סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

תאוריה: מגה התפתחות לסייבלאי?! / רז

כתיבת כתבה במפלצות כיס זה עוד הישג עבורי, עוד שלב בסולם שלי, כאשר השלב הראשון היה סדרת מדריכים (אל תדאגו, היא תמשיך בקרוב). לא חשבתי שיהיה לי רעיון או תאוריה הגיונית בפוקימון, לפחות לא כזו שאף אחד עוד לא כתב עליה כתבה, אבל עובדה יש לי.

הכל התחיל החודש, כשדנתי עם חבר שלי בנושא שבטח עלה לרובכם בראש: איזה משחק לקנות – אלפא ספיר או אומגה רובי? ההבדל המרכזי בין גרסה אחת לשנייה הוא הפוקימונים האקסקלוסיביים לכל משחק, אז ישר רצתי לבדוק מה האקסקלוסיביים הצפויים לי לפי משחקי רובי וספיר הישנים, אבל לפתע שמתי לב למשהו והבנתי שבהחלט יכול להיות שתהיה מגה התפתחות לסייבלאי, שד היהלומים שכולנו מכירים. ועכשיו אסביר למה:

בכל משחק פוקימון מרכזי נינטנדו מוציאים 2 גרסאות, כאשר לכל גרסה יש פוקימונים אקסקלוסיביים משלה. נינטנדו נוהגים לשמור על איזון בקשר לפוקימונים האקסקלוסיביים בכמות ובאיכות הפוקימונים, כדי שלא יהיה משחק שיהיה יותר מועדף בגלל שניתן להשיג בו יותר פוקימונים. נעיף מבט בכמה פוקימונים אקסקלוסיביים מהדורות השונים של פוקימון. נתחיל במשחקים הראשונים, הישנים והטובים, אדום וכחול:

אחרי שראינו כמה נקודות דמיון בין הפוקימונים הבלעדיים (נמאס לי להגיד אקסקלוסיביים) בדור הראשון, נעבור ישר לדור האחרון שהתגלה, הדור השישי, ונראה אם האיזון ממשיך גם שם.

מה הפלא, האיזון והדמיון ממשיך גם כאן. אחרי שראינו דוגמאות מ4 המשחקים, ה2 הישנים ביותר וה2 החדשים ביותר, נחזור אל המשחקים רובי וספיר, כי זה די ברור שבנוסף לאקסקלוסיביים מדורות 4, 5 ו6 שיתווספו לאלפא ואומגה, האקסקלוסיביים מרובי וספיר שיתווספו יישארו אותו דבר.

ונשארו לנו עוד 2 פוקימונים (אחד לכל גרסה):

רק רגע. למאוויל יש מגה התפתחות, אבל לסייבלאי אין! הבלעדיים הרי צריכים להיות דומים ומאוזנים, הוכחנו את זה בדוגמאות הקודמות! זה אומר רק דבר אחד… לסייבליי תהיה מגה התפתחות!

וכאן הסתיימה הכתבה הראשונה שלי. אז… מה אתם אומרים? תהיה לו מגה התפתחות? לא תהיה? תביעו את דעתכם בתגובות!

– – – – –

לאחר מספר ימים פורסמה הידיעה הרשמית הבאה:

פוסטים קשורים

31 תגובות

  1. התיאוריה מפורטת, מוסברת בצורה טובה ולפחות לי היא נשמעת הגיונית מאוד. מעניין אותי לדעת, במידה והוא יקבל סוג של התפתחות מגה, האם הוא יראה משחק או שמא יהיה פספוס?

  2. היטמן האמת שסייבלאי רואה משחק אבל הרוב משתמשים בו בסט די אחיד אשמח אולי אם המגה שלו/פרהיסטוריק דבולשן שלו אולי ירחיב קצת האפשרויות שלו

  3. א. מגה סייבלאי? בוא לשישיה.
    הבעיה סייבאלי היה פוקימון חסר חולשות (התקפות סופר אפקטיביות נגדו) עד עידן ה "פיה" מה שדיי הרס את הפואנטה. חוץ מזה , אם יהיה לו מגה , אולי גם צריך איזון? וסוג נוסף למגה סייבלאי.
    ב. לדעתי לא יהיה מגה התפתחות לסייבלאיי. אני לא רואה את זה קורה.
    אם כן זה יהיה נדיר.

  4. נשמע שזה יהיה נכון , ומי יודע אולי גם לו ישנו את הסוג במגה כמו לגרידוס ?(לא נראה לי)
    אבל מה שבטוח הוא יהיה חזק לשישיה אפילו עם יש פיות

  5. פשש… תיאוריה מוצלחת, מפורטת ומנומקת! אני לא מוצא סיבה לסתור את זה וההיגיון פשוט מחוכם.
    נחיה ונראה, עבודה יפה.

  6. ואו, זה די גאוני מה שהבאת פה.. תיאוריה מעולה ^_^ זה דורש המון מחשבה לחשוב על דבר כזה

  7. רעיון מגניב לגמרי. סבליי לא זרור למגה התפתחות..הוא חזק ברמות. מתד שני.. פוקימונים חזקים מקבלים מגה…סיזור גרצומפ ואפילו אובר מיוטו קיבל.
    אז מי יודע.. אולי באמת יקרה. תאוריה מעולה. כל הכבוד.

  8. נשמע הגיוני מאוד… כתיבת כתבה ראשונה מוצלחת! ^_^
    אם יהיה לסבלי מגה או (בואו נחליט שמעכשיו אנחנו קוראים לזה ככה) אי-התפתחות, זה יהיה אדיר. רק שלא יהרסו לו את פרנקסטר. פרנקסטר זה אדיר.

  9. תודה רבה לכולם, אני שמח שאתם תומכים בתיאוריה שלי 🙂
    מצאתי גם משפט קטן בבולבפדיה שציטטתי, והוא רק תורם לתיאוריה הזאת:
    Sableye seems to be the counterpart of Mawile. Both of them are version-exclusive of Ruby and Sapphire, as well as in HeartGold and SoulSilver. They also have the same base stat total (with the same base HP and Speed). They are also the only two Pokémon that can learn Metal Burst by breeding.

    תרגום: נראה שסייבליי הוא בן זוג / דבר מקביל למאוויל. שניהם אקסקלוסיביים ברובי וספיר וכך גם בלב זהב ונשמת כסף. יש להם גם את אותו סכום סטאטים בבייס (ובנוסף בייס חיים ומהירות זהים). הם גם שני הפוקימונים היחידים שלומדים Metal Burst ברבייה.

  10. כל הכבוד 🙂
    לדעתי כדי שתפרסם את זה גם באתרים אמרקיים אני בטוח שהם יאהבו 🙂

  11. עמית, רעיון טוב אבל השאלה איך בכלל אגיע לאתרי הפוקימון הגדולים.. לדעתך כדאי לפרסם בפורום של סרבי?

  12. כלכך יהיה לו. למרות שגם אם יהיה לו אני אשתמש בו רק אם יהיה לי אותו שייני (XD) אני עדיין בטוח שיהיה לו, וגם הסברת לי לפני שראיתי את הכתבה וגם אז הייתי משוכנע, עכשיו אני יותר, כל הכבוד על הכתבה! 🙂

  13. הממפ, בואו נראה…
    בדור השני, בזמן שדליברד היה מיוחד לכסף, מנטיין היה מיוחד לזהב. ברימייקים של הדור הרביעי, למנטיין יש תת- התפתחות ולדליברד אין.
    אז כן, לא לכל צמד יש את הייחוד שלהם, ועם הזמן הם נעשים לא אחידים.
    מה גם, שבגלל הסוגים ההגנתיים של סייבלאיי, הוא כבר חזק, והוא ממש ךא דורש צורת מגה.

  14. צדקת
    תן לי לצטט את דבריי משיחה עם חבר

    "מגה סייבלאי!‎
    יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא‎
    man!!!!!!!!!!!!!‎
    בוא לשישיה!
    מאסטר בול , צא!"
    חחחחחחחחחחחחח התלהבתי

  15. פוקסם שלבחור בקטנטן יש מג'יק באונס והגנה והתקפה מיוחדת גבוהה לא יודעכמה יועיל לו אוליעדיף שישאר כפרנקסטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *