סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

רשמים מכנס שירופסט: FREE HUGS זה משתלם / נסטי

כשרק שמעתי על האירוע "שירופסט", ידעתי שזו תהיה הזדמנות מצויינת לבוא ולהינות. הכנתי קוספלי של המאמנת LIFE מהמנגה. האמת היא שלא היה לי הרבה זמן להכין את הקוספלי שלה, ולכן אלתרתי וצבעתי הכול בצבעים אדומים. לא אחפור עוד על הקוספלי המדהים שלי ולכן נעבור לנושא עצמו: השירופסט.

ערב הכנס לא הצלחתי להירדם עד 1:00 בלילה. ב7:00 בבוקר הגיעו אלי כמה מהחברות שלי, מתוכן: עדן ויעל, ויצאנו את הרכבות. אף על פי שחשדתי שמה שקרה בהארוקון יקרה גם בכנס הזה, המשכנו אל היעד כמתוכנן. טרם הגענו אל שירופסט, נכנסנו אל הכנס של שיפודן (שיפודן? אתם בטוחים שזה לא שיפודים?) והיו שם מעט אנשים עם קוספליים, אבל הרבה משחקי וידיאו, בעיקר של נארוטו ודרגון בול זי והתקיימו סביבם טורנירים. כמובן שנמכרו בובות של אותן דמויות והיו מלא בנים שניסו לעבור אותנו בתור.

לאחר בערך חצי שעה, נכנסו לקומה העליונה במטרה לשים את העדשות החדשות שקנינו בשירותי הבנות, אבל ברגע שנכנסנו לשם, הריחות הנוראיים פשוט … *צונזר לטובת גולשי האתר*. אחרי עוד חצי שעה הלכנו לכנס המקורי שלנו, שירופסט. להפתעתי, זה לא היה כך רע כמו בהארוקון השנה. הגענו לבית ספר כלשהו שבו היו הרבה אנשים אך פחות מהרגיל בכנסים, ולפחות היו שם כמה מהחברים שלי שהגיעו לשם, מתוכם: עידן, נתי, דוד וכמובן… גור.

הרבה אנשים זיהו שאני נסטי מהאתר וחפרו לי על זה. בכנס הייתה לי הזדמנות לעשות כמה קרבות בקונסולה ועדיף שלא תדעו איך זה נגמר בסוף. האמת היא שבמהלך הכנס ניסינו לחפש כמה שיותר אנשים מהאתר, והצלחנו למצוא הרבה. מה גם שהספקנו לקנות כמה מזכרות שעלו די הרבה כסף. אני למשל קניתי פסלון שהזמנתי בהזמנה אישית של אחת מהדמויות שיצרתי, מחזיק מפתחות של הזאב השמיימי אוקאמי, תמונות זולות ומדהימות של פונים, וכמובן כובע מחמם ונעים של אמבריאון זוהר.

כשהקופות נפתחו, ישר דחפנו אנשים בכוח בשביל למצוא את "ספייסי קראפ 666", אדם מוערץ עלינו שחשבנו שיבוא לכנס. רובכם מכירים אותו מהיוטיוב ומסרטוני האימה שלו. אז אני וקוקו היינו במצב כפית באותו זמן והתחלנו לשים שירים שלו ברמקולים וצרחנו את השם שלו במטרה למשוך אנשים שמכירים אותו. זה לא הצליח. למזלנו, לא סילקו אותנו משם בגלל זה.

בכול מקרה, היו מלא תחפושות נהדרות בכנס, כמו: דון , רובי עם פיקאצ'ו ענק, אש קטצ'אם אבל מבוגר עם שפם בצבע ירוק למטרות בידור . עוד מצאנו בכנס טורנירי 3DS, ובגלל מה שקרה שם, אני החלטתי לא להשתתף. במקום זה הלכתי עם יעל לסדנת כשפות יסודות וחשבנו שיהיה שם כיף. העניין הוא שעשינו כל כך הרבה פדיחות ופאשלות בסדנה שכולם נקרעו מצחוק וכמה פעמים יצא לי ליפול על אנשים או לתת להם מכה באף בגלל התנועות המסובכות. בקיצור, זה היה יותר שיעור קומדיה מאשר שיעור ביסודות.

בכל מקרה, על אף שהייתי רק בשני כנסי אנימה השנה, זה היה כנס יותר טוב. היה מקום לכולם, היה אפשר לקנות הרבה דברים מגניבים של אנימות, בעיקר פוקימון, והיו פעילויות שונות עם אנשים כיפיים. מה גם שזכיתי לכמה חיבוקים מבנים ולא ידעתי למה כל הטוב הזה מגיע לי? אבל מה אכפת לי? FREE HUGS זה משתלם. לסיכום, נהנינו, השתוללנו וצחקנו הרבה עד שאיבדנו את הקול שלנו לכמה שעות טובות. מקווה שמי שהלך לשם נהנה כמונו. אז להתראות בכנס הבא, נסטי.

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. הינה אני!! OזO
    המצלמה שונאת אותי O-O
    בנוגע לכתבה
    ואוו פירטת המון דברים וממש היה כיף לקרוא את הכתבה
    כל הכבוד

    ולסיכום- המצלמה שונאת אותי D:

  2. שוקל בעקבות הכתבה הזו לעשות קטגוריה חדשה באתר – סיקורי כנסים.

    עבודה טובה, נסטי! גם יצאה לך אחלה תמונה!

  3. רובי חבר שלי (מטגרוס איירון לג) האש קאטצ'ם נקרא… קלומניק!!!!
    וחוץ מזה הייתי בתחרות Mario Kart 8 וחבר שלי יונתן היה בתחרות פוקימון Y!!!
    הייתי בהרצאה של ההיסטוריה של נינטנדו מאריו זלדה ופוקימון. היה אדיר!! רק יונתן הביך אותי כי הוא חיכה קרייז של פוקימונים מהמשחק! אני דווקא באתי ממש בהתחלה. נתנאל NB BOX צילם המון תמונות מה DSI שלו ואני יכול להראות סירטון של הכנס: נתי הכין! http://youtu.be/KQHECRWyo2E

  4. היטמן תוסיף סיקורי כנסים,אם אני אלך לקומקון(או איך שלא קוראים לכנס שבקיץ) אני בטוח אצלם ואלך עם "לא רוצה לבחור שם" ו"ילדת הרוח"…
    אני בטוחה שהרבה יאהבו את זה ולא רק אני והרבה ישמחו לשלוח לך חוויות שלהם מכנסי אנימה בכל רחבי העולם

  5. סיימתי עם בנות (גם עם בנים) אני רווק..
    אבל לא משנה!
    אוהד היה כדאי לך להיות בכנס בהיסטוריה של הגיימינג נינטנדו!

  6. אפרופו אני "אלך" לכנס הE3 שיהיה השבוע דרך האינטרנט אני או אלעד או שנינו נסכם.

  7. היטמן, זה לא כבר משהו שבשגרה?
    ואגב, זה שאני לא מראה את הפרצוף שלי בכנסים זה בגלל שאני גר בפרוורים (הכוונה: ליד העיר הגדולה (ובעיר גדולה, אני מתכוון לפח הזבל שהאנשים החיים בו קוראים לו "פתח תקווה")) אז אני קצת תלוי בהורים שלי, ולפעמים אני בכלל לא יודע שהם מתקיימים, כי אף אחד לא יתקע פוסטר של כנס אנימה ליד הקניון "הגדול *עאלק*". אז אולי הייתי פעם או פעמיים בעבר הרחוק, אבל לא זכור לי שראיתי מישהו מפה, וכמובן, הייתי צריך להישאר צמוד למשפחה כדי לקבל הסעה חזרה לאוטופיה שבה אני חי.
    נ.ב. למי שעשה את החשבון, לא, אני לא תימני. אל תיכנעו לסטראוטיפים.

  8. אני זוכרת שבכשפות יסודות, מתי שהחלטתי לפרוש לאט לאט עוד פרשו בזכותי/בגללי.
    עשיתי בעיות למרצה חחח
    שיהיו עוד כנסים כאלו בהמשך,
    (מקווה שלא הרסתי לך את החשק > ̮̮< )
    יעל הידועה בתור קוקו/KOKO

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *