סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דברים קריפים / על טבעיים / מוזרים בפוקימון 2 – איגור

לפני כמה חודשים הכנתי כתבה על דברים קריפיים ומיסתוריים בעולם הפוקימון. אחרי שהכתבה עלתה, כמות התגובות שהיא קיבלה היו מעבר לציפיות שלי. חלקכם מאוד אהבתם את זה, חלקכם הוספתם דברים, וזה נתן לי חשק לעשות כתבת המשך. בכתבה הזאת אוסיף משהו שאני מניח שהרבה מכם שמעתם עליו – קריפיפסטה, סיפורי אימה.

– – – – –

1. פוקימון שחור קריפי –

זוהי קריפיפסטה על משחק ערוך של פוקימון, שבו קרו דברים פסיכיים לגמרי. במשחק הכותב התחיל את המשחק כרגיל עד שהוא בחר את הפוקימון הראשון שלו, ושם לב שיש לו עוד פוקימון, "רוח", שהתמונה שלה נראית כמו התמונה של פוקימוני הרוח שבעיר לבנדר לפני שמשיגים את ה-Silph Scope מג'ובאני בעיר סלדון. במשחק לא ניתן לפגוע בהם. הכותב השתמש ברוח וראה שיש לה רק מתקפה אחת – "קללה". אחרי שהוא ביצע אותה, המסך הפך לשחור, ואז הוא שמע את הבכי של הפוקימון שעליו בוצעה ההתקפה, ואז הוא נעלם. זה יראה כאילו המאמן היריב איבד פוקימון מהקבוצה שלו. מה שגרם לו לחשוב שהפוקימון מת! אחרי שהוא ניצח הוא ראה שיש לו את התפריט של הקרב במסך. אם הוא יבחר בבריחה, הקרב יסתיים בצורה רגילה, אבל אם הוא ישתמש בקללה, הקרב יסתיים ויופיע קבר במקום שהמאמן היה בו, וזה אומר שגם הוא מת! הכותב סיפר שהוא ניצח בקלות את כל המשחק עם הרוח, אבל מה שקרה בסוף המשחק היה שונה מאוד. המסך הפך שוב לשחור והופיע טקסט שאמר – "כמה שנים אחר כך". השחקן הופיע בעיר לבנדר, ואז הוא ראה בחור מבוגר מאוד, מסתכל על מצבות. הוא הבין שהדמות היא הדמות שהוא שיחק איתה במשחק. במצב הזה לא היו לו פוקימונים, והעולם היה ריק מלבד המצבות של המאמנים שהוא השתמש בקללה עליהם. הוא יכל לזוז לכל מקום בעולם, חוץ מההגבלות שצריך בהם HM, ובכל מקום שהוא יכל להגיע הוא שמע את המוזיקה של העיר לבנדר ברצף. אחרי שהוא חזר לעיר פלאט, ונכנס לביתו, שוב המסך הפך לשחור, והוא ראה פלאשבק של כל המאמנים שהוא השתמש בקללה עליהם, ואז פתאום הוא נכנס לקרב, נגד הרוח. מכיוון שאין לו פוקימונים, והוא לא יכל לברוח, הוא היה חייב להלחם. הוא יכל להשתמש במתקפה "Struggle", המתקפה שאפשר לבצע כשנגמר כמות ה-PP של כל ההתקפות שהפוקימון שלך יכול לבצע. הוא לא יכל לפגוע ברוח, אבל בעצמו הוא כן יכל לפגוע. ואחרי שהוא הגיע לכמות חיים קריטית, הרוח ביצעה קללה עליו, והרגה אותו. זה בהחלט משחק מפחיד, וקריפי, במיוחד הקטע בסוף שהרוח שהוא עצמו השתמש כדי להרוג מאמנים הרגה אותו.

– – – – –

2. פוקימון כסף האבוד –

קריפיפסטה נוספת, אבל הפעם היא על המשחקים של דור 2, ולפי השם זה על פוקימון כסף. הכותב סיפר שהוא קנה את המשחק בחנות יד שנייה, כדי לחסוך בכסף, כשהוא הכניס את המשחק לגיימבוי שלו, המשחק כבר התחיל באזור שנראה כמו מגדל בלספראוט, אבל לא הייתה יציאה נראית לעין. הוא בדק את הפוקימונים שלו, וראה שהשחקן ששיחק לפניו במשחק שקנה, שיחק 999 שעות ו-59 דקות, והיה לו את מלוא הכסף שניתן להשיג במשחק, הוא תפס 251 פוקימונים, הוא גם השיג את כל התגים. השם של השחקן היה "…", כלומר 3 נקודות. כשהוא ראה את הפוקימונים הוא ראה 5 אנון, וסינדקוויל ברמה 5, עם חיים של 1, בשם "תמהר" באנגלית. כשהוא חיבר את האותיות של האנון, הוא קיבל את המילה "תעזוב" באנגלית. הוא הסתובב באזור עד שגילה שהחלק העליון של השטיח המעופף הוא היציאה מהאזור. הוא מצא את עצמו בחדר חשוך, והשתמש בסינדקוויל שידע את ההתקפה "הבזק", והעיר את המקום. מה שהפתיע את הכותב הוא שלשחקן ששיחק במשחק לא היה רדיו, וחפצים למרות שנשמעה מוזיקה מהרדיו. אחרי הלחיצה על ההבזק הוא ראה חדר עם מסדרון וכל האזור היה בצבע אדום, מלבד הרצפה של המסדרון שהייתה בצבע אפור. הוא נבהל כי לא הייתה את ההודעה שסינדקוויל השתמש בהבזק. ככל שהוא המשיך ללכת נעשה חשוך יותר במשחק. הוא המשיך עד שראה שלט שכתוב בו "תחזור מהר עכשיו", ותשובות של כן ולא, למרות שלא הייתה שאלה. הוא לחץ כן, ואז היה כתוב שסינדקוויל התעלף, והמסך נהפך שחור. האזור שוב הפך שחור, והכותב הלך שוב לסינדקוויל על מנת להאיר את האור, אבל הוא לא היה שם יחד עם כל האנון, וכולם הוחלפו ב-6 אנון ברמה 10, עם סדר אותיות שונה, שהציג את המילה "הוא מת" באנגלית. החדר הואר שוב פעם בלי הבזק, וראה אזור שמזכיר את הגרפיקה של העיר לבנדר, עם המון מצבות. כשהשחקן הלך לפרופיל של המאמן, הוא ראה שהבעת הפנים של המאמן הייתה עצובה, והחלק היותר קריפי היה שלא היו לו ידיים. פתאום השחקן החל להסתובב והועבר למקום אדום שוב. הפעם השחקן היה בצבע לבן. הוא הסתכל בפרופיל וראה שהדמות שם נהפכה ללבנה, היו לה עיניים מדממות, ויותר קריפי, לא היו לה רגליים. הפוקימונים שוב התחלפו ל-5 אנון עם אותיות שונות שיצרו את המילה "גוסס" באנגלית, וסלבי זוהר שהיה נראה כאילו היה חתוך לחצי, וידע את המתקפה "שיר ההתאבדות", שאחרי 3 תורות, המתקפה הורגת את 2 הפוקימונים. הוא החל ללכת במסדרון האדום, והחל לראות אנשים, שגם כן היו לבנים, אבל כשניסה לדבר איתם לא הייתה תגובה. פתאום אחרי הליכה נוספת, הוא נכנס לקרב, עם שחקן שמזכיר את רד, אבל גם הוא היה לבן. הוא יכל להשתמש רק בסלבי רמה ה-100, למרות שהיו לו גם 5 אנון. הוא נלחם נגד פיקאצ'ו רמה 255 שהיה נראה עצוב, וסלבי הובס לבסוף לאחר שהכותב לא יכל לשלוט בקרב. בסיום הקרב היה כתוב שסלבי מת, ולא התעלף, וכך גם קרה לפיקאצ'ו. הכותב ניצח בקרב, ובסיום ראו שלרד לא היה ראש. אחרי שהכותב בדק את הפרופיל הוא ראה שלדמות שלו אין גוף רק ראש. הוא הופיע בחדר של הדמות במשחקים המקוריים, רק שהשחקן היה שקוף. שוב פעם השתנו לו האנון שיצרו את המילה "לא עוד".הוא הלך לכיוון הדלת, אבל הוא עבר דרכה ישר לתוך אזור אפור והדמות היתה שקופה ומסביב לבן. בסופו של דבר הוא ראה את הדמות המקורית, וכשהוא דיבר איתה היא אמרה "להתראות, לתמיד". הוא שוב הופיע באזור הקברים של לבנדר, והפעם לא היה לו כלום, ריק, כך גם היה בפרופיל של המאמן. ואז הופיע טקסט שאמר "זיכרונו לברכה". אחת הקריפיפסטות הארוכות, אבל גם המצמררות. מפחיד אותי לחשוב מי הסדיסט שיצר את המשחק.

– – – – –

3. היפנו –

בכתבה הקודמת שפורסמה באתר האירו את תשומת ליבנו לגבי כמה קריפי ופסיכי הפוקימון היפנו. היפנו הוא מספר 97 בפוקידע, בעל תת התפתחות שהיא דראוזי שמתפתח אל היפנו ברמה 26. על פי הפוקידע של אדום אש, המטוטלת שהוא מחזיק הצליחה להפנט ילד קטן "בטעות". מכאן הגיעה כל הקריפיפסטה עליו, ועל יכולות ההיפנוזה שלו. ביום שישי ה-13 לפני כ-3 חודשים, פורסמה רשומה במפלצות כיס על שיר הערש של היפנו ותירגומה. שיר הערש הוא מאוד קריפי, ומושמע בו המוזיקה של העיר לבנדר. הקטע היותר מפחיד הוא בסוף: "הו ילדים קטנים, לא הייתם חכמים, עכשיו תישארו איתי לנצח". הפוקימון הזה כל כך קריפי שעשו עליו משחק ערוך קריפי שמבוסס על הקריפיפסטה, וניתן להוריד את המשחק. זה מצמרר מאוד, ולחשוב שהיפנו היה קיים במציאות עוד יותר מצמררת, וזה יוביל לבהלה.

ההורדה של המשחק הקריפי: http://www.mediafire.com/download/fhvyrijtqtj340f/HYPNO%27S+Lullaby+hack.rar

– – – – –

4. זומבי קבור –

לאחר שנמצאו במשחק "פוקימון צהוב" קבצים של תמונות: האחת היא יד חתוכה, שכנראה זו היד שעליה מדברת ילדה אחת בעיר לבנדר, אם אתה עונה על השאלה שלה ב-לא. והתמונה השנייה, היא על איש קבור, שמזכיר זומבי יותר מאשר איש. זוהי גם קריפיפסטה, שהיא אפילו מצולמת כך שהיוצר שלה רצה להוכיח שהיא אמיתית. הזומבי היה אמור להיות הבוס בראש מגדל העיר לבנדר, אבל הוציאו אותו, כי הוא לא מתאים לילדים. כעיקרון אתה אמור ללכת לראש המגדל, לדבר עם אחד הקברים שנמצאים בקצה, ויופיע טקסט שאומר "אתה כאן… אני בודד. אני מאוד בודד… לא תצטרף אלי?". ואז יתחיל קרב ביניכם לזומבי. אם תנצחו המשחק יקרוס, או יקפא. אבל אם לא תנצחו, יופיע טקסט שאומר- "סוף סוף בשר טרי." ואז יופיע טקסט "GAME OVER", עם תמונה של הזומבי טורף את השחקן. אם זה אמיתי, אז נינטנדו או סאטושי טאג'ירי או מי שעשה את הדבר הזה בהחלט צריך לראות רופא, כי הוא פסיכי ברמות.

– – – – –

5. מסרים מפחידים תת הכרתיים –

בעבר התלוננו על פוקימון על כך שהם מזיקים לילדים, גורמים למריבות מיותרות, ועוד הרבה יותר. פעם גם שמעתי שפוקימון הוא בעל תכנים שטניים, ושהם מעודדים את כת השטן. בהתחלה כמובן, הייתי בטוח שזה סתם תירוץ עלוב על למה לא לשדר את פוקימון. אבל אחרי שחיפשתי כמה זמן באינטרנט תכנים לכתבה הזאת, גיליתי שאולי האנשים אז לא כל כך טעו. אם תריצו את שיר הפתיחה של פוקימון הראשון באנגלית בצורה הפוכה תקבלו שתי משפטים מטרידים: "All must just die, All must die". אם תריצו את הפוקיראפ של פוקימון באנגלית הפוך. תקבלו 2 משפטים זהים אבל מטרידים: "I love Satan". בפרק 128 של פוקימון באנגלית הם מגינים על המון ליידיבה, ג'יימס מוציא את ויקטריבל שכמו תמיד, מכניס אותו לפה, ושומעים את ג'יימס מדבר מתוך פיו. אף אחד לא באמת נתן לזה משמעות, אבל פעם מישהו הריץ את מה שאמר ג'יימס בצורה הפוכה וקיבל משפט מטריד מאוד- "Leo Burnett and 4Kids are the Devil!". למי שלא יודע לאו בארנט הוא בעל חברה של פרסום, עם דמויות מצויירות שמוכרות באמריקה. 4Kids הם כמו ערוץ הילדים של אמריקה, והם משדרים סדרות לילדים ואפילו אנימה. למי שלא יודע אנגלית אז אתרגם לכם את המשפטים. שני המשפטים הראשונים אומרים "כולם רק צריכים למות, כולם צריכים למות". שני המשפטים הזהים אומרים בעברית "אני אוהב את השטן". והמשפט האחרון אומר בעברית "לאו בארנט ו-4Kids הם השטן". משהו לא בסדר עם סדרות טלוויזיה היום, וזה נראה לי מוכיחו את זה פחות או יותר, עם מסרים שטניים קריפיים ומצמררים.

– – – – –

6. הגליצ'ים M ו-h Poke – 

בכתבה הקודמת דיברתי איתכם על הגליץ' של מיסינגנו, אבל כמובן שיש עוד פוקימוני גליצ'ים, שהם לא מיסינגנו. נתחיל עם הגליץ' M, שהוא מכונה האחות של מיסינגנו. הוא בעל אותם היכולות של מיסינגנו, ובעל אותן התקפות, אבל אין זה אומר שהם אותו הדבר. למה לפוקימון ליצור פוקימון אחד, למחוק אותו ושיווצר ממנו 2 גליצ'ים שונים. אז בתאוריה זה כנראה עוד פוקימון שנמחק. פעם ראשונה שאתה תופס אותו, הכל הולך רגיל. פעם שנייה שאתה תופס אותו, טוב התפיסה לא עובדת, והקרב ממשיך, מה שממש מטריד. ואם תנסה פעם שלישית אז אתה תתפוס דיטו, מה שהופך את זה לדבר מאוד מוזר. ל-M יש 3 אופציות להתפתח: ברמה 48 והוא יתפתח לקלפרי, או לריידון, ואם הוא רמה 47, אז הוא יתפתח לקאנגסקן. אני חושב שלמיסינגנו ול-M יש קשר מאוד מסתורי עם קאנגסקן. נעבור ל- h Poke שלא הרבה מכם שמעתם עליו, וזה כי הוא לא מוכר ביחס למיסינגנו ול-M. הוא בעצם בן תערובת של גנגר. כדי לתפוס אחד עליכם לעשות את הגליץ' של מיו אבל עם פוקימון עם סטאטים מיוחדים של 195. אם תעשו את הדבר הזה, אבל לא ראיתם את גנגר בפוקידע, המשחק יתקע. הוא יודע 2 מתקפות "TM2" שהן לא התקפות של TM, וההתקפה Conversion. המתקפה TM2 הוא מתקפה ממש טובה, עם כוח מעולה, אבל עם דיוק נמוך. הגליץ' הזה הוא בטוח כל עוד ראיתם את גנגר בפוקידע. מעניין לדעת למה הוא בין כלאיים של גנגר, ומה הקשר שלו אל גנגר.

– – – – –

תודה על הקריאה, מקווה שנהנתם,
איגור.

פוסטים קשורים

29 תגובות

  1. רק שתדעו שבמקרה של המשפטים המטרידים יש הסבר לחלק מהקטעים למשל בקטע של "Leo Burnett and 4Kids are the Devil!-מה שקרה הוא שאחד מהמדובבים של פוקימון כעס על האחראים עליו באותה תקופה והוא זה שאמר את המשפט הזה בכוונה…

  2. בונא איגור שוב פעם אתה מעלה משהו מגניב על קריפיפסטות
    באמת לא ידעתי על הגליץ' של M ושל גנגר אבל על השאר כן
    היה ממש מטריד לשחק במשחק של לוסט סילבר בפעם הראשונה ולראות את הדמות המדממת שלך בפרופיל (בחיית זה רודף עדיין אחרי)
    מקווה שתהייה כזאת כתבה בעתיד שוב

  3. תודה רבה על התגובות 🙂
    אני אעשה כתבת המשך אם אמצא מספיק תוכן… טוב גם לדברים קריפיים יש גבולות 🙂

  4. כתבה מעניינת ממש, הייתי רוצה לשחק במשחקים האלה.
    רק תיקון קטן לגבי היפנו, זה היה ידוע לגביו עוד מלפני פוקימון אדום-אש וזה גם בדיוק מה שקורה בפרק הראשון שבו הוא מופיע באנימה (עונה 1) – מהפנט בטעות ילדים שמתחילים להתנהג מוזר.

  5. חבל שלא עשיתם סרטון זה יותר מטריד לשמוע זאת בסרטון למשל כמו הסרטון הזה
    https://www.youtube.com/watch?v=_4inv-IsnY0&list=UUJulqPxA1cxFcRyxBjLlJsw
    בכול מקרה מכירה דברים מוזרים במשחקים כמו שבקע לי בקריסטל מביצה מיסינגנו
    וחלפתי פעם עם שמהו פוקימון רמה 0 וכן במשחקים הישנים בעיקר הכי ישנים יש דברים מוזרים כנל בxy בביצה יש מקומות שנראים כמו קברים וגם רוח רפאים בקיצור מכירה כבר נירא לי את כול הספורים האלו ישמח לשמוע עוד סיפורים שלא שמעתי אליהם. ודרך הגב אני חסויה2014 מפורום

  6. שמעתי על הרוב, אבל יש לי משהו להגיד על הקטע האחרון. ראיתי פעם מישהו שהריץ אחורה את הפוקיראפ, וזה ממש לא נשמע כמו מה שאומרים על זה. וחוץ מזה, זה מורץ אחורה. לא אמורים להריץ אחורה. וגם אם כן, רוב מה שכתוב שם זה מה שאנשים שהריצו את זה אחורה רצו לשמוע.

  7. פעם אני שיחקתי באימולטור בפוקימון בראון וזה היה ממש בהתחלה אז נלחמתי נגד איזה שהו הייקר שהיה לו רטטה ספירו ורטטה…
    נלחמתי בספירו אבל ניסיתי להעביר פוקימון כי היה לי את באלבאזור
    למעשה לא יהיה לי שום פוקימון.
    חזרתי לקרב ואז ראיתי את הספרייט של ספירו מחורבש כמו כאילו של M כזה זה היה קריפי ברמות על…

  8. אני זוכר שראיתי פרק של פוקימון עונה x y והרגשתי שיש שם משהו מוזר אז שמתי את הקטע הפוך ואיפה שבפרק ורק בפרק אש אמר בהיפוך : are you suck?

  9. זה קריפי כמו חמישה לילות אצל פרדי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *