סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אקדמית האמנות של פוקימון / Pokémon Art Academy

אקדמית האמנות של פוקימון (Pokémon Art Academy) היא משחק ספין-אוף של חברות "פוקימון" ו"האקדמיה לאמנות". משחק זה ראה אור בתאריך 19.6.2014 ביפן, והוא יראה אור באירופה בתאריך 4.7.2014, ובארה"ב בחורף 2014. המשחק מיועד לקונסולת נינטנדו 3DS ולשחקן בודד. מטרת המשחק היא ללמד את השחקן כיצד לצייר פוקימונים בשלבים. למשחק יש 40 שיעורים, הבנויים ברמות של מתחיל ומתקדם.

ההודעה לעיתונות:
"זה הזמן להיות אמן פוקימון! אתם יכולים להרשם לאקדמיה לאמנות של פוקימון וללמוד כיצד לצייר פוקימונים. בתור אמנים שאפתניים, תחת הדרכתו של פרופסור אנדי, אתם תשתמשו בכלים רבים וטכניקות כדי ללמוד את הבסיס של האמנות, מצורות פשוטות ועד צביעה. רוצים ללמוד איך לצייר את הפוקימון האהוב עליכם? עכשיו יש דרך כיפית לעשות זאת!

המשחק בנוי כך שכולם יכולים להתחיל לשרטט יצירות אמנות שיגרמו אפילו לפוקימון סמירגל לקנא. שפרו את היכולות שלהם באקדמיה בעוד אתם עושים את דרכיכם המצוירת בין השיעורים, תוך כדי שימוש במסך המגע של קונסולת הנינטנדו 3DS. תוכלו גם לפתוח אופציות במשחק, הכוללות בין היתר שיעורים כיצד לצייר פוקימוני מגה, ברגע שתתפתחו מספיק.

את היצירות שלכם תוכלו לשתף דרך רשת נינטנדו או ברשת האלחוטית המקומית."

טריוויה:
– זהו המשחק הראשון של פוקימון שפותח בבריטניה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. זה עמוד מידע על המשחק
    אני האמת די מופתע שזה משחק בקופסא במחיר מלא זה נראה כמו כותר כמו לינק באטל

  2. טוב לפי הסטיילוס הקטן של ה3DS נראה לי שמי שיינסה לצייר איתו יקבל דלקת בכף יד מרוב שהוא קטן.
    חוץ מזה, באמת מישהו יוכל לצייר משהו יפה בזה? זה משחק שקונים ושוכחים אחרי שבועיים, ותאמינו לי הייתי בעסק הזה, זה סתם משחק צדדי לא נחוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *