סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 86: 16.2.2014

שלום רב!

– – – – –

דיאנסי נחשפת בשנית!

דיאלנד, עולם יפה, טהור, הוא ביתם של קארבינק רבים. ידוע שהוא ממוקם איפה שהוא מתחת לאדמה, אבל אף אחד לא יודע את מיקומו האמיתי. ובתוך דיאלנד, יש יהלום ענקי, הקרוי אבן החיים. אבן זו היא מקור האנרגיה לכל תושבי דיאלנד במשך דורות. מבחינה היסטורית, יש פוקימון אחד בלבד שיכול ליצור ולשמר את האבן הענקית: הנסיכה של דיאלנד, דיאנסי. אבל היא לא יכולה לבצע את עבודתה, וכך, הזמן עובר…

בסרט, דיאנסי היא נסיכת דיאלנד, עולם תת קרקעי המשמש בית לפוקימונים כמו קארבינק. אבל כעת, כשהפנינה הגדולה כבר לא זורחת, עולם זה נידון להרס. מאחר ודיאנסי לא מסוגלת לשמר את האבן, הזמן שלה הולך ונגמר. בקצב הזה דיאלנד תיפול. דיאנסי פוגשת את אש ופיקאצ'ו ובעזרתם הם מחפשים את פוקימון החיים, זרניאס. אבל בדרך הם פוגשים פקעת, קליפה שבה נח הפוקימון איבלטל, שפעם הרס את כל מחוז קאלוס.

בנוסף לכך, נודע הקשר בין דיאנסי לקארבינק. לא מדובר בהתפתחות שלו. אבל כן מדובר בפוקימון נדיר שנוצר כאשר קארבינק עובר מוטציה כלשהי. הניצוץ של גופה הורוד נחשב כדבר היפה ביותר בעולם. קבוצת קארבינק נוטה להתאסף סביב דיאנסי, אבל היא מתנהגת רק לפי רצונה שלה. דיאנסי מסוגלת ליצור יהלומים על ידי דחיסת פחמן בשתי ידיה. היא משתמשת בתכשיטים כדי להלחם ולהגן על עצמה מאויבים.

– – – – –

קלפי מגה צ'ריזארד!

מהדורת מרץ 2014 של מגזין "קורוקורו" חושפת שני קלפי צ'ריזארד EX, ואת קלף "קופסת מגן" (Protect Cube). מדובר בפוקימונים מגה צ'ריזארד Y וX, והנה הפרטים המלאים על הקלפים הללו:

מגה צ'ריזארד EX – דרקון – כמות חיים 230.
מגה התפתחות – מתפתח מצ'ריזארד EX.
כאשר אחד מהפוקימונים שלך הופך למגה, התור שלך מסתיים.
מתקפה: Wild Blaze – 300 נקודות נזק – לאחר מכן עליך לזרוק את 5 הקלפים הראשונים של הדק שלך.
כאשר פוקימון מגה נופל בקרב, היריב מקבל 2 קלפי פרס בתמורה.
חולשה: פיה X2
חסינות: אין
תשלום החזרה: 3

מגה צ'ריזארד EX – אש – כמות חיים 220.
מגה התפתחות – מתפתח מצ'ריזארד EX.
כאשר אחד מהפוקימונים שלך הופך למגה, התור שלך מסתיים.
מתקפה: Crimson Dive – 300 נקודות נזק – יש נזק של 50 נקודות גם למשתמש במתקפה.
כאשר פוקימון מגה נופל בקרב, היריב מקבל 2 קלפי פרס בתמורה.
חולשה: מים X2
חסינות: אין
תשלום החזרה: 1

קופסת מגן – קלף מאמן.
הדבק את קלף זה לפוקימון שאין לו קלף מסוג כלי פוקימון מודבק עליו, ובמידה והפוקימון מאבד הכרה, זרוק את קלף זה.
הפוקימון עם קלף זה אינו מקבל נזק מהמתקפות של עצמו.
אתה יכול להשתמש בכמה קלפי מאמן שתרצה במהלך התור שלך.

– – – – –

מוסיקת פוקימון להורדה!

אוסף המוסיקה של "פוקימון רובי וספיר" כעת ניתן להורדה בiTunes. הפסקול מכיל 109 שירים, הוא עולה 10 דולר בארה"ב ו8 פאונד בבריטניה. האוסף מכיל גרסאות מתוזמנות מהמשחקים שהולחנו על ידי ג'וניצ'י מאסודה, גו איצ'ינוס ומוריקאזו אאוקי. פסקולים של המשחקים "יהלום ופנינה", "שחור ולבן", ו"שחור 2 ולבן 2" צפויים לצאת בהמשך 2014.

– – – – –

פוקימון קרב טרוזי!

"נינטנדו דייקרט" חשפה ב14.2.2014 את משחק ההמשך ל"פוקימון טרוזי" (Pokémon Trozei) ושמו – "פוקימון קרב טרוזי" (Pokémon Battle Troze). המשחק יכיל מכניקה חדשה המתמקדת בקרב, לצד הדברים המוכרים מהמשחק הישן. המשחק הנוכחי יכיל את כל 718 הפוקימונים. הוא צפוי לצאת לאור ב12.3.14 ביפן, 13.3.14 באירופה, 14.3.14 באוסטרליה, 20.3.14 בצפון אמריקה. מחירו כעת עומד על 800 יין.

– – – – –

בנק פוקימון וסלבי!

פוקימון בנק סוף סוף יצא לאור. מדובר בשירות אונליין המאפשר שימור פוקימונים מהמשחקים "פוקימון X וY" דרך קונסולת נינטנדו 3DS. השירות שניתן בחינם בחודש הראשון, מאפשר לשחקנים להעביר פוקימונים לאחסון ענן ולשלוף אותם משם. כמו כן, ניתן להעביר פוקימונים ממשחקי הדור החמישי באמצעות שירות זה. לאחר תקופת הניסיון, בנק פוקימון יעלה 5 דולר בשנה. שחקנים אשר ישתמשו בבנק פוקימון עד תאריך 30.9.2014 יזכו לקבל את הפוקימון האגדי סלבי, ברמה 10, בלי מוצר עליו, וכשהוא יודע את המתקפות: Recover, Heal Bell, Safeguard, Hold Back.

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. "אבל בדרך הם פוגשים פקעת, קליפה שבה נח הפוקימון איבלטל, שפעם הרס את כל מכון קאלוס." מכון קאלוס?!

  2. לא הוא לא אמתי אתם לא מבינים שזה פריקינג אנימציה!? אחחחחח ראיתם את התמונה של הבידוף שהוא עשה קאט היא הייתה מפוקסלת לא תלת מימדית

  3. קול יש לי פוקימון x זה משחק מגניב עדין לא יצא לי לשתמש בבנק הפוקימונים אולי ינסה לשתמש בא לי סלבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *