סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם זה נכון לשחרר פוקימון התחלתי?

אתה מגיע לגיל 10, מגיע לפרופסור המקומי, ומקבל את הפוקימון ההתחלתי שלך. אתה יוצא למסע, אוגר פוקימונים ואוסף תגים. בשלב מסוים כמות הפוקימונים שיש לך עוברת את הכמות שאתה יכול להחזיק במסע ואז מגיעה ההחלטה הגדולה מכולן: האם לשחרר את הפוקימון ההתחלתי שלך? הרי את כל שאר השישייה שלך בחרת במודע ובהכרה מלאה. המצב עם ההתחלתי הוא כזה שהוא נבחר מתוך ברירת מחדל. על סוגיה זו אנחנו נדון היום:

האם זה לגיטימי לשחרר את הפוקימון ההתחלתי, או לא?

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעותיכם.

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

אוהד – נו באמת, להישאר עם ההתחלתי מההתחלה ועד הסוף? איזה עליבות. תחשבו על זה, אחרי הכל ההתחלתי שלכם מהווה הכל במשחק. אתם בונים שישיות שלמות בהתחשב בסוג או שניים שיש לו בלבד. אתם מעלים אותו המון רמות ונותנים לו תמיד לעשות את רוב העבודה בשבילכם. אפשר לומר שהשישיה שלכם ממש משועבדת לאחד מתוך 3 פוקימונים. עכשיו בואו ואספר לכם משהו. אני ניסיתי משחק אחד עם ההתחלתי ומשחק אחד בלעדיו. יודעים באיזה אחד היה לי יותר כיף? בשני. יודעים למה? אני אענה במילה אחת: אתגר. בלי שיהיה לכם אתגר, בלי שתחשבו בראש פתוח לגמרי על שישיות בשבילכם, בלי שתגוונו קצת לשם שינוי, המשחק יחזור על אותו דפוס קבוע ומשעמם. אז אם אתם בעד להישאר עם ההתחלתי כדי שיהיה לכם יותר קל או משהו כזה, שיהיה לכם בכיף. אבל בנינו, אלו שיוציאו אותו הולכים ליהנות ה-ר-ב-ה יותר.

היטמן – לא יצא לי אי פעם לשחק במשחק בפוקימון ולשחרר את ההתחלתי שלי. אפילו כשהייתי צריך להעביר פוקימונים אל המחשב כדי להוציא אחרים, תמיד העדפתי שההתחלתי שלי ישאר בשישייה. זה התחיל עם פיקאצ'ו, המשיך עם צ'יקוריטה, עבר לטורצ'יק, והיה רלוונטי גם עם טרטוויג, כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את סנייבי וכיום אני מאמן פנקין, או ליתר דיוק, את דלפוקס. זה כמו מתנה שמקבלים ליום הולדת. לא מחליפים דברים כאלה. כן, זה לא משהו שעבדנו בשבילו, אלא משהו שקיבלנו אותו, אבל זה כל העניין. להחליף פוקימון התחלתי, אפילו אם מדובר בלהפקיד אותו במחשב לאיזה מכון או שניים מעיד המון על הבן אדם שעושה את זה. מדובר באדם קר, חסר לב ומניאק מהשורה הראשונה. אני מצפיר בכם לא לשחרר את ההתחלתיים שלכם!

פוסטים קשורים

107 תגובות

  1. אלעד אם תיקח דוגמא מהנאזלוק שלי תראה כמה אפשר להיקשר לפיקסלים האלה וכמה עצוב זה כשצריך לשחרר אחד מהם 🙁
    בכל מקרה אני לא מסכים עם הדעה שלך בכלל. את הפוקימון ההתחלתי אתה לעולם לא משחרר אלא אם כן אתה קר לב או בנאזלוק.

  2. לדעתי קוראים לו התחלתי כי הוא רק אמור להתחיל אותך ואז אולי הכוונה שכדאי להפסיק להשתמש בו. חוץ מזה, הוא לא כל כך נדיר כי לכל אחד יש לפחות התחלתי אחד. למרות שזאת הדעה שלי אני לא אשחרר אותו כי זה סתם לא נראה לי אנושי.

  3. אלעד זה מיוחד זה התחיל איתך זה שעזר לך מהרגע הראשון להיות אלוף הליגה לדעתי אסור לשחרר פוקימון התחלתי

  4. בחיים שלי לא נקשרתי לפיקסל כל כך אני בן אדם שדי רגיש עוד ותאמין לי אני ינסה נאזלוק והאמת אני אפילו ישחרר שם פוקימונים בחיוך כי יש סיבה שהם מתים ותנסו את זה כבר ואז תגידו לי מזה לעבור איתו את המשחק

  5. כי היטמן יש ניסיון חיים והוא מכיר אנשים האנשים האלה אולי מפגרים אבל הם אנשים

  6. אני חושב שזה לא בסדר לחרר את הפוקימון ההתחלתי שלך כאילו בלעדיו לא הייתה מגיע לאיפה שאתה עכשיו, לא הייתה תופס פוקימונים אחרים שאתה רוצה ואם לא הייתה תופס את הפוקימונים לא הייתה מביס את מנהיגי המכון ואם לא הייתה מביס את מנהיגי המכון לא הייתה מגיע לליגה ולהגיע לליגה זה חלום של כל מאמן פוקימונים ואם לא הייתה מגיע לליגה מה המשמעות של פוקימון?

  7. אני מסכים עם היטמן מזה הדבר הזה לשחרר את השותף שלך כלומר את הפוקימון ההתחלתי שלך כל בן אדם שעושה את זה הוא תסלחו לי על המילה דפוק רצח למה כי כמו שאמרתי קודם הפוקימון ההתחלתי שלך הוא כמו שותף שלך והוא גם כמו החבר שלך מהילדות אבל נכון יש פוקימונים התחלתים כאלה שחייב לשים במחשב כמו למשל צ'יקוריטה בפוקימון זהב וכסף ולב זהב ונשמת כסף ולמרבה העירוניה הפוקימון האהוב עלי הוא ההתפתחות של טריקו גרוביל וטריקו הוא פוקימון התחלתי מהואן אז זה מה שיש לי לומר

  8. אני לא מבין מה ההבדל בין סלבי ומגנום? אה נכון סלבי חזק יותר אני לפעמים לא מבין אותכם אני חושב שאוהד שותק כי הוא רואה שאני כבר מציג את הכל

  9. תשמעו יש דSTARTERS ממש טובים כמו BLAZIKEN ןBLASTOISE אבל באת רובם ממש גרועים
    אל תרצחו אותי אבל CHARIZARD ממש לא שימושי בלי הMEGA שלו

  10. בעולם אידיאלי של פוקימון.. לכל פוקימון יש פוטנציאל. מאמנת מכון מפרקת את אש עם קופינג.
    לא הייתי משחרר אף פוקימון.
    גם במשחקים אני כמעט ולא משחרר..אבל כן דוחף מלא וונדר טריידים

  11. אתם כאלה חנונים. ברור שעם ההתחלתי תנצחו בליגה בקלות. אבל אין לכם ביצים לקצת אתגר? לסמוך על עצמכם ולא על 3 פוקימונים שלכל אחד יש?

  12. איתמר- אני כן רוצח אותך על זה!!! צ'ריזארד the best
    אוהד -קיבלתי את האתגר ,אני מתחיל בירוק עלה ככה

  13. אוהד – זהו לשחרר את ההתחלתי רק בישביל אתגר!? אתה יכול לשים אותו בסוף שישיה ולשים לו מתקפות גרועות שמורידות סטאטים /מחזקות את עצמו וזהו זה כל הקטע!?

  14. אתם יותר מדי מושפעים מהאנימה ומאש. אומנם אש מלמד אותנו ערכים חשובים על חברות, אבל אש הוא הדמות היחידה שבגלל החברות תופס רק את הפוקימונים שהוא מתכוון להשתמש בהם ולא אף אחד אחר. זאת הסיבה שכמעט ואין לו פוקימונים ושבניגוד לכל סיפור אחר, הפוקידע שהוא מקבל הוא לא כחלק מעיסקה של השלמת הפוקידקס.
    אתם ממילא אמורים "לתפוס את כולם", כך שאתם מתייחסים ליותר משש מאות פוקימונים בדיוק בצורה שאתם לא רוצים להתייחס להתחלתי, בתור מספר בפוקידע. אבל הוא כן. אתם עושים "איפה ואיפה", דנים את אותו מקרה בכלים שונים וזה יוצר עיוותים שגורמים להיטמן לנצח כל הזמן.

    אני בהתחלה חשבתי כמו היטמן כשראיתי את הנושא, אבל אז אוהד דיבר אלי, וזה נכנס לי לנפש. יש בזה דבר מאוד עמוק בשיחרור הפוקימון ההתחלתי שלך, בכך שאתה לא תלוי בו ושהשישיה שלך מוכנה לנצל פוטנציאל מלא של מגוון רחב יותר של פוקימונים.
    אז אני לא אומר שבפעם הראשונה שאתה משחק אתם צריכים להתעלם מההתחלתי, התחלתי הוא פוקימון נהדר. אבל לא צריכה להיות לכם מוסכמה כזאת של "אסור לשחרר את ההתחלתי", או אפילו טענות ששיחרור הפוקימון ההתחלתי הוא לא מוסרי משל היותו "בשר זה רצח". אל תבלבלו.
    אז אני עם אוהד, ואני מקווה שגם אתם תשתכנעו.

    וגור, התכוונת לומר שהם פי *אחד* ורבע.

  15. בפייסבוק אחד רשם שלשחרר התחלתי זה בדיוק כמו לזרוק כלב לרחוב. גלעד, לתשומת לבך.

  16. אני לא יודע לשחרר…
    אני שם את ההתחלתי שלי כ'מחסל ומתאבד בכל קרב,
    ובליגה מוציא כמה אגדיים/ טובים ומנצח משמה,
    ההתחלתי הוא פוקימון שפשוט יש קרב מול מאמן, הוא מחסל אותו מהר כי להתחלתי כולם שמים מתקפות חזקות בלי אסטרטגיה 😀
    למשל זה צ'ריאזרד להביור וניצחת מאמנים…
    זה "המחסל" שבכל שישייה.

  17. גיימר-ההתחלתי הוא חבר ,לא שום דבר אחר
    אני נקשר לצ'אריזארדים שלי ,לטייפלוז'נים , לבלייזיקנים , לטורטרות , לסרפריאורים וגם כעת לגרנינג'ים ,בסך הכל התחלתי זה אהבה ,לא מחסל ולא מגניב ,אם אתה אוהב את הפוקימונים שלך ,כך אתה מאמן טוב יותר ,אימנתי בלספרווט חלש כי אהבתי אותו והאמנתי שהוא יגדל לויקטריבל חזק ונחשו מה? צדקתי
    בעיקרון פוקימון זה אהבה והתחלתי זה חבר לחיים.
    ונתפוס את כולם זה נתפוס שיהיה יותר חברים ,לא שום דבר אחר
    מקווה שתבינו ,אני בצד של היטמן
    אני וחבריי לחיים ,ההתחלתיים.
    and get a lot of friends
    מקווה שתבינו -בדעה שלי בלי אף חרטה עם היטמן

  18. זאת סוגיה מעניינת ,אתה מתחבר אליהם כחברים למשחק, מפניי שבניגוד לאנימה ,
    הם רק משחק ,הם לא יכולים לךהיות חברים ,עוממת זאת כאשר אתה מתייחס אליהם יותר מקצת פיקסלים ,אתה גורם להם לשמוח (יש במשחק) ובעיקרון ,בנו פוקימון אמי ,
    שישחקו עם הפוקימונים שלהם ,כל הקטע שאלה יותר מסתם פיקסלים ,אבל הם לא חשובים יותר מהחיים האמיתיים וצריך לזכור שאם נמחק משחק תמיד מותר ורצוי להתחיל מההתחלה (אפילו שכיום יש דבר הנקרא דיסק און קי 😛 )
    זאת דעתי על ההתחלתיים
    הם יותר מכל שאר הפוקימונים ,כי אתה מתחבר אליהם יותר מכולם
    הם החבר שלך למסע ,לא סתם.

  19. אני פשוט לא מבין אותם "אני נקשר לאורות צבעוניים על מסך" ככה אתם נשמעים זה כולה תוכנה הפוקימון אמי נועד להפוך אותם לטובים יותר חזקים יותר אין להם באמת קשר לכיף האמת הייתי מוציא את הרעיון מלחתחילה זה עושה לי להקיא אבל זה נותן לי יותר קריטקל היטס יכולות לשרוד אז אני חושב שאני חייב את זה הפוקימונים שלכם זה בסך הכל ת-ו-כ-נ-ה וזה הכל לא יותר מזה

  20. נגד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הפוקימון ההתחלתי הוא אחד מהפוקימונים הכי טובים במשחק

  21. הפוקימון ההתחלתי הוא נקשר ללב.הוא הפוקימון שלא משנה מה לא תוותר עליו!

    פוקימן

  22. אוהד והתומכים שלו אתם מפחידים אותי אם פוקימון היה באמיתי לשחרר אותו הייתה כפיות טובה הוא זה שהתחיל אתכם שבלעדיו לא היה לך שום פוקימון עכשיו אתה נשחרר אותו בושה

  23. אהוד יש לך נקודה אבל אתה לא עונה על השאלה מה שאתה אומר זה שיותר כיף לא לבנות שישיות סביב המתחיל. אבל זה עדין לא נכון לשחרר אותה זה כמו לזרוק חבר אמת הוא תמיד שם והוא לנצח נקודה

  24. לפי דעתי אסור בשום פנים ואופן לשחרר את הפוקימון ההתחלתי כי כל הקטע בפוקימון התחלתי הוא שהוא ילווה אותך כל המסע

  25. נגד, ככה אתם מתנהגים לפוקימון שרק בזכותו יש לכם כל כך הרבה, שישייה כל כך טובה, לשחרר אותו בלי להגיד "תודה"?

  26. "אפילו אם מדובר בלהפקיד אותו במחשב לאיזה מכון או שניים מעיד המון על הבן אדם שעושה את זה. מדובר באדם קר, חסר לב ומניאק מהשורה הראשונה. אני מצפיר בכם לא לשחרר את ההתחלתיים שלכם!"
    אתה באמת תשים צ'אריזארד בשישייה למכון אבן?

  27. נראלי שאם הפוקימונים האחרים שלך ממש טובים (אבל ממש) אז אולי אבל אם לא אז לא נראלי

  28. נכון היט, אני לפעמים מפקיד את ההתחלתי במכון כי אני רוצה מספר פוקימונים שווים למנהיג המכון אז אני בוחר את הנכונים – בין עם זה צ'ארמנדר, צ'יקוריטה, טריקו, טורטוויג, סניבי (כן, אני אוהב מאוד עשב)… ופראוקי אני איתם עד הסוף במשחקים… למרות שסדר ההתחלתיים האהוב עלי הוא הסדר של האהובים בארץ בזמן הזה של הגמר שספטייל מוביל על גרנינג'ה.

  29. אסור לשחרר התחלתיים!!!!!! הפוקימון הראשון שלך שהתחיל את כל המסע שלך???בעיקר עם זה צ'ספין 😉

  30. לגעתי צריך לעשות שיהיה יותר עניין עם עזיבת פוקימונים. למשל כמו הפוקימונים של אש: הוא בדרך כלל הוא מוצא שיהיה יותר טוב בשבילם להשתחרר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *