סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

תעלומות מהמשחקים החדשים של פוקימון XY!

1. העורכת הראשית:

בבניין התקשורת של העיר לומיוס אחת מהעובדות מציינת שהעורכת הראשית נעלמה לזמן רב. הפתק שעל השולחן מציין שהיא מחפשת פוקימון אגדי על הר איפשהו. אבל בשום מקום בקאלוס הידוע כמכיל פוקימונים אגדיים לא ניתן למצוא את אותה עורכת ראשית. האם זה אומר שהיא נמצאת במקום שעדיין לא גילו? או שמא היא כבר לא בקאלוס. והאם זה אומר שבעתיד תפתח עוד מפה שנוכל לשחק בה?

– – – – –

2. הראשים בגן הארמון:

בגן הארמון יש שני פסלים של זקרום ורשיראם ומספר מבוכים. מקרוב המבוכים האלה לא נראים כמו משהו ששווה להתעכב עליו, אבל אם נביט בהם מלמעלה, נוכל לראות שהם מעוצבים בצורה של פוקימונים: שאנדלור, פירואר, סולרוק ועוד פוקימון שלא ניתן לזהות. השמועה מספרת שאם מישהו יצליח לפענח מהו הפוקימון הרביעי, ויביא את כל ארבעת הפוקימונים לגן הארמון, אז אוונט בין זקרום לרשיראם יפתח באותו רגע.

– – – – –

3. ג'אוון פלאזה:

עיר לומיוס היא גדולה ומורכבת. אחד מהמקומות שניתן למצוא בעיר הזו הוא ג'אוון פלאזה. שתי הנשים שנמצאות שם לא אומרות שום דבר מיוחד בתחילת המשחק, אבל לאחר שמסיימים את המשחק, הן משנות את הדיאלוג ביניהן. אחת מהן מדברת על פוקימון כיפת הלאבה. לפי הפוקידע, מדובר בפוקימון האגדי – היטראן. האם זה אומר שניתן לתפוס את הפוקימון הזה?

– – – – –

4. לוח המודעות ברכבת:

אין הרבה מה לעשות בתחנת הרכבת של לומיוס, לפחות לא עד שהמשחק נגמר, אבל אם הולכים מאחורי לוח המודעות, ניתן למצוא שם פתק המציין – "אני הולך לקרוא לעזרה. חכה במקום הקבוע". נער שנמצא בקירבת מקום אומר – "זה אמור להיות כאן בסביבה, נכון?" עזרה? מה זה אומר? לעזור במה? למי? ואיך אנחנו יכולים לעזור?

– – – – –

5. חמישה מטאוריטים:

בעיר אמברייט ישנם חמישה מטאוריטים מוצבים על מדף במעבדה. בעבר, כל שימוש של מטאוריט היה קשור לשינוי צורה של הפוקימון דיאוקסיס. ומאחר ויש לפוקימון ארבעה צורות, ישנם גם ארבעה מטאוריטים במשחקי העבר של פוקימון. אבל כאן יש חמישה. מה זה אומר? האם לדיאוקסיס יש צורה חדשה שטרם נחשפה? או שמא מדובר בצורת מגה לפוקימון החזק הזה?

– – – – –

6. מזכרת מוזרה:

אם לא שמתם לב, בערי קאלוס יש בתי מלון. בכל יום, האנשים שנמצאים במלונות מתחלפים ביניהם נגד כיוון השעון, כך שהם אף פעם לא נמצאים באותו בית מלון. אחת מהדמויות שניתן למצוא בבתי המלון האלה הוא התרמילאי שמדבר על האיזור שממנו הוא הגיע. אם תמצאו אותו במשך ארבעה ימים רצוף, הוא יביא לכם מזכרת מוזרה. התיאור של המוצר אומר שהוא מזכיר פוקימון מאיזור מרוחק ממחוז קאלוס, וזה לא אחד מהמחוזות שאנחנו מכירים, לדברי התרמילאי. האם זה אומר שיש עוד פוקימון אגדי במשחק? האם זה אומר שיהיה עוד דור לפוקימון? הדבר המוזר הוא שהמוצר הזה מוחבא היטב במשחקים. לא רק שצריך למצוא את הבחור הרנדומלי הזה, אלא צריך למצוא אותו במשך ארבעה ימים רצופים. מוזר מאוד.

– – – – –

7. נערת רוח הרפאים:

בעיר לומיוס יש בניין אחד שאפילו הבחורה בקבלה לא יודעת מה השימוש שלו. אבל אם תלכו לקומה השנייה, זה מה שיקרה:

פוסטים קשורים

37 תגובות

  1. הפוקימון הרביעי נראה קצת כמו הפקעת של בלבאזור אולי זה הוא? ראיתי את הסרטון של טאמצ'י גם אני באמת חושב שיהיה לדיאוקסיס מגה התפתחות יש האמת גם הוחכות צריך לחכות עד שיפרצו את קוד המשחק

  2. מצאתי עוד משהו רואים שליד המטאורים יש מדען? הוא מדבר איתנו על ג'נוסקט יכול להיות שיש לו קשר למטאורים? אולי הוא ישיגו את המאובן שממנו החיו את ג'נסקט? אולי השמועה שג'נסקט היא שיבוט של קאבוטופס נכונה?

  3. כמו שאומרים מכיוון שזה לא נודע רק פוקימון אחד זה יכול להיות[
    [
    [
    {
    [
    [
    [
    [

    {[
    [
    [
    [

    אנון

  4. כשאומרים אגדי שאנחנו לא מכירים, הכוונה מלבד Z, נכון?
    ואגב, המוזיקה של לבנדר, או שמה זאת המוזיקה של היפנו?, לא הייתה שם מלכתחילה באחרון, נכון?

  5. יש גם אחוזה שנבניתה לפני ארועי ה"לפני-3000-שנה" שנבנתה למען אישה שנאהבה ע"י אציל ממחוז אחר. מאחר שלא סיפרו על אצילים במחוזות האחרים, יכול להיות שמדובר על מחוז חדש ולא ידוע, שבהם יהיה המשחק הבא.
    יש מישהו ביוטיוב שמסביר כל מיני תאוריות על המשחקים הבאים של פוקימון, האם יוסיפו פוקימונים וכו'. למדתי ממנו הרבההה ההה ההה (<-היטמן אשם) דברים על המשחקים החדשים.

  6. המטאור הוא אחת מהאפשרויות האלה:
    1)פוקימון חדש מהחלל
    2)צורה חדשה לדיאוקסיס
    3)חפץ כלשהו
    4)או כמו שאמרו לפניי, סתם מטאור שהיה בודד לבדו בחלל החיצון, מנודה משאר האסטרואידים… עד שהוא החליט להתאבד ולהתרסק על כדור הארץ ולהרוג את הדינוזאורים ואת הטיירונטים.

  7. רק שתדעי נסטי, ניסיתי את התעלומה של הנערה זה בצפון לוימיסה… פגשתי אותה וזה מה שקרה, מאז… לא ראיתי אותה…..

  8. יובל, בדרך כלל מה שעושים באתר זה להנגיש חומרים לקהל הזה, לא לעשות כל דבר באופן אינדיבידואלי. אנחנו לא יוצרים את המידע שבפוקידקס מחדש.

  9. אם תהפכו את המבוך, הפוקימון הלא ידוע נראה כמו הפנים של באסטיודון הפיתוח של שילדון

  10. לידלת רוח אין מטרה, זה סתם איזה איסטר אגג כדי להפחיד בלי מטרה, כמו ההאיש ששואל מאיזה עיר אתה ואתה יכול להגיד רק YES/NO בפוקימון RSE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *