סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה בלעדית: מלבד אש קטצ'אם, אין עוד מאמן אחד שיש לו פיקאצ'ו!

פיקאצ'ו הוא הפוקימון של אש קטצ'אם. הוא מאוד נאמן אליו, בעוד שהוא לא ממהר לסמוך על זרים. ברגע שהוא סומך על מישהו, הוא יכול להיות מאוד לבבי כלפיו. יש לו חיבה לקטשופ, כמו כן, הוא נוהג להרוס אופניים של בחורות שבסופו של דבר מוצאות את עצמן במסע עם אש קטצ'אם. יש לפיקאצ'ו ולאש כמעט את אותה אישיות כשזה מגיע לקרבות, הפסדים ויחס לאחר. עוד אפשר לומר שפיקאצ'ו נחשב על ידי צוות רוקט כפוקימון נדיר ולכן זו הסיבה שהוא רודפים אחריו. נדיר או לא, בכל 17 העונות של האנימה לא הופיע אפילו מאמן אחד שהיה לו פיקאצ'ו. נתון מוזר מאחר וזה הפוקימון שמסמל את הסדרה והמותג כולו.

רובכם בטח תפתחו את הדיון הנגדי בציון הפוקימון "ספארקי" השייך למאמן ריצ'י. נכון, לריצ'י יש פיקאצ'ו, אבל במקרה הזה אפשר גם לציין שלריצ'י יש את צ'רמנדר, בטרפרי, פיופיטר, וטיילו. אם תשימו לב, תוכלו להבחין שאלה אותם פוקימונים שהיו לאש קטצ'אם, או המפותחים שלהם. כך שמדובר בפרפרזה ויזואלית לדמותו של אש. ריצ'י אינו באמת קיים, אלא הוא מסמל את כל מה שמעריצי פוקימון בכל רחבי העולם היו רוצים שאש יהיה: מאמן למופת, כזה שלא שחרר את בטרפרי שלו וכזה שמסוגל לשלוט על פוקימון האש שלו. 

הלאה. חלקיכם האחר בטח יציין את "פיקאצ'וטו", הפוקימון שמיוטו שיכפל במערה שלו בסרט "מיוטו מכה שנית", אבל הטיעון שלי הוא שהפוקימון הזה נוצר מהגנים של פיקאצ'ו המקורי. אחרים מכם ינסו להתחכם ולטעון ש"אשצ'ו" הוא פיקאצ'ו לכל דבר ועניין. אשצ'ו, לכל מי שלא יודע, זה כאשר אש כושף על ידי קוסמת בשם לילי והפך לפיקאצ'ו. אבל גם כאן, זהו אינו פיקאצ'ו אחר, אלא אש בדמות של הפוקימון פיקאצ'ו. 

והניסיון האחרון שלכם יהיה לבטח "פוקה", הפוקימון כחול העיניים של גולש המים ויקטור. פוקה אכן קיים, ו-ויקטור למיטב ידיעתי לא מסמן שום צד של אש קטצ'אם. אבל הטענה שלי לא נוגעת לכך. אני התחלתי את המאמר בכך שאמרתי שאין עוד מאמן פוקימונים אחד שבבעלותו נמצא פיקאצ'ו. ויקטור הוא אינו מאמן פוקימונים. הוא לא נלחם בקרבות, תופס פוקימונים ומנסה להשיג תגים. אחרי הכל, זו ההגדרה למאמן פוקימונים. ויקטור הוא גולש. 

אם כך, פיקאצ'ו, הפוקימון המוכר ביותר בעולם, זה שפרצופו מופיע על סרטי החברה, בסדרת האנימה, בקלפים, במנגה, על גבי מטוסים, חולצות, ואפילו מכוניות, אינו מופיע בסדרה מלבד אותו אחד השייך לאש קטצ'אם. אתם לא תזכו לראות את אחד הפוקימונים של אש נלחם בפיקאצ'ו של מאמן יריב, פשוט כי זה לא יקרה. אין עוד מאמן בעולם הזה שנקרא "פוקימון" שיש לו פיקאצ'ו. נכון, זה מפגר. נכון, זה דורש שיפור מיידי. אבל זה לא אומר שמשהו יתבצע נוכח הגילוי המרעיש שלי. ולכל אלה שטוענים שפיקאצ'ו הוא של אש וצריך להיות רק אחד, אני אומר את הדבר הבא – גם מיו הוא אגדי וצריך להיות רק אחד, אבל עובדה שיש שניים כאלה לפחות.

פוסטים קשורים

53 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *