סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

גורקין / Gurkinn

גורקין הוא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY. הוא סבא של מנהיגת מכון שאלור – קורינה. הוא מלמד אותה על התפתחויות מגה ושולח אותה למסע על מנת למצוא את אבן המגה שתפתח את לוקאריו שלה. נאמר גם שהוא משושלת האדם הראשון שהצליח לפתח את הפוקימון שלו בהתפתחות מגה. בפרק 31 של האנימה הוא בוחן את נכדתו במבחן האחרון שלה ומציב את בלייזיקן שלו נגד לוקאריו שלה. בפרק 32 גורקין עוצר את לוקאריו של קורינה מלהרוג את פיקאצ'ו, והוא שולח את נכדתו להתאמן עם הפוקימון שלה בהרים. צוות הפוקימונים של גורקין מורכב מהפוקימונים: בלייזיקן, לוקאריו ואלקזם.

גורקין מופיע בפרק 25 של "מסעות פוקימון", אז הוא פוגש את אש וגו. מסתבר שנכדתו קורינה מתחרה באליפות העולם בפוקימון והיא מדורגת במקום ה1001. היא נלחמת בקרב 2 על 2 נגד אש, גנגר ודרגונייט שלו. ולמרות שהיא מצליחה להוריד את גנגר, היא לא מצליחה להביס את דרגונייט, והיא מפסידה בקרב.

בפרק 84 הוא מופיע שוב כשהוא שופט קרב בין קורינה למאמן פוקימונים. מאוחר יותר, הוא לוקח את אש, גו וקורינה לאי המגה על מנת שאש יוכל למצוא את אבן המגה המתאימה ללוקאריו שלו. בשלב הזה גורקין מתחפש ונלחם נגד אש, וכשהוא מפסיד, הוא נותן לו את אבן המגה הרצויה.

פוקימונים שברשותו:

(מגה)(מגה)  (מגה)

פוסטים קשורים

15 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *