סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 70: שיר של אש ושל קרח!

לפני עידן ועידנים, בתקופה שכוחה זה מכבר, טלטל אירוע על טבעי את עולמנו והפר את האיזון –
אתר "פוקימון: מפלצות כיס" סיכם חודש.

את החודש התחלנו עם ספיישל חנוכה אשר בו פורסמו רשומות כמספר הנרות. זו הייתה חגיגה אמיתית שבה הפעלנו את האתר למשך 8 ימים, ובהם פרסמנו 37 רשומות, שהשיגו מעל ל415 תגובות, והניבו כ7777 כניסות. אתם מוזמנים לראות את הסיכום של שבוע הפרסומים של חנוכה ולהתרשם בעצמיכם.

מלבד זה, החודש שמנו דגש על סיקור העונה השישית של פוקימון. לכל מי שעדיין לא יודע, אנחנו האתר היחידי בעולם שמסקר את עונת "מתקדם" בעברית והחודש הגענו לנקודת ציון חשובה לרגל פרסום פרק ה300. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לאוהד על כל העבודה הקשה וההשקעה האיכותית שהוא נותן בפרויקט.

עוד פרויקט אשר הגיע למספר עגול החודש היה "הפוקידע". סאגת חנוכה אפשרה לנו לרוץ קצת עם הפרסומים וכיום אנחנו עומדים על 200 פוקימונים בעלי כרטיס פוקידע באתר. את הפרויקט הזה אנחנו נמשיך גם בשנה הקרובה, תוך כדי התייחסות לנקודת הזמן שאנחנו נמצאים בה, כלומר פרסום דור 2 של הפוקידע, וגם התחשבות בדור החדש שנחשף לאחרונה, כלומר פרסום דור 6 של הפוקידע. יש למה לצפות!

פרויקט נוסף אשר הגיע לישורת מכובדת הוא "המנגה של האתר – הרפתקאות פוקימון". עד כה יצא לנו לתרגם מעל 100 פרקים בספירה המקורית של המנגה, ו200 פרקים עגולים בספירה של האתר, ואנחנו רוצים להודות לכל מי שליווה, קרא, הגיב ועזר בדרך כזו או אחרת לפרויקט הזה להמשיך להתקיים. תודה!

אפרופו פרויקטים אשר קיבלו סיומת, אי אפשר שלא להזכיר את פרויקט הקלפים השאפתני שלנו. אני זוכר ימים שבהם לא ידעתי בכלל מה זה קלפים, קל וחומר – איך לשחק בהם, וכיום אנחנו שותפים להקמת ליגת קלפי פוקימון הישראלית הראשונה מסוגה. הסטים שעודכנו החודש הם רבים וטובים ואתם מוזמנים לבקר אותם בלינקים המצורפים: גורלות באים, חוקרים אפלים, דרקונים נעלים, קפאון פלזמה, פיצוץ פלזמה, אוצרות אגדיים, גבולות נחצו, סערת פלזמה.

מדור נוסף אשר קיבל חיזוק משמעותי החודש היה "הורדות", שם איגור פינק אתכם באין ספור משחקים. הנה הרשימה המלאה: התחת שלי, חום, פוליג'ין, להבות הזעם, קריסטל נוזלי, מסע מתקדם, חלומות מנופצים, אדום אש אומגה, זהב מקודש וסערת כסף, תעלומות חלולות, תקיפות. תודה לך, איגור.

מדור מדריכים גם הוא עודכן החודש, עם פרסומים חדשים למדריך הוידאו: צינוק מסתורי (אוהד), מדריך מתקפות (איגור) ומדריך וידאו: צהוב (נסטי). אפרופו נסטי, החודש יכולתם להנות מציוריה החדשים בפרויקט "נסטיצירה", ואתם מוזמנים להתרשם להתרשם מהם בלינק המצורף.

בן אדם נוסף אשר בלט החודש הוא אלעד. מי שעדיין לא יודע, אלעד לקח על עצמו את היוזמה לכתוב לאתר פינת טיפים ועצות הקשורה למשחק הוידאו התחרותי. לפינה קוראים "שחק אותה כמו ShOwDoWn" והחודש יכולתם להנות מתריסר מהדורות של הפינה. הכוללות את ספיישל איווי, גנגר, אגיסלש, דרגונייט ו-קומבו FEAR. מלבד זה, אלעד כתב החודש את הכתבה "איך להשיג זוהרים בXY".

במדור הכתבות יכולתם להנות החודש ממבחר גדול של כתבות, כמו זו של איגור, המסקרת את הדברים קריפיים / על טבעיים / מוזרים בפוקימון. כמו כן, יכולתם להנות מהסיקור של יונתן שחזר אלינו מפגרה וסיקר את המחוז הרביעי של סינו. כתבה נוספת אשר בלטה החודש היא זו של משה, ובכוונתו לנסות להרוס לכם את הילדות. לבסוף הבאתי לכם תרגום של מקרה מוזר שבו תמונות פורנוגרפיות נמצאו על מכשיר נינטנדו 3DS.

אם אתם יותר בעניין של בידור, גם זה היה לנו החודש והרבה! התחלנו את החודש עם טופיק שמסביר מה סוג הפוקימון האהוב שלך אומר עליך. המשכנו עם מתכון לעוגיות מאקרון בהשראת האנימה. פרסמנו את הרשומה הרשמית של רן ואריאל – רדיו פוקימון. כמו כן, יכולתם להנות מקומיקסים של פוקימון XY. מלבד זה, הייתה רשומה של פוקימונים מחרוזים. וסיכמנו עם מה שהתגלה כהפתעה של החודש – הפוקימון שמרד: מניפסט במקום מבחן! רשומה אשר נכתבה ביחד עם אלעד ותודה רבה לו על כך!

מדור הסרטים קיבל עדכון משמעותי החודש עם סיקור הסרט ה16 של פוקימון – "ג'נסקט והאגדה המתעוררת", סיקור הכולל תמונות, עלילה, צפייה ישירה, ביקורת, טריוויה ועוד. מלבד זה, עשינו את הסיפתח לסרט ה17 של פוקימון – "פקעת של הרס" והסרטון של פיקאצ'ו – "איזה סוג של מפתח זה?" גולת הכותרת הייתה שתרגמנו את הסרט "פוקימון מקורות" במלואו באתר. כעת הוא זמין לצפייה ישירה והורדה בעברית, בלעדית לאתר שלנו. הנה חלקיו השונים: חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4. מי שמעוניין בהורדה, מוזמן לשלוח לי מייל בנושא.

בקטגוריית החדשות עדכנו אתכם בכל מה שחדש בעולם הפוקימון בעדכון החדשות ה80 של האתר (עוד מספר עגול ויפה), והודעה על כך שפוקימון XY מגיעים לארה"ב. אפרופו ידיעה זו, אתם כבר יודעים על המסורת באתר שבה מתפרסם בכל סוף שבוע הפרק החדש מהעונה ה17 של פוקימון, מסורת הכוללת עדכון למדריך הדמויות החדש והעדכני לעונת XY, כך שאתם נהנים גם מחומרים חדשים באתר וגם מחומרים נוסטלגיים יותר.

אתם מוזמנים להכנס מחר לאתר שלנו ולצפות בסיכום שנת 2013 ב"מפלצות כיס". אבל עד אז הנה הסיכום לחודש דצמבר 2013: 22,730 מבקרים | 383 מינוי גוגל פלוס | 93 רשומים לפייסבוק | 465 משתמשים לערוץ היוטיוב | כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. תודה רבה היטמן ואני אוצה לחשוף כאן על ספיישל שאודאון לכבוד השנה האזרחית החדשה

  2. אחלה חודש 😀 , לדעתי אלעד הכי בלט בחודש זה הוא עשה המון דברים 😛 , וכל הכבוד לשאר , ישר כוח !!!!!!!! 😀

  3. כל הכבוד לשניכם לנסטי לאוהד ליונתן ולמשה המצטרף החדש
    והכי חשוב להיטמן שמנהל את האתר הזה ימים כלילות ודואג שהרשומה הזו תבוא באיחור של רק 3 שעות
    ישר כוח כולכם

  4. אני מאוד שמח שהתרומה שלי מצאה חן בעיניי הקהילה. האמת שאני גולש כאן מדי שבוע, התחלתי לעקוב באופן סדיר יותר במהלך החודש ובכלל, אני מכיר את האתר כבר כמה חודשים טובים ובאמת יש פה קבוצות איכותיות של אנשים והנהגה מצויינת של היטמן.
    אני לא חוגג את השנה החדשה, אבל אני מאמין שבפתח של השנה החדשה האתר יהיה במגמת עלייה גדולה יותר כי לפי התיכנונים של היטמן אני לא יודע למה לצפות, אבל למשהו איכותי.

  5. יפה אחלה חודש לא יכולתי להכנס לחלק מהדברים כי לא היה לי כולכך הרבה זמן אז אחשיו אני משלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *