סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ראיון עם מייסד ליגת הפוקימונים – משחק הדפדפן שכבש את ישראל!

אלירן, שלום רב. אתה יכול לספר לגולשים כיצד התחיל כל הפרויקט הזה?

פוקימון היא הסדרה והמותג המצליח בעולם – לא תיארתי עד כמה הוא פופולרי עד שליגת הפוקימונים נפתחה. בהתחלה הייתי בספק אם משהו בסגנון הזה עשוי להצליח, מכיוון שהוא היה חדשני ועדיין לא נראה משחק בסגנון כזה בארץ. לא ידעתי מה לצפות, ולאן זה ילך או יכול ללכת, ובכל יום שעבר הופתעתי מההצלחה שגדלה וגדלה מיום ליום – וכיום ליגת הפוקימונים הינו משחק הדפדפן הפופולרי ביותר בישראל, וזה הפך לקהילה ענקית של חובבי אנימה, פוקימון, משחקי דפדפן, או חברים שבאים לדבר עם אחרים בצ'אט הרשמי.

מה בעצם משחק הדפדפן "ליגת הפוקימונים" מציע לגולשים?

משחק הדפדפן "ליגת הפוקימונים" הינו משחק דפדפן המתבסס על האנימה של פוקימון, והוא מאפשר לחובבי הפוקימון להגשים את חלומם – להפוך למאמן פוקימונים. עד כמה שזה נשמע מופרך, מספר האפשרויות במשחק הינו עצום! אין מטרה עיקרית במשחק – וזה מה שמיוחד בו. זה מאפשר לכל שחקן ושחקן להגשים את עצמו על ידי התאמה אישית של השחקן והדמות שלו, ללכוד פוקימונים חדשים, ויש 800 פוקימונים שונים, כאשר לכל אחד יש התקפות, מצב, כוח, מהירות, וסוג שונים. במשחק, מעבר למלחמות עם פוקימונים ולכידתם, אפשר להשיג עשרות חפצים שונים ולסחור בהם במשחק: להרוויח כסף וזהב, למצוא פוקימונים אגדיים שלא מרבים להופיע, לדוג פוקימונים, לענות על שאלות וחידוני פוקימון, להתחרות עם אחרים במירוץ, והדבר המרתק ביותר – להלחם אחד נגד השני בקרב פוקימונים אונליין. כך שאם רציתם לבדוק מי מאמן הפוקימונים הטוב ביותר – תוכלו לאתגר כל אחד לקרב ולראות מי באמת צודק. במשחק נערכות תחרויות על פרסים ברקע שגרתי, חידושים ועדכונים שלא מפסיקים להפתיע! זה הסוד שבמשך מעל לשנה שלמה המשחק גדל וגדל. כשיש שחקנים שמשחקים במשחק מעל לשנה, ללא ספק אפשר להגיד שההפתעות במשחק לא נגמרות!

מה התוכניות שלך לחופשת הקיץ, ולשנה הקרובה?

להפתיע! המשחק והשדרוגים שאנו מבצעים עבור השחקנים מפתיעים כל פעם מחדש, פוקימונים חדשים שמעולם לא נראו, טורנירים על פרסים שווים, מערכות חדשות במשחק, חפצים חדשים, ודברים שכדאי מאוד שישארו כהפתעה כרגע. המשחק רק גדל וגדל, משתדרג, ומתחדש, ואני צופה רק טוב להמשך. בחופשת הקיץ הליגה החמישית של ליגת הפוקימונים תפתח, שהמנצחים יקבלו פרסים שישארו כרגע בסוד. חשוב לציין שבימים הקרובים יעלה אוונט (מבצע) חדש, שייתכן ויהיה הגדול ביותר שהיה עד כה בתולדות המשחק!

יש משהו שהיית רוצה לומר לגולשים של "מפלצות כיס" שטרם שאלנו אותך?

רציתי לציין לשבח גם את שחקני התמיכה וההנהלה שעושים עבודה מופלאה ומהווים דוגמה טובה לכולם ושומרים על התנהגות נאותה וסדר במשחק. רציתי להודות לכל השחקנים שמשחקים בליגת הפוקימונים, הותיקים והחדשים, שבלעדיכם המשחק לא היה מגיע לרמות שהוא הגיע כיום. השיחות החברתיות, הלמידה, והיצירתיות של השחקנים העלו את המשחק ללא ספק לרמה חברתית והפכה אותו לקהילה איכותית שלמה. הקיץ הזה הולך להיות מיוחד!

פניתי גם אל אחד השחקנים הבולטים ב"ליגת פוקימון" ושאלתי אותו על חווית המשחק שלו, הנה מה שהיה לו להגיד:

אני התחלתי לשחק לפני בערך שנה בחופש הגדול. ראיתי הרבה פעמים פרסומת על ליגת הפוקימונים, התעניינתי והחלטתי להירשם לליגה. באותה תקופה הליגה הייתה קטנה מאוד. אהבתי את המשחק בגלל שאפשר לשחק בדברים שונים כמו חידות, קרבות בטבע, לאמן פוקימונים, קרבות נגד ילדים אחרים ועוד. כיום הליגה התפתחה והפכה לקהילה גדולה המחברת בין אנשים שונים בארץ, הליגה בעלת צ'אט המאפשר תקשורת בין המשתמשים ואנחנו ממש חברים. הליגה לדעתי מלמדת על התמדה, חברות, תמיכה באנשים ועוד. אני אוהב אותה מאוד ומבלה בה המון. היא מתאימה לכל הגילאים ולכל אוהבי הפוקימון. כיום יש לי הישגים רבים לדעתי, אני משתמש מאוד פעיל ומוכר בפורום, בליגה יש לי המון דברים טובים, כמו דירוג מאוד נהדר, ואני בעל ידע רב בכל תחומי הליגה כמעט. אני חושב שהליגה היא אתר עם המון ערכים וצוות הנהלה נהדר ששווה להגיע עליו. הסוד מאחורי ההצלחה שלה הוא – אם תשקיעו הרבה תגיעו רחוק. אני מצפה לראות גם אתכם בליגת הפוקימונים. שלכם, Guy_Ariel בליגה, ו-SurpiseMan בפורום.

ליגת הפוקימונים זהו משחק הדפדפן הטוב ביותר בישראל.
להרשמה: http://www.pokeisrael.net/

פוסטים קשורים

33 תגובות

  1. שינת את מה שרשמתי טיפה 🙂 ראיון יפה עם המנהל שלנו כמובן שיש גם מנלים חשובים שלא נשכח 🙂

  2. אין מדד לכמה שאני שונא משחקי דפדפן של פוקימון. זה לא נגדך, מר אלירן אלירנוביץ' (או אלירני אם אתה לא אשכנזי), אלא נגד כל משחקי הדפדפן של פוקימון בעולם. רוצים לשחק אונליין? תחברו את הקונסולה שלכם לאינטרנט, שחקו עם מישהו מאוסטרליה. מה אתם צריכים להיתקע בלאגים אינסופיים במשחק שהקומפטיטיב בו הוא כל דבר חוץ מהקומפטיטיב הרגיל.
    (תכל'ס, יש לי עוד סיבה, אבל לזכר אדם חשוב ודגול אני לא אזכיר אותה)

  3. אל תרשמו!!!! אתם לא יודעים מה עושים שם לאנשים הנה מה שקרה לי: פרצו לי וגנבו לי פריט כשאמרתי להנהלה אמרו ששיקרתי וחסמו אותי לנצח קיצר זה חרא של החרא של משחק

  4. משחק נחמד, אני משחקת בו כבר כמה חודשים .
    השחקנים בו נחמדים ומכבדים בהחלט
    בקיצור זה משחק דפדפן ראוי לשבח

  5. "כשיש שחקנים שמשחקים במשחק מעל לשנה, ללא ספק אפשר להגיד שההפתעות במשחק לא נגמרות!" אני משחק מעל שנה ולגמרי מסכים עם זה.

  6. זה כיף ניסיתי אבל יש כמה בעיות אחת לא רואים את ההתקפות של הפוקימון שתיים השגתי כמה פעמים כסף ולא קיבלתי אותו שלוש הפוקימונים ממחוז קאלוס אחרי ההתפתחות לא זזים כמו שאר הפוקימונים

  7. MrYoavoss אני מסכים איתך מאוד אתה צודק אני אישית אוהב לשחק אונליין בעזרת הדי אס זה יותר כיף ולא צריך לחרוש מאה שעות כדי לעלות רמות או להשיג כסף

  8. שיחקתי פעם… אבל הפסקתי כשבבנדיטו גיליתי את שאודאון. סך הכל, משחק נחמד, אבל אצלי זה רק נחמד בגלל שאני לא חובב משחקי דפדפן.

  9. ל- מה אכפת לכם?:
    אלירן רשם שהוא בדק את העניין, ותאמין לי, הוא יודע על כל ההעברות, הבגים וכמובן שעל הזכיות והמציאות. ככה שאם הוא אמר שאתה משקר, אתה כנראה משקר. אם אתה בטוח שאתה לא משקר, תביא לפחות עדים שיעידו שהיה לך מאסטר בול (שלא השתמשת בו) לפני זה או תצלומים.

  10. מאור צודק! גם לי קרה משהו דומה ואמרו לי אחרי יום שהיתה טעות והחזירו לי אותו

  11. מאור לא לעשות גם כאן בלאגן *שריקה* XP אני באמת ממליץ לכם לבוא לליגה ופורום.

  12. משחק ממש טוב, אני אישית מאוד נהנה לשחק בליגה ולהיות בפורום, לדבר עם אנשים מהצ'אט. בקיצור, כדאי להירשם!

  13. הפורום של המשחק טוב כמעט כמו המשחק עצמו, יש שם משחקי תפקידים, תחרויות, נושאים של משתמשמים שכיף להגיב להם ועוד הרבה דברים כפיים

  14. אני בצוות ההנהלה במשחק, ואכן, משחק מושקע ביותר, לכל מי שזילזל פה, אני ממליץ לנסות מחדש, תתחדשו, יש מפלות, ויש עליות..

  15. בכתבה האחרנהה לצערי זה כבר לא כך שתי כתבות חמרות מאוד בפורום על התמיכה ועל מנהלים ילדים שעושים את זה הרוסים משחקים למשל מיינקרפט שרת אחד שהיה צריך להיות לכיף הפכו אותו לבית קרבות אני בטוח שהנהלה של ליגת הפוקימונים רואה אתזה את הקקלות שאמורים בצאט בפרטי בכל

  16. אפשר למחוק את הראיון, כל מה שכתוב פה לא רלוונטי בשיט היום. אלירן לא שם על אף אחד, לא משקיע וזה גורם למשתמשים לעזוב בלי סוף, ליגת הפוקימונים גוססת ואלירן פשוט מתעלם ממשתמשים שפשוט מציגים את מה שקרה להם בליגה, הלוואי שהכול יחזור להיות כמו פעם.
    אבל מה זה משנה..? גם ככה אלירן לא שם על אף אחד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *