סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם משחקי פוקימון צדדים נחוצים או לא?

המותג פוקימון התחיל כמשחק וידאו שבו שחקנים היו צריכים להיות מאמנים, לאסוף פוקימונים, להרוויח תגים ולנצח את האליט פור. עם הזמן, המוצר התפתח ונוצרו משחקי צד נוספים, כגון: פוקימון דורות, ריינג'ר, טרוזי, דאש וצינוק מסתורי. האם משחקים אלה הם נחוצים או שמא צריך להצמד למשחקים המקוריים בלבד?

האם משחקי פוקימון צדדים נחוצים או לא?

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעותיכם.

שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

אוהד: משחקי הפוקימון המקוריים תמיד היו האהובים עליי. הסגנון הישן והאהוב של הRPG, שבו כל פוקימון תוקף בתורו, זה אף פעם לא נמאס. אבל האם זה באמת אף פעם לא נמאס? לאחרונה שיחקתי בכל מיני משחקים שהם שונים מהז'אנר המקורי. כמו למשל פוקימון דורות, פוקימון ריינג'ר, טרוזי, דאש ואפילו צינוק מסתורי. וכן, אולי המשחקים המקוריים טובים פי כמה מכל אלו. אבל אני שואל את עצמי מה היה קורה אם אנחנו נמשיך לצרוך את אותו המוצר בגרסאות שונות למשך כל חיי הגיימינג שלנו. האם זה לא יימאס לנו בשלב מסוים? ברור שכן. ואם לא היו המשחקים האלו, ייתכן גם והיינו פורשים לחלוטין מפוקימון. בלי המשחקים האלה, קהילת השחקנים של משחקי פוקימון הייתה פוחתת ברמה ניכרת. המשחקים הייחודיים האלה הם דבר טוב, אני לא רואה בהם כל רע. מי שלא מעוניין? שלא ישחק. אבל מי שכן מרגיש שבא לו להתחדש באיזה משחק תלת ממדי, או במשחק שהמטרה שלו היא לא דווקא להילחם? זה יעשה רק טוב עבורו.

היטמן: בחיים יש צורך להבדיל בין עיקר ותפל, כאשר משחקי הRPG הם העיקר וכל השאר הם לא. כן, משחקים כמו מסע כיבוש יכולים להיות נחמדים, אבל טרוזי? באמת? זה עלבון לאינטיליגנציה. משחקים צדדים הם לא פחות ולא יותר הדרך של נינטנדו להוציא מאיתנו עוד כסף ותו לא. אני לא מכיר מעריץ פוקימון אחד שיעמוד מול דוכן המשחקים, יראה את המשחקים המקוריים (נניח, רובי וספיר) מול המשחקים הצדדים, ויבחר את התירוץ העלוב למשחקי פוקימון. במידה ולמישהו נמאס מהמשחקים המקוריים, תמיד אפשר לגוון עם מנגה, אנימה, חדשות, או אפילו אתגרי נאזלוק למיניהם. לא חסר רעיונות. וברצינות, בוא נשאל אתכם: כמה ממכם מעדיפים את פוקי-פארק על פני פוקימון שחור ולבן? התשובה ברורה מאליו.

פוסטים קשורים

59 תגובות

  1. מה אתם חושבים פוקימון זה ללכת מאמנים מפריעים לך במסע פוקימונים בדשא תוקפים אותך ואתה רק רוצה לסיים אותו ולהגיע כבל לווי פיי? לא! זה גם דברים אחרים זה רק מוסיף מלח למשחקים המקוריים

  2. אלעד האמת שאני שיחקתי בהתחלה במשחקים המקוריים ואהבתי אותם יותר אבל אחרי ששיחקתי במשחקים הצדדיים אז הבנתי שכיף לשבור את השגרה

    נ"ב:
    אני לא הייתי כאן אז לא הגבתי

  3. נכון שגרה זה משעמם עם לא היו משחקי צדדים אזעכשיו היה רק דור 4 בגלל שהיו צריכים להוסיף עוד הרבה אפשרויות למשחקים המקוריים

  4. אה!!! בעד ונגד בלי לשמוע לדעתו של גלעד????
    אני חייב לציין את דעתי המשתמעת לשני פנים באופן מידי!
    ובכן, מצד אחד, המשחקים המרכזיים לא מציגים לנו את עולם הפוקימון בצורה מעמיקה וחוקרת. למעשה, המשחקים המרכזיים מתעסקים רק בעולם האנושי, אבל בקרבות מביאים את הפוקימונים.
    המשחקים המשניים מנסים לעשות בדיוק את מה שהמרכזיים לא עושים, להציג לנו קצת את עולם הפוקימון. אם זה עולמו של ריינג'ר, צווליזציה רחוקה של פוקמון, להיות צלם פוקימונים או לשחק עם חברים פוקימונים בפארק.
    מצד שני, המשחקים הצדיים נוטים להרגיש מאוד לינארים וחסרי בחירה, ממש כמו משחקי תפקידים שהיטמן עושה, אז קשה להינות מהם כשאתה מרגיש חסר בחירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *