סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פיקאצ'ו שלך התאפס לרמה אחת!

מעריצים רבים שואלים את עצמם כיצד קורה שפוקימון כמו פיקאצ'ו מצליח לגבור על פוקימונים כמו דרגונייט, לטיאוס ורג'יאייס בפרקים הסופיים של כל סאגה, אבל מיד לאחר שהוא מתחיל מסע חדש, הוא מפסיד לפוקימונים התחלתיים ברמה נמוכה, נהיה חולה ומתנהג בצורה שאינה אופיינית לו. לנו יש את התשובה!

טענה מעניינת מסבירה את התופעה: במהלך כל סוף סאגה אש קטצ'אם מוציא את מיטב הפוקימונים שלו על מנת שאלה ילחמו בפוקימוני היריבים, הנחשבים למאמנים הטובים בעולם. בדרך כלל, השישייה שבה הוא משתמש מורכבת מפוקימונים חזקים, מפותחים ובעלי סיבולת. לדוגמה: צ'ריזארד.

במקרה של פיקאצ'ו, מדובר בפוקימון קטן, בעל הגנה מוגבלת וחולשות רבות. כאשר אש קטצ'אם משחרר את פיקאצ'ו לשדה הקרב, הוא בעצם גוזר את דינו. פיקאצ'ו סופג את מתקפות היריב, נכנס למצב רפואי קשה ומצליח להשאר בחיים עד לשלב שבו החבורה מגיעה לעיר פאלט.

בלילה שבו אש קטצ'אם מבלה בביתו, ישן וחולם על ההרפתקה הבאה, אימו נכנסת לחדר ובודקת מה שלום הבן האהוב עליה. אז היא מגלה שהפיקאצ'ו שלו מת כתוצאה מהקרבות שהוא היה שותף להם והיא מחליטה לעשות מעשה.

דיליה קטצ'אם הרי יודעת שבנה הוא רק בן 10 ובמידה והוא יתעורר ויגלה שהפוקימון האהוב עליו מת, אז זו תהיה טראומה שתלווה אותו לכל חייו. במהלך הירואי היא יוצאת אל המעבדה של הפרופסור אוק והשניים יוצאים ליער ורידיאן על מנת לתפוס פיקאצ'ו חדש, שנמצא ברמה נמוכה וקרוב לוודאי נחמד יותר מזה המקורי.

הרי אם תחשבו על זה, פיקאצ'ו בסוף כל מסע מרוויח נקודות רבות של ניסיון בקרב. אז איך אפשר להסביר את העובדה שהוא מאבד כל כך הרבה כוח בלילה אחד, אם לא מדובר בפוקימון אחר? אילו היה מדובר בפיקאצ'ו המקורי, הוא היה צריך להשאר חזק מאוד ולשנוא את המאמן שלו לפי המוטיב החוזר של הסדרה.

למי שלא זוכר, בתחילת המסע שלהם בקנטו, פיקאצ'ו לא סבל את אש קטצ'אם. הוא חשמל אותו, צחק עליו ולא ממש רצה להיות הפוקימון שלו. בהמשך גילינו שבכל סאגה קורים מספר דברים מחזוריים: אש ופיקאצ'ו מותקפים על ידי להקת ציפורים, אש לוכד את אחד מההתחלתיים של אותו מחוז, ולרוב האופניים של הדמות הנשית בסדרה נהרסים כתוצאה ממתקפת חשמל. שלא נדבר על השישייה של אש שתמיד כוללת את אותם פוקימונים מקבילים מדורות שונים. והעובדה שאש אינו מצליח לנצח את הליגה.

כך שאם נמשיך את קו המחשבה הזה, נגלה שזה רק טבעי לחשוב שחזרה על מוטיבים תביא את פיקאצ'ו למצב המקורי שלו, כלומר כועס, שונא ומזלזל. אבל מאחר וזה לא אותו פוקימון, אז זה לא מתרחש. מעניין שטעות זיהוי זו לא מתרחשת רק אצל אש קטצ'אם, אלא גם במוחם של חברי צוות רוקט שחושבים שפיקאצ'ו הוא בעל כוחות אגדיים, אבל ספק אם הם יודעים שלא מדובר באותו אחד. מעניין עוד יותר לחשוב איזה עוצמה הייתה יכולה להיות לפיקאצ'ו אם הוא היה שורד את כל זה.

פוסטים קשורים

64 תגובות

  1. אמרת אש ואסטרטגיה באותו משפט אתה רציני ואין לו את אותם הפוקודרים עובדה שבתחילת שחור ולבן פורפסור ג'ניפר הביאה לו פוקדורים דבר שני אתה חושב שבאמת אסטרטגיה מתאימה לאנשים במחוז שאנשים שונים רק מאנשים במחוז אחר?

  2. אנונימית יש בסידרה בית קברות לפוקימונים גם במשחקים אני חושב שזה אמורה להיות התשובה שלך

  3. הטמן זה טאורי מוזרה ותסלח לי אבל סתומה ברמות עם פיקאצ'ו החדש יודע את כל המתקפות של פיקאצו המקורי הוא לא אמור להיות חזק באותה מידה?
    התוצאה מכך שפיקאצו חלש בתחילת העונות היא כנראה תוצאה של חוסר אימונים אחרי המסע

  4. ואגב אלעד רואים בפרק בבירור בהואן כשאש חזר פיקאצו ראה את פאנפי ופאנפי זיהה אותו והם שיחקו כמו שנהגו לשחק בג'וטו

  5. אני די בטוח שפשוט נגמר לו הכוח והוא פשוט חוזר לרמה 1 כדי לאגור כוח להרפתקה הבאה

  6. אין סיכוי! איך הוא לומד מתקפות של אדירים כמו כדור אלקטרו על ההתחלה? כי הוא פשוט מתעייף בתחילת האנימה ולאט לאט חוזר לו הכוח

  7. אין שום דבר מוזר פו פשוט היוצר חושב שיהיה יותר טוב אם פיקאצ'ו יהיה חלש בהתחלה ויתקדם בהמשך

  8. אני חושב שפשוט פיקאצ'ו מאבד אנרגיה מהקרבות עם הפוקימונים החזקים ולכן הוא חלש כול תחילת סאגה

  9. גרוע, פיקאצ'ו בכל עונה יודע את אותם מתקפות ואם הוא איבד כל כך הרבה כח זה בגלל שהוא היה בסכנת חיים וחטף הרבה מכות וזהו, הוא לא מת!!!!!!!!!!!!!!

  10. זה די ברור שזה נכון
    שמעו אמא של אש מכירה את הבן שלה הוא רגיש ביותר הוא בכה כשהו נפרד מפוקימון שאתו היה פחות מ30 פרקים שזה 15 יום בערך בסדרה אז היא הסבירה לפיקצו החדש הכל רצחה את הקודם וכך פיקצו לא ימות אף פעם מזקנה

  11. אולי יש קשר למהלכים של פיקאצו כי באלולה אין לא את בלימת וולט כמו שהיה לו
    אבל בשום פרק לא רואים שהוא מת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *