סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 81: מי יתן ותמצא את דרכך בחזרה אלי!

רבים ממכם שאלו בשבועות האחרונים: "איפה היטמן?", "מתי היטמן חוזר?", "למה יש רק פוקידע באתר?" ובכן, אם אתם לא יודעים, אז במהלך חודש אפריל טסתי לארה"ב לטיול. מי מכם שמנוי לדף הפייסבוק של האתר כבר יודע שחזרתי ב21.4.14, אבל רק כעת ראיתי לנכון לכתוב את סיכום התקופה. מקווה שתהנו.

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

ברשותכם נתחיל מהחדשות הגדולות והן שהשתתפתי בכנס "הארוקון" כמרצה ובמסגרת ההרצאה שלי דיברתי על "נוסטלגיה בעולם הפוקימון". אני חושב שהיריעה קצרה מלפרט את כל מה שאני חושב על ההרצאה, הכנס וההזדמנות הנפלאה שניתנה לי, ולכן אפנה אתכם לרשומה המדוברת. בנימה זו רק אומר שאני מודה לכל העוסקים בדבר על כך שנתנו לי להיות חלק מהכנס, ותודה מיוחדת לכל מי שנכח בה. בנוסף לכך, אתם מוזמנים לקרוא את סיקור הכנס מנקודת מבטו של גלעד.

חדשות נוספות גדולות הן ציון שנה להקמתו של פורום בנדיטו (פרדי ודניאל). למי שעדיין לא יודע, מדובר בפורום פוקימון פעיל, ראשון מסוגו, המכיל בתוכו דיונים, טורנירים של קלפים, טורנירים של משחקי XY ועוד. אני גולש פעיל שם וכך גם רבים מגולשי האתר, כך שאם אתם עדיין לא חלק מהעניין, אני ממליץ לכם להצטרף.

נמשיך עם הידיעה המיוחדת על כך שפרויקט חייקו ממשיך. פרויקט זה לא היה פעיל במשך יותר משנה וכעת יוצר פרויקט חייקו, יהודה, מצא לנכון לפרסם שני פוקימונים חדשים. מדובר בהשקעה מתמשכת, שכן כבר נשלח אלי התוכן לרשומה הבאה, והוא יפורסם בימים הקרובים. עוד בקטגוריית היצירה, יכולתם החודש למצוא את תערוכת הציורים של פרויקט "נסטיצירה" שבו הגולשים ציירו את היצירות של נסטי. מדובר בתערוכה השניה מסוגה באתר והיא מאוד יפה.

בכל הנוגע לתוכן הרציף של האתר, המשכנו לפרסם סיקורים של עונה 6 של פוקימון – "מתקדם" (אוהד), עונה 7 של פוקימון – "אתגר מתקדם" (אור), ועונה 17 של פוקימון – XY. בנוסף לכך, יכולתם לראות שיש סיקור חדש על הדמות של גראנט. מלבד אלה, המשכנו לפרסם את הפוקידע של הדור השני, ואת המנגה של האתר, הלא היא מנגת הרפתקאות פוקימון. אבל אולי הידיעה הכי חשובה היא פרסום הפוקידע של הדור השישי במלואו. אתם מוזמנים לראות את התוצאה ממש כאן.

בקטגוריית המדריכים עודכנו בחודש האחרונים המדריכים של "פוקימון לב זהב" (רז), ויכולתם להנות מסיומו של מדריך נוסף באתר, בהנחייתה של נסטי – "פוקימון צהוב". אני רוצה בהזדמנות זו להודות לרון על כל הצרחות שלו, ועל העזרה הרבה בסיום המדריך. השניים כבר עובדים על פרויקטים חדשים, כך שיש למה לצפות. בקטגורית ההורדות יכולתם לשחק במשחקים כמו: פוקימון גרסת פיקאצ'ו, צינוק מסתורי צוות הצלה אדום, פיקסלמון, פונימון (איגור). בקטגוריית הקלפים פורסמו הסטים הבאים: מנצחים עליוניים, ארכיאוס, אוצרות מסתוריים, עשוי ללא חת (איגור).

בפינת "שחק אותה כמו שואודאון", עודכנו הרשומות של סמירגל, גארצ'ומפ ויש עוד הרבה מאיפה שזה הגיע (אלעד). בפינת "בואו נצייר את הפוקימון", יכולתם ללמוד כיצד לצייר את הפוקימון האהוב "צ'ריזארד" (אוהד). פרט לאלה, פורסם דף המידע על הסרט ה17, וספיישל: התפתחות מגה – סצנה 1.

אולי הפינה הכי עמוסה החודש הייתה בידור, כאשר פורסמו רשומות על ימין ועל שמאל. הבולטת מכולם היא המתיחה שבה גרמתי לכם להאמין שיש תאריך סיום לשידור האנימה. מלבדה היו גם את הרשומות הבאות: ספיישל פורים: איך להתחפש לפיקאצ'ו בפחות מ100 ש"ח, 10 הופעות אורח שלא יקרו, מחשבון אהבה: מבחן הזוגות בפוקימון, התזמורת של פוקימון: סימפוניית קנטו [1,2,3], משחק: נחש מי, קומיקס: רגעים מביכים בפוקימון, דפי צביעה של פוקימון XY, תזמורת צועדת אמריקאית מחזירה לחיים משחקים עתיקים, פריטי לבוש מוזרים בנושא פוקימון, הצעה לנשף הריקודים באווירת פוקימון, SMOSH – POKEMON IN REAL LIFE.

לא נסיים בלי שנספר לכם על הכתבות שהועלו לאתר. הראשונה היא מעיין סיכום אחרית דבר שבו אני משתף את הגולשים מהחוויות שלי מפוקימון X. מלבד זה, יכולתם לקרוא את החלק הרביעי והאחרון בסדרת הכתבות המתורגמת "הזהרו מהפוקי-מאניה". כתבה נוספת שעשתה הרבה גלים באתר היא "פיקאצ'ו שלך התאפס לרמה אחת", והיא מציגה את התיאוריה שלי בנוגע לכוחו של פיקאצ'ו בכל תחילת סאגה. ולבסוף, פורסמה גם כתבתה של נסטי – "חיקויים של פוקימון 2", שמצביעה על דימיון בין הסדרה פוקימון לבין טקסטים אחרים.

אז כמו תמיד, זה היה החודש שהיה. אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק, גוגל פלוס, יוטיוב, פורום ואפילו קבוצת ווטסאפ], להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. "אני רוצה בהזדמנות זו להודות לרון על כל הצרחות שלו"
    הי אתם צריכים לסבול את הצרחות וההפחדות (אני מפחידה אותו {לפעמים})
    אבל אני סובלת את הצרחות כול יום
    סתם סתם , אבל היה מצחיק לעבוד איתו

  2. אני כועס שנתת לנו להתייבש ככה, שמח שחזרת, ורוצה להגיד שכל מי שלא היה בראש העין בערב יום העצמאות- פספס.

  3. לא קורפיש סתתתתתתתתתתתתתתתתתםםםםםםםםםםםםםםם כול אחד חושב מה שהוא רוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *