סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הפרויקט של אנסטסיה 13

שם: מוטפור.
סוג: חרק וחשמל.
מראה: פוקימון עש הפודל, פרוותי במיוחד, בעל מסיכה ורודה על פניו, טפרים קטנים על רגליו וכנפיים שמאירות בחושך , נראה הרבה פעמים מרחוק באור מסנוור.
מתקפה מיוחדת: כדורי זוהר – במתקפה מוטפור מגביר את תנופות הכנפיים שלו מה שגורם לאשליה שנזרקים על היריב "פוקדורים" שלמעשה אלה כדורי אור ממש כואבים.
התפתחות: יצירת כדור זוהר בגודל הפוקימון שהוא נלחם נגדו וניצחון במכה אחת על היריב בשעת יום.

שם: מוטגלוו.
סוג: חרק וחשמל.
מראה: פוקימון בגודל מחשב נייד פרוס, גדול ומאיים ניתן לרכב עליו רק עם הוא מאולף. הוא יכול להיות תוקפני כלפי מאמן שלא מעריך אותו ואף לצאת נגדו. אם יודעים איך לקבל אותו, הוא יפגין חברות כלפי המאמן. עיניו זוהרות בחושך בצורה מפחידה ובגלל גודלו המאיים אנשים בורחים ממנו.
מתקפה מיוחדת: מחסום זרקור – במתקפה הכנפיים של מוטגלו מתמתחות באור כך ששום מתקפה לא יכולה לפגוע בו.

שם: פוקסלאו.
סוג: נורמלי ומתכת.
מראה: פוקימון שועל הטופר, רוב הזמן עומד על רגל אחת ו/או על הזנב שלו מה שמגן עליו ממתקפות קוצים , יש לו על כול יד קדמית 5 טפרים שמזיקים כמו סכין חדה.
מתקפה מיוחדת: טופר מחומש – במתקפה פוקסלאו שורט את היריב בנקודה החלשה שלו 5-10 פעמים, מה שגורם ליריב לאבד הגנה.

שם: צ'יביפורטסו.
סוג: אופל ועל חושי.
מראה: פוקימון כלבלב המסיכה. בתוך הזנב שלו יש אנרגיה על חושית חזקה שמגיעה אל הפנים שלו מה שנותן לו אפשרות לחזות מה יהיה המהלך הבא של היריב. הוא נראה חמוד ותמים ותמיד יהיה לו חיוך על הפנים.
מתקפה מיוחדת: הילת אופל – במתקפה הזאת הוא יכול להשתמש כאשר סט החיים שלו בקו הצהוב ומטה בלבד. הגוף שלו מתחיל ליצור הילת אש סגולה מסביבו ואז הוא משתגר במהירות אל היריב. יכול לגרום ליריב להישרף.
התפתחות: ניצחון סט יריב מלא בסביבות לילה בתוך יער אפל.

שם: שדפירו.
סוג: אופל ועל חושי.
מראה: פוקימון הזאב במסיכה. גדול ומאיים. הפנים שלו מכוסות במסיכה. כשמנסים לתקוף אותו, הוא ישתגר לצד הנגדי ליריב ויתקוף אותו מאחורי גבו. הוא לא סובל מים או סביבה גשומה. אומרים שמי שהסתכל אל תוך עיני הפוקימון הפראי לא היה חוזר למקומו לעולם.
מתקפה מיוחדת: עייני פחד – במתקפה שדפירו מושך אליו את היריב. ככול שהוא יתקרב אליו קרוב יותר, האפקט ישפיע על היריב יותר. עלול לגרום לאיבוד התקפה ומהירות.

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. פוקסלאו נורא מזכיר לי את טיילס מסוניק והוא גם נראה יותר סוג אש מאשר נורמלי. עבודה טובה, אני ממש אהבתי!

  2. יפה נסטי! נייס, הייתי טופס את כולם, שדפירו כדי שיהיה הפוקימון הקריפי שלי, פקסאלו כי הוא קול ומוטגלוו כי אני אוהב לפנק פוקימונים! D:

  3. כל כך יפהה! 🙂
    העיצובים מדהימים, והצבעים שבחרת להם מתאימים להם בצורה נפלאה, שיחקת אותה!
    בייחוד אהבתי את מוטגלוו, למרות שהייתי מעדיפה אם הוא יהיה פוקימון לחוד, את יודעת, בלי התפתחות או תת התפתחות. כי הוא פוקימון אדיר בפני עצמו.
    אשמח לראות עוד בסגנון הזה בעתיד!

  4. אני עדיין מפחד מגוסטבאגסט.
    הוא ממש מזכיר לי את צ'אקי ממשחק ילדים. אפילו הסיפור שלו.
    (בהתחשב בכך שבסרט הראשון שרפו את הגופה שלו, הוא נשרף אבל חזר לחיים בסרט השני.)
    (ובסרט הרביעי הוא סוג של השתמש בכוח שלו כדי לחשמל את האישה ההיא במקלחת ולהרוג אותה, ולאחר בערך עשרים שניות, רואים אותה בתור בובה.)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *