סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שלישית!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

טל / 28.1 / פרואקי
בני מזל פרואקי הם ביישנים, מופנמים, אך מאוד נחושים וחושניים. האווירה סביבך מאד תומכת וההרגשה הכללית מאד טובה. ישנה תחושה שחייך סוף סוף מתחילים ללכת בכיוון הרצוי, וזאת לאחר המתח הרב שהיה שרוי בך לאחרונה. השבוע אתם צפויים לקבל הצעה מאוד מפתה בתחום האהבה. שווה לבדוק את עניין זה לעומק.

Sorbouboullol / 7.6 / וונילוקס
בני מזל וונילוקס הם מצחיקים, לא רציניים, ולוקחים את החיים בקלות. בקרוב יתקבלו חדשות טובות. המחוייבות שלך לעבודה זוכה להערכה רבה מהממונים עליך. הם מרוצים מהיצירתיות שלך ושפע הרעיונות שלך. הערכתם יכולה להתבטא במתנות לא צפויות, אולי אפילו בונוס גדול.

איוויזור / 3.1 / גוגוט
בני מזל גוגוט הם עקשנים, לא וותרנים ואפילו קשים. שקט ומנוחה בהחלט נחוצים בתקופה הקרובה. לקחתם על עצמכם יותר מידי והגיע הזמן לנוח ולהירגע. זוהי תקופה של לחץ בחיים הפרטיים.

מגה צ'אריזרד אקס / 13.11 / קלאונצ'ר
בני מזל קלאונצ'ר הם אנשים עם חוש הומור ציני. הם מאוד נהנים לראות אחרים נופלים ומתרסקים, לא כי הם רעים, אלא זה משעשע אותם. השבוע תהיה לכם הזדמנות נפלאה להרחבת אופקים בטיול לא רחוק מן הבית. כדאי לצרף לטיול חבר טוב, הוא יועיל להצלחת הטיול.

קוקו / 16.2 / סילביאון
בני מזל סילביאון הם כאלה שרוצים להיות חלק מהכלל, למרות שהם לא תמיד נתפסים כשווים. יש לאנשים האלה המון מה לתת מעצמם ולפעמים הם מתפרשים על ידי החברה באופן אחר. השבוע תהיה לכם נטייה להתאהב בקלות. כדאי להאט את הקצב ולקחת את הזמן, אם האהבה הזו אכן רצינית היא לא תברח.

גיימר / 11.2 / בינאקל
בני מזל בינאקל אוהבים להשתמש בידיים שלהם, הם אנשים שאוהבים משחקים, אך יודעים להניח את זה בצד על מנת גם לעסוק בעבודה כשצריך. השבוע אתם תשיגו משחק חדש והוא ישתלט לכם על החיים. כדאי מאוד לשים לב שאתם לא מזניחים את שאר הדברים שקורים לכם בחיים, כמו חברים ומשפחה.

Ecrapinceקורפיש / 27.8 / קורפיש
בני מזל קורפיש הם אנשים אופטימיים. יש להם עדינות מסוימת באישיות שלהם, שכמעט גורמת להם להראות כמו ותרנים, אבל הם לא כאלה. כשבוגדים בהם, הם יודעים איך להתנקם בצד השני. מפת הכוכבים מצביעה על יום טוב שיגיע בקרוב.

משה רבנו / 21.8 / ספיופה
בני מזל ספיופה הם אנשים סגורים לרוב. לוקח להם זמן להפתח לאנשים חדשים, אבל ברגע שהם עושים את זה, הם הופכים להיות חברי אמת. השבוע אתם תתבקשו לסמוך על בן אדם, אך למרות שהאינסטיקט שלכם אומר לכם לעשות את זה, מומלץ לשמור מרחק ולתת לו לפתור את הבעיות שלו בעצמו.

Furaiglonטוגפי / 5.11 / רופלט
בני מזל רופלט הם קשים מבחוץ אך רכים מבפנים. הם אוהבים את המשפחה שלהם, חברים ואת העולם באופן כללי. הם יהיו מוכנים לעשות המון כדי להתקדם בחיים, אך בחלק גדול מהפעמים, זה לא יגמר כמו שהם ציפו לו. העתיד נראה אופטימי. העבודה הרבה שהשקעת בחודשים האחרונים ודברים שהשגת נראים לך בהחלט בעלי משמעות.

Keunotorאנונימי / 12.9 / בידוף
בני מזל בידוף הם אנשים ביישנים מבחינה רגשית. יש להם צניעות, והומניות. הם קפדניים, אוהבים לרדת לפרטים והם מאוד רציונליים. השבוע תתבקשו לשמור על כושר ועל מה שאתם אוכלים באופן כללי. הצלחה של דבר זה חשובה מאוד. יש סיכוי שאם תתמידו בשלכם, תצאו מאוד מרוצים.

Moustillonרוקו / 28.10 / אושוואט
בני מזל אושוואט הם קולניים, הם אוהבים לשמוע את עצמם מדברים ובעיקר להשמיע את דעתם ברבים. בזמן הקרוב תהיה התמודדות עם לוח זמנים צפוף במיוחד, כדאי לארגן את זמנך בצורה פרודוקטיבית.

Castornoאנונימי 2 / 29.11 / ביבארל
בני מזל ביבארל אוהבים לחלום על טיול מסביב לעולם. הם סקרנים, שונאים מסגרות והחיים שלהם בדרך כלל מאירים להם פנים. השבוע ישנה כניסה למעין שיגרה שמאפיינת את חיי היום יום שלך. אמנם תמיד יש רצון למצוא ריגושים חדשים, אך במהרה יתגלו כי גם לשגרה יתרונות משלה.

מתן / 22.8 / פיירואר
בני מזל פיירואר הם טיפוסים מלכותיים. הם אוהבים שמשרתים אותם, הם אוהבים שמפנקים אותם והם אוהבים לאכול – והרבה! השבוע יהיה בסימן עזרה לזולת. אתם תתבקשו לעזור למישהו ובמידה ותעשו זאת, תוכלו לקבל סיפוק רב מכך. אל תשכחו שאתם מלכי היער וחבריכם סומכים עליכם מאוד.

Colossingeאריאל / 6.6 /  פריימיפ
בני מזל פריימיפ הם אנשים קשים, עצבניים ונרגנים. המתח בחיים שלכם עלול להגיע לשיאו ולבוא לידי ביטוי במריבה. יש להפגין סלחנות ולוותר על דיעותיך. רב הסיכויים שידך תהיה על התחתונה. השבוע כדאי מאד להיזהר בדרכים, ישנה נטייה להרגיש עייפות או תשישות – וכדאי להזהר מתאונות.

Colhomardלא מגלה / 5.7 / קראודאנט
בני מזל סרטן הם אנשים מתוקים מטבעם. הם אוהבים להשתובב והם אוהבים לבלות. השבוע מישהו ינסה לעקוף אתכם, במידה ותהיו שאננים, הוא יצליח ואז אתם תרדו למטה בסולם הדרגות. נסו לצאת מהמרחב הבטוח שלכם ולהלחם על המקום שלכם. כמו כן, יש לכם רצון לחדש משהו בחיים שלכם. עדיין לא ברור לכם מה זה בדיוק.

Roigadaגלעד / 3.7 / סלוקינג
בני מזל סלוקינג הם כאלה שמאמינים בדרך שלהם והם מוכנים להתווכח על כך, למרות שלפעמים הם יודעים שהצד שלהם הוא הטועה, דבר שהם לעולם לא יודו בו. החולשה שפקדה אותך בחודש האחרון מפנה מקום למרץ ולהתחדשות. מאגר האנרגיות מתחדש וכעת אין דבר שיכול לעמוד בפנייך.

Dodrioעופר / 27.9 / דודריו
בני מזל דודריו הם אנשים עם פיצול אישיות. בבית הם מתנהגים בצורה אחת ובחוץ הם מתנהגים בצורה אחרת. זה למה יש להם שלושה ראשים. הזדמנות חדשה נראית באופק. לא לתלות בה ציפיות יותר מידי גבוהות, אחרת האכזבה תהיה יותר מדי גדולה.

Arceusקיוגר / 13.1 / ארכיאוס
בני מזל ארכיאוס לא נולדו לשלוט על העולם. הם תמיד מסתכלים על אחרים ומדמיינים כיצד איך חייהם יכלו להראות אם הם היו חיים את החיים של אחרים. מחשבות אלה לא יובילו אתכם לשום מקום. כדאי לקחת החלטה, מעט יוזמה והמון השקעה ולנסות לחיות את החיים שלכם בזכות עצמכם. השבוע אין משהו מיוחד עבורכם.

Phogleurתומר / 21.8 / סילאו
בני מזל סילאו הם אנשים קרים, מחושבים ומרדנים. הם לא אוהבים שום סמכות, והם רוצים שפשוט יעזבו אותם לנפשם. השבוע עשוי לאכזב אתכם במעט. ציפיתם שיקרה משהו גדול, אבל זה לא הולך לקרות. נסו שוב בעוד כמה חודשים.

Anorithאלון / 1.11 / אנורית'
בני מזל אנורית' סובלים מקושי יומיומי של לחץ והצקה. הם מנסים לצאת ממצב זה על ידי יציאה משטח ביתם, מה שעוזר לכמה שעות, אך צריך יהיה למצוא פתרון קבוע יותר. תקופה לא פשוטה הולכת לעבור עליך וקשה להחליט למי לפנות לעזרה. שיחה עם חבר עשויה בהחלט לעזור ולשפר את ההרגשה.

Kaiminusגור / 9.8 / טוטודייל
בני מזל טוטודייל הם מאהבים מושלמים. הם יודעים מה הם רוצים מקשר, אך לפעמים יש להם קושי להעביר את הבשורה לצד השני, מה שגורם להם להראות כמו טיפוסים מציקים. השיגרה שהשתלטה לאחרונה על חייך עומדת להישבר. אדם חדש יכנס לחייך, ואיתו גם תקופה חדשה, מלאה בלבול וחוסר הבנה.

גלית / 14.8 / פיירואר נקבה
בני מזל פיירואר נקבה הם האנשים הכי חושניים בעולם. הם חושבים אהבה, חיים אהבה ורוצים אהבה בכל מאודם. החיפוש הזה אחר מישהו לאהוב יכול לפעמים לפגוע בהם. אבל ברגע שהם ימצאו את האחד הנכון, הם יוכלו לגרום לו להרגיש כמו מלך העולם. השבוע עומד בסימן בחירה בין שני בני זוג. עליכם לבחור באופי ולא ביופי.

Metamorphשלו הדיטו / 1.7 / דיטו
בני מזל דיטו אוהבים לחקות אחרים, כמו את ההורים שלהם, או חברים שלהם, אבל בהרבה פעמים הם לא מבינים שהדברים הכי טובים שהם יכולים לעשות נובעים מהאישיות שלהם ולא מחיקוי של מישהו אחר. נראה שאדם קרוב אליך יכנס עמך לריבים אך הדבר יגרום לבעיות מיותרות ויערער את היחסים ביניכם.

pika / 28.7 / דדנה
בני מזל דדנה הם טיפוסים מחשמלים. יש להם הבנה מושלמת לגבי איך העולם הזה פועל וכיצד הם יכולים להוציא מכל מצב את מה שהם צריכים ממנו. השבוע יהיה עליכם להיפתח ולהיות נכונים לכל הצעה, גם אם היא נראית לכם לא הגיונית בהתחלה.

Lippoutiellmik / 19.3 / סמוצ'ום
בני מזל סמוצ'ום הם רומנטיקים חסרי תקנה. הם מוכשרים מאוד בכישורי היד שלהם והם מאמינים שהם באו לעולם הזה על מנת לעזור לאחרים. בזמן האחרון נראה כי מצבך הפיננסי משתפר, אך שינויים בלתי צפויים יגרמו להרעה במצב. בסוף השבוע ניתן לראות שיהיו הוצאות מופרזות. יש לשמור על הכסף, יש נטייה לטעות ולהוציא מעבר ליכולת.

Diamatטל (סקיילינק) / 12.6 / זוויילוס
בני מזל זוויילוס הם בעלי אישיות מפוצלת. הם יכולים להתנהג כשאר האדם וברגע מסוים פשוט להתפרץ ולהראות לסביבה שלהם כמו משוגעים. זה לא משהו שמצריך דאגה. השבוע אתם תתפתו לרכל על מישהו אבל תזהרו, הדיבורים שלכם עוד עשויים להכניס אתכם לצרות. עדיף לשמור את מה שיש לכם בלב, מאשר להסתבך.

Magicarpeצ'רמנדר / 6.2 / מג'יקארפ
בני מזל מג'יקארפ הם לא מובנים בזמנם, אך הם גדלים להיות אנשים חזקים, משפיעים ומוצלחים. למרות שנראה שהסביבה שלהם לא חושבת ככה, טיפוסי מג'יקארפ מאוד מועילים לסביבה, והם יכולים לעשות כמעט כל דבר, וזאת רק אם הם משקיעים את כל המרץ שלהם בכך. השבוע יש להזהר ממכירות וקניות ברשת האינטרנט.

Miamiasme—– / 19.5 / טראביש
בני מזל טראביש הם כאלה שלא לוקחים את החיים יותר מדי ברצינות. הם אוהבים לישון, לנוח ולא לעשות הרבה. מחשבות על העתיד מעסיקות אותך וגורמות לך לחששות. זה אף משפיע לרעה על בריאותך. נסה לקחת את המחשבות האלה ופשוט לא להתעסק בהן. אולי אפילו לצאת מהשגרה היומיומית שלך.

Grotichonנועמון אקס / 6.8 / פיגנייט
בני מזל פיגנייט אוהבים שמחמיאים להם. לפעמים הם כל כך תלותיים, שהם צריכים את העזרה של כולם על מנת שהם יצליחו לעשות משהו עם עצמם. אבל יש לזה צד חיובי. למרות עצלנותם, הם טיפוסים מאוד חמים ומאוד מפרגנים, כשהם רוצים. השבוע תצטרכו לסבול מישהו שאתם לא ממש אוהבים.

Osselaitscizor-x / 8.8 / קיובון
בני מזל קיובון הם טיפוסים מתבודדים. הם אוהבים לעבור ממקום למקום, להשקיע מעט ואז לעזוב, כדי לא להיקשר יותר מדי לסיטואציה אחת. השבועות הקרובים צפויים להיות שגרתיים כמו כל שאר הימים, אך אגרו כוחות, כי שנת 2014 תהיה קריטית עבורכם, ביותר מובנים מאשר אחד.

Neitramvhrb / 27.3 / ביהיאם
בני מזל ביהיאם חושבים שהם צריכים לחיות בעולם אחר, בזמן אחר ובמציאות אחרת. לפעמים הם מרגישים כל כך לא קשורים לעולם, שזה מוביל אותם לרחף במחשבות שלהם בלי הפסקה. בזמן האחרון הטרידו אותך בעיות רבות, אך אם תשמרו מרחק קטן מהקרובים אליכם, דברים יראו הרבה יותר טוב.

Togepiשם בדוי / 30.7 / טוגפי
בני מזל טוגפי הם חמודים, מתוקים אך גם תלותיים מאוד. דבר זה גורם לחברה הסובבת אותם לראות אותם כמו תינוקות שצריכים להתבגר ובמהירות. אבל הם לא ממהרים לעשות את זה והם נחושים להנות מן הרגע. השבוע תהיה לכם נטייה להכנס לדכאונות גדולים מאוד. אל תתנו לזה לשבור אתכם. זכרו שלכל יום רע יש יום חדש למחרת.

SulfuraNO רפא / 11.6 / מולטרס
בני מזל מולטרס הם מנצחים. מדובר בטיפוסים אשר תמיד יהיו במרכז העניינים, בין אם זה לימודים, משפחה או אינטרנט. השבוע מזל טוב ירדוף אתכם ואם תהיו מספיק עירניים, תוכלו לנצל את זה לטובתכם. השבוע אתם תתקלו במעט מכשולים, אך אלה יהיו חסרי משמעות עבורכם וההתגברות עליהם תיתן לכם הרגשה בלתי מנוצחת.

Amonitaסטפן / 1.7 / אומנייט
בני מזל אומנייט הם טיפוסים סגורים. הם לא אוהבים שמחטטים להם בחיים והם שומרים על הפרטיות שלהם בקנאות. השבוע אתם תחפשו תחושת בטחון, אך זו לא תהר להגיע. ניכר שאתם משקיעים המון מחשבה במה אחרים חושבים עליכם, במקום לחיות את החיים שלכם בעצמכם.

Frisonנתנאל / 30.8 / בופאלאנט
בני מזל בופאלאנט הם טיפוסים חזקים, בטוחים בעצמם, עם המון כריזמה. יש לכם הזדמנות נפלאה השבוע לצאת ולעשות דברים חדשים. אל תוותרו עליה. נסו גם להתנסות בדברים חדשים בכל הנוגע לאופן שבו אתם עושים דברים. אולי ללכת ברגל במקום לנסוע באוטובוס, אולי ללמוד עם מישהי מהכיתה במקום ללמוד לבד. זה יכול רק לעזור.

Larveyetteסופר אודיש / 18.3 / סוואדל
בני מזל סוואדל הם רוחניים. מיסטיים ודמיוניים. השבוע אתם תמצאו את עצמיכם מאוהבים מעל לראש במוסיקה. כדאי לקחת את הזמן ולהנות מהגילוי החדש הזה. אלוהים יודע שזה לא יקרה שוב בשנים הקרובות. שנה הבאה אתם צפויים להתבגר ולאבד המון עניין בדברים שמעסיקים בשנים האחרונות.

Tritondeפרוגאדיר / 14.5 / טימפול
בני מזל טימפול הם טיפוסים דאגניים מטבעם. זה לא שהם רוצים להיות כאלה, אבל תכונה זו הועברה אליהם מאמא שלהם. התוצאה היא שהם מרבים להכנס למצבי שוק וחרדה, והם לפעמים לא יודעים איך להתנהג מרוב שהם אימצו את התכונה הלא טובה הזו. השבוע לא יהיה לכם משהו מיוחד בחיים שלכם.

Okeokeלמהלא? / 2.11 / וואיינוט
בני מזל וואינוט הם טיפוסים שאוהבים להיות חלק מקבוצה. הם לא מסרבים להצעות והם מוכנים לקחת סיכונים ולקוות שהם יהנו מהדרך. השבוע אתם תשברו את הראש איך לגשת למישהו שאתם מחבבים כבר המון זמן, מה שאתם לא יודעים, זה שאותו בן אדם מרגיש את אותו דבר אליכם בחזרה.

Milobellusסקווירטל / 24.2 / מילוטיק
טיפוסי מילוטיק הם יפים מאוד וכשרוניים מאוד. השבוע אתם תציגו את הכשרון שלכם במקום חדש ותקבלו מחמאות רבות על כך. כמו כן, דלת הזדמנויות חדשה תיפתח בפניכם, ותוכלו להציג את עצמיכם בפני קהל רחב עוד יותר. שימו לב שאתם לא שורפים גשרים בדרך, ולא שוכחים מאיפה הגעתם.

מיוטו / 1.10 / מיוטו Y
בני מזל מיוטו Y הם טיפוסים חשדניים מטבעם. הם לא מאמינים לדברים שנאמרים להם, וברוב הפעמים זה נובע מחוסר בטחון עצמי. עליכם לשנות פאזה ולחשוב יותר חיובי. דבר זה ילמד אתכם להתבגר וללמוד להיות אנשים טובים יותר, גם כלפי עצמיכם וגם כלפי מי שאתם אוהבים. השבוע יהיה בסימן זמן איכות עם המשפחה.

אוהד / 28.7 / הונאדג'
בני מזל הונאדג' הם טיפוסים חדים, מצחיקים, משעשעים ויש להם אופי ממגנט. לאחרונה חוויתם שברון לב, זה הזמן לפנק את עצמכם ביציאות עם החברים, מפגשים שטרם הייתם בהם וניסיונות להכיר אנשים חדשים. אהבה חדשה צפויה להגיע בשבועות הקרובים. כמו כן, מורה דרך ישן שלכם צפוי לחזור לחייכם לתקופה הקרובה.

Aborayquaza / 25.2 / אקנס
בני מזל אקנס הם טיפוסים שיודעים לדאוג לעצמם והם לא צריכים אחרים כדי להסתדר בחיים. השבוע אומנם לא יקרה לכם שום דבר מיוחד, אבל בשבועות הקרובים אתם צפויים לקבל אי יציבות גדולה בנוגע לדבר טוב ומפתיע אשר יגרמו לכם למבוכה. עליכם למקסם את המצב החדש ולנסות לזכות בסכום כסף גדול.

ScorplaneGaro / 3.1 / גליגר
בני מזל גליגר אוהבים לחשוב שהם מסתוריים מאוד, כשבעצם הם לא. הם אוהבים לקרוא, ולבלות את הזמן שלהם בגלישה באינטרנט. השבוע מישהו ינסה להשתלט לכם על החיים עם החלטה מסוימת, אם תהיו מספיק עקשניים, תוכלו לטפל בבן אדם ולהבהיר לו שאתם יודעים מה אתם עושים. התפתחות נעימה צפויה לבוא בתחום האהבה.

Zeblitzאור / 24.11 / זבסטריקה
בני מזל זבסטריקה משנים את דעתם באופן תמידי. הם לא החלטיים, אבל זה נובע בעיקר מהרצון להתחבב גם על עצמם וגם על אחרים. זה הזמן למצוא דברים חדשים בחיים, אולי חברים חדשים, או עבודה קטנה, ואפילו קשר רומנטי חדש. אלה יכניסו לחיים שלהם המון עניין וצבע. אתם תצטרכו את זה בזמן הקרוב.

Vivaldaimגונן / 2.2 / דירלינג
בני מזל דירלינג הם טיפוסים שעדיין לא יודעים מה הם רוצים לעשות עם החיים שלהם, אבל בזמן הזה, הם פשוט מנסים להנות מהם עד כמה שאפשר. השנים הקרובות צפויות להיות מלאות בלימודים ובהשקעה בהשכלה שלכם. אסור לכם לזלזל בזה, שכן זהו המפתח על מנת שתוכלו להתקדם רחוק בהמשך חייכם.

פוסטים קשורים

60 תגובות

  1. לחבר שלי יש מזל טוגופי והוא נראה גם די תינוקי אבל או לא חמוד ומתוק הוא נראה יותר דביל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *