סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

נסטיצירה – איריאון אגדי מופלא!

מי שזוכר את תערוכת "נסטיצירה" שהתקיימה לפני כמה חודשים, יכול לדווח שנחשף פיקמון חדש בנסטיצירה. שום פרט לא נחשף עליו עדיין, מלבד שמו "איריאון". אז ברשומה זו הרשו לי להציג בפניכים את העמוד הרשמי של איריאון. אני מקווה שתאהבו את הרשומה הזו.

שם: איריאון.

סוג: מעופף.

מראה: פוקימון מיסתורי ואגדי אשר כמעט ולא נראה על ידי בני אדם. פרוותו לבנה ונעימה, יש לו כנפיים במקום אוזניים ועל רגליו הקדמיות בוערות להבות קטנות אשר מתחזקות ברגע סכנה או כעס. בתוך זנבו ישנה אנרגיה רוחנית חזקה שברגע שהוא מסובב אותו יוצאות סופות אדירות שיכולות להימשך כמה ימים. על מצחו ישנו סוג של T שהוא נשק ממש עוצמתי וכמעט בלתי ניתן לשליטה. באמצעותו איריאון מזמן כוח עוצמתי שמגיע ממעלה השמיים והוא יוצר טורנדו שאף אחד חוץ ממנו לא יכול לעצור. לפעמים גם הוא לא יכול לעצור אותו. עוד כוח מיוחד שלו הוא היכולת ללמוד מתקפות שאף אחד לא ידע עליהם כמעט, לדוגמה: כשמתקפה כלשהי מנסה לפגוע בו ישירות הכנפיים שלו יגדלו ויהפכו למגן. או לדוגמה: הגברת המהירות על ידי הפיכת כנפיו לכחולות.

איך בעצם איריאון נוצר?: עוד בגיל 10 הוא היה סתם איווי למשפחה חד הורית, הוא חי עם אימו האמבריאונית הזוהרת, בגיל 5 קרה דבר ששינה את חייו וזה היה מות אביו הסילביאון כתוצאה מחדירת רעל רציני בגופו. אלה שנתנו לו את הרעל היו כוחות רעים אשר רצו להשמיד את כול האיוויולושנים מהמחוז. איווי ואימו האמבריאונית נותרו האיוויולושנים היחידים בכול המחוז והם התחבאו במשך כמה שנים במערה שהייתה ביתם. בגיל 10 איווי קיבל מתנה מיוחדת מאימו וזאת הייתה שרשרת לב מזהב ובה תמונה של המשפחה: סילביאון אמבריאון ואיווי הצעיר. אחרי 5 שנים של חיפושים של האיוויולושנים הללו, מנהיגם של כוחות הרשע הצליח ללכוד אותם. כשזה קרה, הוא שינה את צורתו לצורת הצל, וכל מי שהביט בו ראה יצור גדול בעל ניבים ועיניים ריקניות מטוהר לב. ברגע שאותו יצור הגיע אל ביתם הוא דרש מהאמבריאונית שתיתן לה את האיווי והוא יחוס עליה. כמובן שהאם לא הסכימה לתת את בנה האהוב והתחילה להילחם עליו היא אמרה לו לרוץ כמה שיותר רחוק כדי שאותו יצור לא יתפוס את איווי. מרוב הבהלה האיווי הקשיב לאימו ורץ בכול כוחו אך הוא שמע משהו שעצר אותו למספר שניות… היצור תפס את האם האמבריאונית ונתן לה כוחות של שדים אפלים ששינו אותה לגמרי ואימו הפכה להיות המשרתת והציידת של אותו יצור אפל. היצור ניסה לתפוס את אותו איווי שברח אל ראש ההר, אך דרכו נחסמה בקפיצה אל עבר הלא ידוע. בסופו של דבר הוא החליט בסופו של דבר לקפוץ אל הלא נודע. כשהתעורר, גילה שניצל על ידי רוח טהורה של אגדי הטוהר זנב הבדולח והקריסטלים שלו. באותו רגע הוא הפך לאיריאון, על אף שהוא לא ידע שתפקידו יגמר בתור אגדי.

מידע שטרם נחשף אודות לאיריאון: אנשים שראו לשנייה את איריאון ראו את הצל שלו שונה מהרגיל כנראה שחשבו שיש לו צורת מגה כלשהי. אין יודעים באמת כמה זמן כבר איריאון חי אבל האגדה ההתחלתית שלו נשארה שמורה במשך דורות על גבי דורות.

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. מזכיר את הסיפור של הארי פוטר; אימו הקריבה את עצמה בשבילו, הוא נהפך לאגדי, כלומר – לילד שנשאר בחיים, והוא לא ידע שהוא עוד יהיה אגדי בחייו.

  2. ואוו פשוט וואוו

    כל פעם את מתעלת על עצמך נסטי 😉
    כמו שכבר דיברנו פעם בפייסבוק אני ממש ממליץ לך לפתוח סיפור עליו ועל הנסטיצירה עצמה זה יעלה את הרייטינג בכמות גבוהה 😉

  3. את משתפרת מפעם לפעם,יום אחד תציירי כמוני,חח(טון ציני,בקיצור,יפה מאוד,את משתפרת,מעולה)

    ובנימה אחרת: הסיפור שלו מעולה.

  4. נראה ממש מושקע.
    אבל למה עשית לו סיפור חיים כזה קטלני?!
    הוא כולה ילד בן 10.

  5. נסטי אין עליך את טובה גם בציור וגם במדריכים הייתי שמח ללכוד אותו גם חמוד וגם חזק

  6. הזלתי דמעה 😉
    זה בין הסיפורים הכי יפים ששמעתי, את חייבת לפתח את זה!!!
    אני רוצה לשמוע כבר את ההמשך. זה פשוט כל כך יפה!

  7. איפה כל הטישו? זה כל כך עצוב 🙁
    בכל מקרה.. סיפור ממש יפה וציורים עוד יותר יפים ^_^
    אז.. מה יש להגיד? ואו נסטי מהמם !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *