סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר: בסיס סופר סודי / אלעד

כזכור לכם, הדור השלישי הכיל בתוכו אלמנט מיוחד שהוא בסיס סודי. להזכירכם, לבסיס הסודי היינו ניגשים דרך עץ גדול/שיח רחב/חור בקיר בעזרת המתקפה Secret Power ובעצם הייתם מעצבים אותו כרצונכם ועושים בו כל מה שאתם רוצים. היום האתר היפני של פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר חשף כי אופציה זאת תשוב במשחקים החדשים פוקימון אומגה רובי ופוקימון אלפא ספיר ותקרא "בסיס סופר סודי" .

 

במהלך ההרפתקה שלכם במחוז הואן אתם תפגשו את ארונה מומחה הבסיסים הסודיים. ארונה והשותף שלו פלייגון מטיילים ברחבי מחוז הואן ואף תלחמו בהם מספר פעמים.

אופציה שנוספה לבסיס הסודי היא לעצב אותו כמו מכון וכך להיות מנהיג מכון.

תוכלו גם לשתף את הבסיס הסודי שלכם עם אנשים אחרים באמצעות שתי שיטות:

1. סטריט פאס: שאתה עובר ליד מישהו בעל קונסות 3DS עם אומגה רובי ואלפא ספיר אתה תקבל את האופציה להיכנס לבסיס הסודי שלו והוא לשלכם.

2.באמצעות QR: במחשב שנמצא בבסיס הסודי תוכלו ליצור קוד QR. הקוד ישמר לכם בכרטיס הזיכרון על מנת שתוכלו להעלות אותו לאינטרנט ואחרים יוכלו לסרוק את קוד על מנת להיכנס לבסיס הסודי שלכם.

כאשר אתה מבקר בבסיסים סודיים של אנשים אתה מקבל גם הטבות מיוחדות בינהן: בקיעת ביצים יותר מהירה,עליית רמה יותר מהירה וקישוטים.

בגלל שאין לכם רק בסיס סודי אחד בכל המשחק פעם ביום אתם תוכלו להיכנס למחשב בבסיס ולאסוף דגל מכל בסיס. ככל שיש לכם יותר דגלים כך ההטבות יגדלו כמו ה O-Powers בXY.

אני רק מזכיר שמגזין קורוקורו אמור לצאת בקרוב, אז השארו מעודכנים!

פוסטים קשורים

33 תגובות

  1. "2.באמצעות QR:במשב שנמצא בבסיס הסודי תוכלו ליצור קוד QR. הקוד ישמר לכם בכרטיס הזיכרון על מנת שתוכלו להעלות אותו לאינטרנט ואחרים יוכלו לסרוק את קוד על מנת להיכנס לבסיס הסודי שלכם."

    במחשב לא במשב ולסרוק את הקוד לא לסרוק את קוד

  2. יש זה כאילו גייםפריקיצאו מהבועה שלהם
    השלב הבא היה
    שאתה יכול לראות עוד חברים במשחק עצמו
    ולדבר איתם

  3. פלוני אין אימולטור מתאים והמשחק לא יצא לקונסולת הטרי דיאס עדיין אז ממש לא ידוע מתי הוא יצא למחשב אם בכלל
    ברוניאו מי יסביר לך אם לא מומחה איזה ליטל ג'ואי?

  4. אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. המשחקים החדשים נראים לי ממש שווים ותגידו לי בדור השלישי היה גם אמרלד נכון ולכן אני חושב שיש סיכוי שיצא משהו אמרלד וכאילו לא בא לי לחכות אז נראה לי שאקח אומגה רובי תגידו לי מה אתם חושבים????

  6. יואו איזה מגניב!!!

    כניתי טו די-אס לפני בערך שבועיים ואני משחק איקס אבל כשאומגה ספיר יצא לארץ אני קונה בטוח!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *