokemon serebii ועוד אתרים עז שתהיה כזאת פינה כאן אז תגיד לי מה אתה חושב על זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *