סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שחק אותה כמו ShOwDoWn: גארדוויר


גארדוויר

גארדוויר הוא פוקימון מסוג על חושי ופיה. הוא ממוקם במספר 282 בפוקידע הלאומי ו66 במרכז קאלוס. גארדוויר קיבלה בדור השישי שני שידרוגים שממש מועילים לה, הראשון הוא סוג פיה והשני כמובן מגה התפתחות. כאשר גארדוויר מגה מתפתחת אז היא מקבלת את היכולת Pixilate שמחזקת מתקפות נורמל ב30% והופכת אותם לסוג פיה, מה שאומר שהיא גם מקבלת עליהם סטאב.

מתקפות:
Psyshock
Moonblast / Hyper Voice
Shadow Ball
Calm Mind

יכולת:
Trace

חפץ:
Gardevoirite / Leftovers

טבע:
Modest

איך משתמשים בו:
Psyshock היא מתקפת סטאב טובה (רק שימו לב שלמרות שהיא מיוחדת מבחינת התקפה, מבחינת הגנה היא פיזית). הבחירה בHyper Voice או Moonblast תלויה אם גארדוויר מגה או לא (בגלל Pixilate); כך שאם היא מגה אז מומלץ להשתמש בHyper Voice, אם לא אז Moonblast. בכל הנוגע ל-Shadow Ball, מדובר במתקפת כיסוי טובה ו-Calm Mind מאפשר הגברה של הסטטים של הפוקימון.

שאלה: אני נלחם במישהו שיש לו גארדוויר, מה לעשות?
גארדוויר מאוד שברירית מבחינת הגנה פיזית ולכן כמעט כל מתקפה פיזית אמורה להרוג אותה.

פוקימונים שמומלץ שיהיו עם גארדוויר:
פוקימוני מתכת ונורמלי.

ציון אישי לגארדוויר:
ציון: 8.5 – פוקימון ממש טוב אבל די שברירי.

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. למרות שאני לא משתמש במתקפות האלה, אני מחזיק גארדווייר בקבוצה, ואני הכי אוהב להשתמש בה נגד פוקימונים שיש להם התקפה מיוחדת גבוהה, כי יש לה הגנה מיוחדת כל כך טובה, שפשוט אם משתמשים בקולם מיינד אחד, היא בלתי ניתנת לעצירה. אם אתם מנסים לתפוס את מיוטו או אחת הציפורים האגדיות (חוץ מזאפדוס) טוב מאוד להשתמש בה. הצלחתי לנצח איתה כמה פוקימונים מאובר. הדבר היחיד שחסר לה בשביל אובר זה אייץ' פי.

  2. תעשה שואודאון על כל הפוקימונים שקיבלו מגה התפתחות (אבל הטובים, אני לא ממש מבין בזה אבל נראה לי שאודינו הוא פוקימון די גרוע).

  3. אודינו הוא אחלה בפורמט הVGC (פורמט של קרבות כפולים שנינטנדו יצרה) בתור סופרטר ואני לא יכול להגיד את דעתי על המגה כי עוד לא שיחקתי בה חח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *