סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מריו, זלדה ופוקימון בקרוב בסמארטפונים שלכם?

מעריצי נינטנדו, היכונו למסיבה! יש סיכוי גדול שכל המשחקים האהובים עליכם יגיעו בקרוב לסמארטפונים שלכם! 

ארגון הפטנטים של ארה"ב דיווח לאחרונה שנינטנדו הגישה בקשה שמשחקיה הישנים יהיו יכולים להיות משוחקים על גבי מכשירים סלולריים, כמו כן, גם על תצוגת המשחקים של רכבות ומטוסים. השמועה על התרחבות כזו של משחקי נינטנדו הייתה בשטח במשך שנים, אבל רק עכשיו נראה שהיא קורמת עור וגידים.

מה זה אומר בקצרה? שנוכל לראות משחקים כמו מריו, זלדה, ופוקימון מופיעים בחנויות האפליקציות בקרוב. וזה יהיה כמובן – מדהים! 

לכל מי שחושש שהטכנולוגיה של הקונסולות תלך לאיבוד במעבר הזה, יכול להירגע. הנה ההודעה הרשמית שפורסמה: האתגר הוא לייצר אימולטור אשר יעמוד באתגרים הן של התמונה והן של השמע. מה שהצלחנו להמציא עומד לפחות בקריטריונים שהגיימרים הורגלו לו במשחקים המקוריים.

דעות?

– – – – –

מקור: http://moviepilot.com/posts/2014/12/01/mario-zelda-and-pokemon-could-all-be-coming-to-your-iphone-soon-2474101?lt_source=external,manual,manual

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. שאלה, האימולטור ישחק גם משחקי תלת מימד? וב',אפשר להוריד את פוקימון אדום אש,ירוק עלה,אמרלד,ספיר,ורובי לנייד דרך אפליקציה בשם אפטויד לנייד

    ניתן להוריד את האפטויד דרך גוגל

  2. רגע, SNES?
    אני לא רוצה טלפון בגלל כל החרטא הזה, אני רוצה להשתמש בו רק להתקשר ובמילא לא יקנה את זה בשנים הקרובות.. אבל.. תביא לי את ההארט'-בואנד שלי!

  3. הנה המחשבות שלי כשראיתי את הכתבה הזו:
    סמארטפונים? מה, אני פיראט? אני לא נכנס לשטות הזו.
    הולי קנולי זלדה אני בפנים!
    למרות זאת, יש הרבה סיכויים שלא נראה את זה על אנדרואיד- אם לא

  4. זה נחתך!
    אם לא ידעתם, הדפדפן שבו נינטנדו משתמשת בקונסולה שלה אינו פרטי שלה, אלא… סאפארי, של אפל. אני מקווה שהם ירחיקו לכת בכיוון הזה, יש לי מקינטוש ואני ממש ממש רוצה את זה!

  5. למרות שיש כבר אימולטורים לכל הסמארטפונים למיניהם, וכל מה שצריך זה להוריד את המשחק מהאינטרנט ולשחק בו דרך האימולטור, להוריד את המשחק ישר ובמהירות דרך האפסטור זה מעולה. מחכה בקוצר רוח 🙂

  6. לא נכון האימולטור מולתור של חבר שלי פואל פיקס ומצתאר שאמרתי שקבר יש משחקם היתקונתי לאימולטורים שמאפשרים זאת

  7. האימולטורים האלו כבר מזמן קיימים ורק בשביל להדגים יש לי את האימולטור john GBA lite
    והוא עובד מאוד טוב ואני מופתע שרק עכשיו האתר שמע על הדבר הזה

  8. כנראה שזה לא יהיה בחינם, אבל ממש טוב לשמוע על זה.
    השאלה האמיתית היא האם יכולו לעשות תיאום בין הקונסולות לבין האימולטורים.

  9. מונפרנו- מה שכתוב פה עכשיו הוא לא על אימולטור. זה בעצם הורדה ישירה מהאפ-סטור של משחקי נינטנדו באופן חוקי שמאושר על ידי נינטנדו (משחקים באימולטור זה לא חוקי).

  10. האימולטור הכי חלק באנדרואיד עובד סבבה חוץ מהעובדה שאי אפשר ללחוץ על שני כפתורים בו זמנית… כן, כנראה שיש לאייפון יותר טובים. אבל אני לא מת להיות פיראט, ואם הכל חוקי, אז זה מעולה.

  11. מונפרנו-רואים שלא קראת את הכתבה… ואתה לא יודע שאימולטורים זה פריצה ונינטנדו לא אישרה זאת?

  12. כבר עברו ארבע שנים ואף משחק קלאסי של נינטנדו לא יצא לסמארטפונים. נכון, יצא את super mario run, אבל זה לא אחד מהמשחקיים הקלאסים של נינטנדו, זה משחק מריו חדש יותר. סגה, לעומת זאת, הוציאו את סוניק הקיפוד 1 ו-2 המקוריים לסמארטפון. יש לי מצפון להשתמש באמולטורים רק לקונסולות ישנות כמו GBA ו-SNES כי אותן ואת המשחקים שלהן כבר לא מוכרים ממזמן. אני לא משתמש באמולטורים של Wii U ושל 3DS וכאלה פשוט כי אין לי מצפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *